abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217438903
Woningen onbetaalbaar, werken tot 70, dreiging vanuit China en Rusland und und und und und.

Ik ben er klaar mee, wat een kut nieuws allemaal, deze boi wil gewoon wat werken, dak boven het hoofd en met 65 of 67 kunnen stoppen. Is dat allemaal teveel gevraagd? Ja blijkbaar wel, wat een kutnieuws allemaal.

En dan die klote politiek, lekker de armere de sociale huur bevriezen, en maar lekker alles versoepelen voor de rijken maar vervolgens alles weer duurder maken voor de middeninkomens.

En op wie draait deze hele tering economie? De middeninkomens. Lekker bezig....

Klacht ik wil geen nieuws meer zien, maar je ontkomt er niet aan, overal wordt je ermee lastig gevallen.
  dinsdag 22 april 2025 @ 14:01:06 #2
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217438966
Mensen zijn ook alleen maar geïnteresseerd in slecht nieuws. Goed nieuws is saai, terwijl het er toch wel zal zijn...
Je bent een waardeloze agent.
  dinsdag 22 april 2025 @ 14:01:27 #3
503746 Hogwarts
School of swag
pi_217438967
Ga wat nuttigs doen
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  Moderator dinsdag 22 april 2025 @ 14:09:02 #4
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_217439008
Denken dat je een middeninkomen bent met je wajong :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_217439825
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 14:01 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Mensen zijn ook alleen maar geïnteresseerd in slecht nieuws. Goed nieuws is saai, terwijl het er toch wel zal zijn...
Geen nieuws is goed nieuws.
pindazakje
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 april 2025 @ 16:42:27 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_217439885
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 14:01 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ach, er worden nog steeds wielrenners positief bevonden.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217440068
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 14:09 schreef Plompzakker het volgende:
wel voor diegeen die niet drinkt, rookt, drugs, prostituees bezoekt en geen bling bling verslaafd is of dure vakanties boekt?
pi_217440120
TS trapt precies in de val zoals het bedoeld is. Propaganda, sensatie en angstzaaierij. Doe die tv uit, geef de politiek een dikke vinger en leef gewoon je eigen leven. Het is te kort om straks spijt te hebben omdat je nu constant in aangepraatte angst hebt geleefd.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_217440125
quote:
Denken dat je een middeninkomen fok mod bent met je wajong :')
Fixed B-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_217440376
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 17:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS trapt precies in de val zoals het bedoeld is. Propaganda, sensatie en angstzaaierij. Doe die tv uit, geef de politiek een dikke vinger en leef gewoon je eigen leven. Het is te kort om straks spijt te hebben omdat je nu constant in aangepraatte angst hebt geleefd.
Ja maar nu ik een woning wil kopen, kan dat niet even zomaar. Ik krijg er gewoonweg stress van het is onbetaalbaar geworden.
pi_217440393
quote:
Denken dat inkomen belangrijk is als je rijk geboren bent :') Dat haal je never nooit meer in met je bs job en studieschuld
  dinsdag 22 april 2025 @ 18:10:31 #12
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217440397
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 13:50 schreef Roesjesjager het volgende:
Woningen onbetaalbaar, werken tot 70, dreiging vanuit China en Rusland und und und und und.

Ik ben er klaar mee, wat een kut nieuws allemaal, deze boi wil gewoon wat werken, dak boven het hoofd en met 65 of 67 kunnen stoppen. Is dat allemaal teveel gevraagd? Ja blijkbaar wel, wat een kutnieuws allemaal.

En dan die klote politiek, lekker de armere de sociale huur bevriezen, en maar lekker alles versoepelen voor de rijken maar vervolgens alles weer duurder maken voor de middeninkomens.

En op wie draait deze hele tering economie? De middeninkomens. Lekker bezig....

Klacht ik wil geen nieuws meer zien, maar je ontkomt er niet aan, overal wordt je ermee lastig gevallen.
Precies de reden dat ik zo veel mogelijk in mijn eigen bubble zit. Radio in de auto staat eigenlijk nooit meer aan, altijd Spotify. TV kijk ik ook amper en als ik het doe is 't voor entertainment (slechte RTL/SBS meuk of ik gooi 'm aan voor YouTube/Streamingdiensten)
Krant ben ik niet op geabonnemeerd :D
Vrienden van mij houden zich el-ke dag bezig met verschillende kranten online, kijken het nieuws, en maar klagen over wat er in de wereld speelt.
De Schrodinger methode werkt het beste. Als je het niet waarneemt is het er niet.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  dinsdag 22 april 2025 @ 18:15:07 #13
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217440421
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 april 2025 18:10 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Precies de reden dat ik zo veel mogelijk in mijn eigen bubble zit. Radio in de auto staat eigenlijk nooit meer aan, altijd Spotify. TV kijk ik ook amper en als ik het doe is 't voor entertainment (slechte RTL/SBS meuk of ik gooi 'm aan voor YouTube/Streamingdiensten)
Vrienden van mij houden zich el-ke dag bezig met verschillende kranten online, kijken het nieuws, en maar klagen over wat er in de wereld speelt.
De Schrodinger methode werkt het beste. Als je het niet waarneemt is het er niet.
Als jij Neo was in de Matrix, dan had jij dus de blauwe pil genomen en dan was de mensheid voor altijd een slaaf van de machines geweest.
Je bent een waardeloze agent.
pi_217440693
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 april 2025 18:10 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Je moet dan wel helaas een eigen woning hebben, en weet niet hoe je dat doet met werk.
Wanneer ik op werk ben, dan wordt er al gauw over gebeurtenissen in de wereld gesproken.
pi_217440972
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 19:03 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Je moet dan wel helaas een eigen woning hebben, en weet niet hoe je dat doet met werk.
Wanneer ik op werk ben, dan wordt er al gauw over gebeurtenissen in de wereld gesproken.
https://nl.wikihow.com/Kluizenaar-worden
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217440999
quote:
Beetje moeilijk te realiseren, hoe ik aan inkomsten kom wordt niet echt goed uitgelegd.
pi_217441018
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 19:46 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Beetje moeilijk te realiseren, hoe ik aan inkomsten kom wordt niet echt goed uitgelegd.
Niet. Gewoon autarkisch leven.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217441023
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 19:49 schreef r_one het volgende:

[..]
Niet. Gewoon autarkisch leven.
Wat eet ik dan maat?
pi_217441059
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 19:50 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Wat eet ik dan maat?
Dat wat je zelf verbouwt en hoedt.
.
pi_217441131
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 19:52 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat wat je zelf verbouwt en hoedt.
Moet ik toch wel aanzienlijk veel grond hebben en zo of aquaponics gebruiken of zo
pi_217443465
Arme stakkers die fomo hebben en daarom 6x per dag het nieuws kijken/lezen en er dan nog over praten met iedereen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')