Geen nieuws is goed nieuws.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:01 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Mensen zijn ook alleen maar geïnteresseerd in slecht nieuws. Goed nieuws is saai, terwijl het er toch wel zal zijn...
Ach, er worden nog steeds wielrenners positief bevonden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:01 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Mensen zijn ook alleen maar geïnteresseerd in slecht nieuws. Goed nieuws is saai, terwijl het er toch wel zal zijn...
wel voor diegeen die niet drinkt, rookt, drugs, prostituees bezoekt en geen bling bling verslaafd is of dure vakanties boekt?quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:09 schreef Plompzakker het volgende:
Denken dat je een middeninkomen bent met je wajong
Fixedquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:09 schreef Plompzakker het volgende:
Denken dat je een middeninkomen fok mod bent met je wajong
Ja maar nu ik een woning wil kopen, kan dat niet even zomaar. Ik krijg er gewoonweg stress van het is onbetaalbaar geworden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS trapt precies in de val zoals het bedoeld is. Propaganda, sensatie en angstzaaierij. Doe die tv uit, geef de politiek een dikke vinger en leef gewoon je eigen leven. Het is te kort om straks spijt te hebben omdat je nu constant in aangepraatte angst hebt geleefd.
Denken dat inkomen belangrijk is als je rijk geboren bentquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:09 schreef Plompzakker het volgende:
Denken dat je een middeninkomen bent met je wajong
Precies de reden dat ik zo veel mogelijk in mijn eigen bubble zit. Radio in de auto staat eigenlijk nooit meer aan, altijd Spotify. TV kijk ik ook amper en als ik het doe is 't voor entertainment (slechte RTL/SBS meuk of ik gooi 'm aan voor YouTube/Streamingdiensten)quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:50 schreef Roesjesjager het volgende:
Woningen onbetaalbaar, werken tot 70, dreiging vanuit China en Rusland und und und und und.
Ik ben er klaar mee, wat een kut nieuws allemaal, deze boi wil gewoon wat werken, dak boven het hoofd en met 65 of 67 kunnen stoppen. Is dat allemaal teveel gevraagd? Ja blijkbaar wel, wat een kutnieuws allemaal.
En dan die klote politiek, lekker de armere de sociale huur bevriezen, en maar lekker alles versoepelen voor de rijken maar vervolgens alles weer duurder maken voor de middeninkomens.
En op wie draait deze hele tering economie? De middeninkomens. Lekker bezig....
Klacht ik wil geen nieuws meer zien, maar je ontkomt er niet aan, overal wordt je ermee lastig gevallen.
Als jij Neo was in de Matrix, dan had jij dus de blauwe pil genomen en dan was de mensheid voor altijd een slaaf van de machines geweest.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik zo veel mogelijk in mijn eigen bubble zit. Radio in de auto staat eigenlijk nooit meer aan, altijd Spotify. TV kijk ik ook amper en als ik het doe is 't voor entertainment (slechte RTL/SBS meuk of ik gooi 'm aan voor YouTube/Streamingdiensten)
Krant ben ik niet op geabonnemeerd![]()
Vrienden van mij houden zich el-ke dag bezig met verschillende kranten online, kijken het nieuws, en maar klagen over wat er in de wereld speelt.
De Schrodinger methode werkt het beste. Als je het niet waarneemt is het er niet.
Je moet dan wel helaas een eigen woning hebben, en weet niet hoe je dat doet met werk.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik zo veel mogelijk in mijn eigen bubble zit. Radio in de auto staat eigenlijk nooit meer aan, altijd Spotify. TV kijk ik ook amper en als ik het doe is 't voor entertainment (slechte RTL/SBS meuk of ik gooi 'm aan voor YouTube/Streamingdiensten)
Krant ben ik niet op geabonnemeerd![]()
Vrienden van mij houden zich el-ke dag bezig met verschillende kranten online, kijken het nieuws, en maar klagen over wat er in de wereld speelt.
De Schrodinger methode werkt het beste. Als je het niet waarneemt is het er niet.
https://nl.wikihow.com/Kluizenaar-wordenquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:03 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Je moet dan wel helaas een eigen woning hebben, en weet niet hoe je dat doet met werk.
Wanneer ik op werk ben, dan wordt er al gauw over gebeurtenissen in de wereld gesproken.
Beetje moeilijk te realiseren, hoe ik aan inkomsten kom wordt niet echt goed uitgelegd.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:43 schreef r_one het volgende:
[..]
https://nl.wikihow.com/Kluizenaar-worden
Niet. Gewoon autarkisch leven.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:46 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Beetje moeilijk te realiseren, hoe ik aan inkomsten kom wordt niet echt goed uitgelegd.
Dat wat je zelf verbouwt en hoedt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |