SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Kapers op de kustWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Het slaappatroon of de hoeveelheid poep was belangrijker dan mijn verhuizing die ik best wel eng vond omdat het de 1e keer was dat ik echt allemaal dingen moest regelen.quote:
Ik was niet de eerste kindloze die eruit stapte.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat is écht belachelijk. Dat kon alleen als je kinderen hadquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een app groep met FOK!kers uitgegaan omdat er alleen nog maar plek was voor geneuzel over kinderen en dat mijn dingen er niet toe doen omdat ik het leven in perspectief moest zetten en dat kon alleen als je kinderen had.
Oke.Lekker kortzichtig wel
Well, life can be a riot
Oh beter hoor. Wou dat mijn tanden zo sterk waren 😂quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:21 schreef Grotetijd het volgende: [..] Ja die vrouw was verbaast dat ik met mijn eet gedrag maar 1 gaatje had. Maar zei ook "je snoept waarschijnlijk niet he?" nou, nee.. Maar wel veel fastfood gegeten, maar dat was niet zo erg als snoep/koek etc.
![]()
Doe dan gewoon nu. Als je er geen energie in steekt kan je niet verwachten dat het vanzelf komt .quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja, ik laat helemaal niemand meer binnen. Geef 't nog tot de zomer en dan gaat de stekker er wel uit. Zitten nog 9 Leden in waarvan er 4-5 wat zeggen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kapen bestaat niet in DTS.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat een gezeik. Daar zou ik ook niet in willenquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het slaappatroon of de hoeveelheid poep was belangrijker dan mijn verhuizing die ik best wel eng vond omdat het de 1e keer was dat ik echt allemaal dingen moest regelen.
Ik was niet de eerste kindloze die eruit stapte.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uhuh dat ik blij was dat ik de dag doorkwam en eventueel depressieve gedachtes had, was om aandacht enzo.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is écht belachelijk. Dat kon alleen als je kinderen hadLekker kortzichtig wel
Trotste mama van Ambar
Vind dat ook wel weer zoiets... Steek er zeker wel energie in, maar het word niet teruggegeven.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe dan gewoon nu. Als je er geen energie in steekt kan je niet verwachten dat het vanzelf komt .Well, life can be a riot
Iedereen heeft weer andere positieve kanten natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh beter hoor. Wou dat mijn tanden zo sterk waren 😂Well, life can be a riot
Oja tuurlijk. En die onbenullige kinderverhalen zijn zeker niet om aandacht.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh dat ik blij was dat ik de dag doorkwam en eventueel depressieve gedachtes had, was om aandacht enzo.
Oh Pietje pakte vandaag zelf z’n schoenen.
Nou enWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik word dan gewoon zuur genoemd.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh dat ik blij was dat ik de dag doorkwam en eventueel depressieve gedachtes had, was om aandacht enzo.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat zijn mensen die 0 inlevingsvermogen en empathie hebben helaas.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh dat ik blij was dat ik de dag doorkwam en eventueel depressieve gedachtes had, was om aandacht enzo.Well, life can be a riot
Aequezuurquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat was ik schijnbaarquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die 0 inlevingsvermogen en empathie hebben helaas.
Trotste mama van Ambar
Waarom voeg je dan geen nieuwe mensen toe.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind dat ook wel weer zoiets... Steek er zeker wel energie in, maar het word niet teruggegeven.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Typisch..quote:Well, life can be a riot
Doortje heeft eindelijk vannacht doorgeslapen op haar rugje! En eindelijk ook een hele fles leeggezogen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja tuurlijk. En die onbenullige kinderverhalen zijn zeker niet om aandacht.
Oh Pietje pakte vandaag zelf z’n schoenen.
Nou en
I
don't
give
a
shitTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: