Wat heeft die opmerking te maken met mijn post?quote:
WA kan de begrafenis op tv kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2025 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft die opmerking te maken met mijn post?
Daarnaast: de begrafenis begint om 10:00 uur. In Rome. Tijd genoeg om die in Rome bij te wonen én op tijd in Doetinchem te zijn wil je zeggen ofzo?
Was slechts een aanvulling. Vanwege de uitvaart zijn de festiviteiten uitgesteld tot 12.00 uur.quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft die opmerking te maken met mijn post?
Daarnaast: de begrafenis begint om 10:00 uur. In Rome. Tijd genoeg om die in Rome bij te wonen én op tijd in Doetinchem te zijn wil je zeggen ofzo?
Ah, ok. Excuus!quote:Op woensdag 23 april 2025 07:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Was slechts een aanvulling. Vanwege de uitvaart zijn de festiviteiten uitgesteld tot 12.00 uur.
...geen vrijmarkt in Doetinchem, las ik. Die is naar de dag erna verzet.quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:39 schreef Eightyone het volgende:
Geen idee waar ik me met Koningsdag uiteindelijk bevind. Kijkend naar de plaatsen waar ik de laatste circa 15 jaar vrijmarkten heb afgestroopt, is er geen touw aan vast te knopen.
Als ik het niet weet wordt het weleens 'waar de Koninklijke familie ook is' (ivm extra feestelijke sfeer, en dat beviel in Rotterdam sowieso erg goed), Doetinchem dus, maar als daar weinig van over blijft moet ik er nog een nachtje over slapen.
Weet je dat zeker? Ik lees dat het over de 'kinder'vrijmarkt gaat.quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:29 schreef Eightyone het volgende:
...geen vrijmarkt in Doetinchem, las ik. Die is naar de dag erna verzet.
Zonder vrijmarkt is het voor mij geen Koningsdag - nou ja, Eindhoven is ook leuk. Of weer Rotterdam (had met extra festiviteiten erbij alsnog een zeer royale vrijmarkt, laat staan zonder).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |