"geen goedemorgen"quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch een stukje markt dat vrijwel niet verkent is heb ik het idee, altijd maar dat warme een mens wil ook wel een een koude behandeling. Dus tijd voor een koude bakker!
Ja verfrissendquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"geen goedemorgen"
"ik wil graag een halfje wit"
"Vandaag geen brood, had geen zin om te kneden. En nou oprotten."
Zoiets?
De meeste mensen kopen een halfje wit dus niet bij de bakker. Een halfje bruin overigens ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De meeste mensen kopen een halfje wit dus niet bij de bakker. Een halfje bruin overigens ook niet.
Dat moet wel een hele louche zijn dan inderdaad. Daar eet de gemiddelde coffeeshop geen brood van.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Nu koop ik zelf nooit een halfje wit of een halfje bruin dus ik zou niet weten waar je dat dan wel kunt kopen, maar ik denk dat er wel een goede kans is dat ze het bij een louche coffeeshop wel hebben.
Bronquote:Bakken is een kooktechniek waarbij men het voedsel in een pan of koekenpan laat garen en bruin worden.
Bronquote:Garen is het zo lang verhitten van een gerecht totdat het gaar is. Gaar betekent dat eiwitten van structuur veranderd zijn en bij plantaardige voedingsmiddelen uit zich dat in een verlies aan stijfheid van het materiaal. Voedsel kan gaar gemaakt worden door bijvoorbeeld koken, bakken, braden, wokken, frituren of stoven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |