Dat klopt niet helemaal.quote:de enige loterij waarbij je kunt weten of je had gewonnen
Zelfde partij die er achter zit.quote:Uw VriendenLoterij lotnummer bestaat uit de laatste 5 cijfers van uw rekeningnummer.
Zoals Broers ook al zegt heiligt het doel niet alle middelen. Als de buren winnen zal het altijd aanvoelen als verliezen, de enige manier om dat te voorkomen is door mee te spelen.quote:‘Wij hebben één doel: geld ophalen voor goede doelen. Alles wat wij doen, staat in dat teken.’
Jah, of inspelen op de angst dat je als loser in de straat er bij staat terwijl de buren dik gecasht hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:20 schreef CarbonC het volgende:
De Postcodeloterij ziet het juist als haar kracht dat er samen gewonnen kan worden.
ik doe nooit aan loterijen mee, loterijen zin het begin van de gok verslavingquote:Op dinsdag 22 april 2025 07:25 schreef heywoodu het volgende:
Zo even tekenen, uitstekend initiatief. Fuck dat format. Niks mis met loterijen an sich, maar het baseren op de postcode en dus inderdaad kunnen weten of je had gewonnen is kut.
juistquote:Op dinsdag 22 april 2025 07:40 schreef PzKpfw het volgende:
Dan speel je niet mee.. Man man wat een gezeik weer om niets, alsof ze in Den Haag geen grotere problemen hebben om op te lossen.
terugsturen zonder postzegel eropquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooi initiatief. Sidenote is dat wij inmiddels al 8 jaar op ons huidige adres wonen en er al vanaf het begin post binnenkomt van de postcodeloterij. Deze post is ‘geadresseerd’ aan de bewoners van Straathuisnummer 1 en komt zodoende dus door de ‘nee - nee’ sticker heen.
Wil je je uitschrijven van deze bloedzuigers dan kan dat uiteraard via de website door een formulier in te vullen waarop ik mijn naam, adres, telefoonnummer, mail e.d. moet invullen…
Wat een oplichters.
Bewoner overleden en retour afzenderquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooi initiatief. Sidenote is dat wij inmiddels al 8 jaar op ons huidige adres wonen en er al vanaf het begin post binnenkomt van de postcodeloterij. Deze post is ‘geadresseerd’ aan de bewoners van Straathuisnummer 1 en komt zodoende dus door de ‘nee - nee’ sticker heen.
Wil je je uitschrijven van deze bloedzuigers dan kan dat uiteraard via de website door een formulier in te vullen waarop ik mijn naam, adres, telefoonnummer, mail e.d. moet invullen…
Wat een oplichters.
Omdat er prijzen worden verloot onder mensen die tekenen. Is je lotnummer.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:01 schreef Zorro het volgende:
Getekend
Maar waarom wil hij mijn postcode weten
Zolang ze zich massaal in willen zetten voor het advocaatje bij de bingo kunnen ze zich hier ook wel voor inzetten.quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:40 schreef PzKpfw het volgende:
Dan speel je niet mee.. Man man wat een gezeik weer om niets, alsof ze in Den Haag geen grotere problemen hebben om op te lossen.
Heb ik gedaan zonder effectquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
terugsturen zonder postzegel erop
Dat zou nog een optie zijn iddquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bewoner overleden en retour afzender
quote:Volgens Verschragen van de Postcodeloterij zit het anders. ‘Wij hebben één doel: geld ophalen voor goede doelen. Alles wat wij doen, staat in dat teken.’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |