Hee, een schnauzer op wielen. Ook lelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
en had dit uitzicht, das weer dat beroemde kruispunt
[ afbeelding ]
De rest nam je wel serieus?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs de grootste miljoenpoot ooit had nog bij lange na geen duizend poten. Dit wordt weer zwaar overtrokken allemaal.
dit klinkt wel apartquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gerookte zalm en advocado en nog een sausje
tussen 2 wafels welquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:45 schreef bitterbal het volgende:
gerookte zalm en avocado vind je apart?
ziet toch uit als wafelsquote:
Ik kom regelmatig op Arnhem alleen met de bus, maar als ik naar de AH to go wil, moet ik door de poortjes. Gewoon inchecken en dan staat er reizen op rekening. Iets later uitchecken: incheck geannuleerd. Die optie bestaat als je binnen zoveel minuten weer uitcheckt.quote:
Maar zijn het dan wafels met croissantsmaak of croissants in wafelvorm.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ze het in een wafelijzer hebben gestopt.
jeetje gianni
en hoe gaan we dit noemen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zijn het dan wafels met croissantsmaak of croissants in wafelvorm.
Ze hebben krezanten in een wafelijzer gestopt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zijn het dan wafels met croissantsmaak of croissants in wafelvorm.
Ja. Als alles goed gaat natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig op Arnhem alleen met de bus, maar als ik naar de AH to go wil, moet ik door de poortjes. Gewoon inchecken en dan staat er reizen op rekening. Iets later uitchecken: incheck geannuleerd. Die optie bestaat als je binnen zoveel minuten weer uitcheckt.
Heelhandig.
Wasscrofflepouce.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoe gaan we dit noemen?
wassant? Croffle?
100% van de tijd en ik gebruik het al jarenquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Als alles goed gaat natuurlijk wel.
"works on my machinequote:Op dinsdag 22 april 2025 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
100% van de tijd en ik gebruik het al jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |