SPOILER: oorspronkelijke OP uit 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door D. op 21-04-2025 15:39:18 ]All Day I Dream About Stemlijsten
Ik was even weg, maar die tuba is toch een soort running gag die ze ieder jaar doen? Of was het niet Schildkamp met zijn stemmetjes?quote:Op maandag 21 april 2025 16:36 schreef Alpha0 het volgende:
Ja natuurlijk is het een tuba in Vallee des Larmes. Denken ze dat we doof zijn of zo?
eenschquote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef Tussle266 het volgende:
Jammer man, ik had Solid Session graag in het staartje gehoord.
Ik heb veel gemist, dus hoop 'm nog ergens terug te kunnen luisterenquote:Op maandag 21 april 2025 20:51 schreef Tussle266 het volgende:
Prima einde wel. Beste editie in jaren ook.
Mixcloudje altijd hè. Zal er morgen wel op staan.quote:Op maandag 21 april 2025 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb veel gemist, dus hoop 'm nog ergens terug te kunnen luisteren
Kan ik dan de komende 2 maanden op sporten
Ook al was het de beste lijst in jaren, er was ook nog voldoende aan te merken inderdaad. Naast al die radiohitjes vielen bijvoorbeeld ook platen als Ringo en Starry Night en alle LSG's eruit. En er was jarenlang gedoe over maar 1 KLF optie op de keuzelijst, komt er dit jaar een tweede op, wordt íe er niet in gestemd. 100% score haal je nooit.quote:Op maandag 21 april 2025 21:13 schreef Alpha0 het volgende:
Doet me goed dat Ron Trent en Leftfield ook in de lijst staan, toch wel 2 ultieme toppers binnen het genre. Wel jammer dat ze erg laag staan. Respectievelijk 896 en 832.
Ik ben geen liefhebber of kenner, zou het wel willen terugluisteren. Dan ben ik op de hoogte en lijkt me een leuke inkijk. Heb je eventueel een linkje ?quote:Op maandag 21 april 2025 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb veel gemist, dus hoop 'm nog ergens terug te kunnen luisteren
Kan ik dan de komende 2 maanden op sporten
Cool. TNXquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:41 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
https://www.mixcloud.com/Housetop1000/
Ja, dus ieder uurtje even een nieuwe 'search' dan maarquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:28 schreef Tussle266 het volgende:
Geheel in stijl staan de uitzendingen kriskras door elkaar. Man man man.
Bart Arens als hoogste binnenkomer is wel grappig, allemaal te danken aan hippe DJ's als Seinfeld die het ineens na 30 jaar weer draaien.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:14 schreef D. het volgende:
Ik ben nog druk doende de lijst door te spitten
Even wat hoogte- en dieptepunten
De hoogste stijger
Cybersonik - Trashing
Gestegen van 964 naar 134
Bekijk deze YouTube-video
De hoogste binnenkomer
Herintreder, binnen op 57
Liaisons D. - He Chilled Out
De hoogste nieuwe binnenkomer
Club Caviar - Game Over
Nieuw in de lijst, binnen op 299
De grootste daler
CRW - I Feel Love
Gezakt van 293 naar 921
Hm, als de te controleren statistieken al niet kloppen, hoe zou het dan zijn met de niet te controleren statistieken, zoals het samenstellen van de lijst...quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Bart Arens als hoogste binnenkomer is wel grappig, allemaal te danken aan hippe DJ's als Seinfeld die het ineens na 30 jaar weer draaien.
Wat me wel opviel is dat ze op de eigen site verkeerde statistieken gebruikten. Zo stond de nummer 1000 van 2024 (Giampero Mendola), als een re-entry op 432 in 2025. En bij de nummer 1000 van dit jaar (Blow the speakers) stond dat hij in 2024 op 534 stond, maar dat was 548. Het zou me niet verbazen als je bij 80% van de lijst zelf alles zou moeten nalopen.
Hahaha, Bom Van Leeuwen zegt dat het echt is, dus dan is het zo. Ik heb net ook even naar de bovenste dertig gekeken, die kloppen wel allemaal en die hoogste re-entry en hoogste nieuwkomer kloppen dus ook. Dus wat er precies fout gaat is ook niet heel goed te achterhalen (het had bijvoorbeeld vergeleken kunnen worden met '23 of '22, maar dat is dus niet zo).quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Hm, als de te controleren statistieken al niet kloppen, hoe zou het dan zijn met de niet te controleren statistieken, zoals het samenstellen van de lijst...
Ik geloof wel dat de lijst oprecht is samengesteld, maar dat er dus per ongeluk een foutje in geslopen kan zijnquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hahaha, Bom Van Leeuwen zegt dat het echt is, dus dan is het zo. Ik heb net ook even naar de bovenste dertig gekeken, die kloppen wel allemaal en die hoogste re-entry en hoogste nieuwkomer kloppen dus ook. Dus wat er precies fout gaat is ook niet heel goed te achterhalen (het had bijvoorbeeld vergeleken kunnen worden met '23 of '22, maar dat is dus niet zo).
In 2023 maakte ze veel lawaai over het ontbreken van Kernkraft, die in 2024 vervolgens weer terugkwam op de plek waar die altijd ongeveer staat.( 2024: 74, 2023: -, 2022: 65, 2021: 88, enz). Dus dat was in 2023 volgens mij ook gewoon een foutje. Gezien de manier waarop die chaotische uitzendingen altijd verlopen zou het logisch zijn als ze ook het tellen zo chaotisch doen, zelfs met ai-systeem.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat de lijst oprecht is samengesteld, maar dat er dus per ongeluk een foutje in geslopen kan zijn
De favoriet van Dennis Ruyer, hoor ik net. Klopt het dat er uit de eerste nacht een paar uurtjes missen op mixcloud!quote:Op woensdag 30 april 2025 21:20 schreef D. het volgende:
Vanmiddag, in de auto, zonnetje, raampjes open, muziekje aan (house top 1000), en toen kwam het volgende nummer voorbij, en die paste zo goed bij de soundtrack van vanmiddag dat ie een paar keer op repeat mocht
Ja, 02:00 en 03:00, toen hadden ze (helaas) storingquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De favoriet van Dennis Ruyer, hoor ik net. Klopt het dat er uit de eerste nacht een paar uurtjes missen op mixcloud!
Aan de uren ervoor te horen was het al een tijdje storing bij Gerard Krom. Maar wel jammer, ik luister juist de nachten terug omdat ik die niet hoor tijdens de echte uitzending. Maar goed, ik ben nu dus bij nacht 2.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, 02:00 en 03:00, toen hadden ze (helaas) storing
Als je vaker klikt loopt die tijd opquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:05 schreef Alpha0 het volgende:
Heerlijk die 30 seconden skip functie op Mixcloud. Zit ze nu allemaal na te luisteren en ga er dankzij die functie toch iets vlotter doorheen.
Klopt, 30s, dan 60s, dan 2m. Je gaat wel zo hard door je credits heen indien je een gratis account hebt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Als je vaker klikt loopt die tijd op
Kwam ik achter toen ik dacht met zo'n 8 keer klikken door het journaal en reclame heen te komen en ineens een heel nummer gemist had
Als je 'm even afsluit en weer opent heb je weer nieuwe creditsquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:36 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Klopt, 30s, dan 60s, dan 2m. Je gaat wel zo hard door je credits heen indien je een gratis account hebt.
Reclame en journaal zijn vaste skipwaardes.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:48 schreef Tussle266 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd welke jullie skippen? Ik luister alleen de nachten terug, omdat er geen reclame is, is er weinig door te spoelen dit jaar. Het meeste is goed te doen en de rest is niet zo storend dat ik het skip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |