en voor de rest alles zit erop en eraan zo te zien?
* Lois gaat even het verslag lezen*
Gefeliciteerd!
Helaas gaat het bij ons niet op de normale manier , zijn al 6 jaar bezig.
Lopen nu in het ziekenhuis , dus wie weet....
Geniet ervan!
Zwangerschap en kindertjes Foto topic
Vergeet ik het bijna weer: Damon is echt zo grappig om te zien , wat een lekker snoetje.
Vooral die foto met zijn handjes voor zijn ogen is echt zo lief.
Maar goed dit topic gaat over foto´s van zwangerschappen & kindertjes, ik ben nu 32 weken zwanger en heb vorige week weer een reeks foto's gemaakt van die bolle buik, hier kun je ze bewonderen:
Meer foto's en weblogverslagen kun je op mijn website vinden: http://www.crealab.nl/9mnd.htm
quote:M'n complimenten je site ziet er goed uit.
Op zaterdag 22 februari 2003 15:45 schreef melonovy het volgende:
Zo ik ben er weer! Net verhuisd en weken lang geen internetaansluiting gehad, dus sinds gisteren volop aan het internetten toen het weer kon...Maar goed dit topic gaat over foto´s van zwangerschappen & kindertjes, ik ben nu 32 weken zwanger en heb vorige week weer een reeks foto's gemaakt van die bolle buik, hier kun je ze bewonderen:
Meer foto's en weblogverslagen kun je op mijn website vinden: http://www.crealab.nl/9mnd.htm
En mooi Melovony!
Hebben jullie kids ook van die rare kuren? Gisteren vond Jonas het alleen gezellig als hij in zijn blote kont lekker kon ravotten.
Ach..als ie dan tevreden is
en mama er maar achteraan hobbelen met haar handdoekje voor eventuele poep en plasuitspattingen die natuurlijk niet kwamen
quote:Dat klopt Lois.
Op zaterdag 22 februari 2003 19:57 schreef Lois het volgende:
Ik zie geen foto Sweejmaar Eva vind niks lekkerder dan in haar blootje rond te rennen. Ik hoor het wel vaker van ouders, naakt vinden kinderen heerlijk.
Anouk is ook een echte blootkoopster. .
.
quote:Xanthe, dat moet zwaar zijn, sterkte!
Op vrijdag 21 februari 2003 19:59 schreef Xanthe het volgende: (...)
Helaas gaat het bij ons niet op de normale manier , zijn al 6 jaar bezig.
Lopen nu in het ziekenhuis , dus wie weet....
(...)
Ik wacht nog op een goede gelegenheid voor een foto van een pokjesChristan
quote:Bij tijd en weilen is het wel zwaar.
Op zaterdag 22 februari 2003 21:39 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Xanthe, dat moet zwaar zijn, sterkte!
Je weet dat je welkom bent in het centrale topic over zwangerschap en babietjes, ook al ben je (nog) niet zwanger? Het is er heel gezellig! Tot ziens!
Voor ons is het nu wachten op uitslagen van het ziekenhuis.
De eerste onderzoeken hebben we gehad , 3 stuks , van 1 hebben we een niet zo leuke uitslag gehad , het wachten is nu op de uitslagen van de andere 2 , dat kan nu nog 1 tot 2 weken duren .
We blijven hopen!
En voor nu: heel veel sterkte, hou je taai! Lijkt me geen gemakkelijke tijd voor je.
quote:Ik zal wel olie dom en blond zijn maar ik heb m nog niet gevonden....
Op zondag 23 februari 2003 12:45 schreef Nausicaa het volgende:
Xanthe, kom je verhaal vertellen - als je dat wil - in het zwangerschap- en babytopic. Je bent niet de enige die een lange weg te gaan heeft, zoals je zult merken.En voor nu: heel veel sterkte, hou je taai! Lijkt me geen gemakkelijke tijd voor je.
quote:Zwangerschap en kindertjes deel 51
Op zondag 23 februari 2003 21:18 schreef Xanthe het volgende:[..]
Ik zal wel olie dom en blond zijn maar ik heb m nog niet gevonden....
Waar zit die topic?
Lekkerrr!
quote:Ik maak mijn weblog gewoon in Frontpage, een officeprogramma waar ik mijn hele website in maak... Of begrijp ik je vraag nu niet goed...?
Op zaterdag 22 februari 2003 16:16 schreef berney het volgende:[..]
M'n complimenten je site ziet er goed uit.
.
Mag ik weten waar jij je weblog maakt?
En Jillian is ook al een hele meid Mooie ogen
Zijaanzicht
Vlekkensnuitje
Jillian wordt groot zeg! En wat een prachtige ogen!
En Jonas.... ach wat kan ik zeggen. Zo'n krummel kan je wel opvreten.
quote:alicia vond het heel stoer staan en heeft bedacht gezellig mee te doen met vlekkies
Op maandag 24 februari 2003 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Hier zijn de pokjesHet valt gelukkig allemaal nog wel mee
Zijaanzicht
[afbeelding]Vlekkensnuitje
[afbeelding]
Foto is van gisteravond inmiddels zijn het er nog veeeeeeeeeeel meer er is haast geen normale huid meer over
Maar ik ben geen dokter, en weet het ook niet. Ben je al weer bij een huisarts geweest Knor?
Veel sterkte ermee!
quote:6de kinderziekte
Op maandag 24 februari 2003 21:02 schreef Rewimo het volgende:
Arm kind... Zijn het ook waterpokjes, Knor, of is het wat anders? Is ze er ziek van?
quote:goed gezien
Op maandag 24 februari 2003 21:12 schreef Nausicaa het volgende:
[doktersmode] ziet er niet echt uit als waterpokjes, meer als de vijfde of zesde ziekte [/doktersmode]
quote:nope, maar is ook niet echt meer noodzakelijk we weten nu de boosdoener
Maar ik ben geen dokter, en weet het ook niet. Ben je al weer bij een huisarts geweest Knor?
Veel sterkte ermee!
Och, en Alicia ook al geplaagd door zo'n vervelende kinderziekte.
Veel beterschap gewenst meissie..
Mijn man kreeg de waterpokken pas op volwassen leeftijd, tijdens mijn zwangerschap, en dat was écht geen pretje.. voor hem dan hè
Karin
quote:O, nou dan vallen de waterpokken nog mee
Op maandag 24 februari 2003 21:14 schreef Knorretje het volgende:[..]
6de kinderziekte
en ja ze is helemaal niet de alicia die ik ken, compleet anders, zeer veeleisend, hangerig, huilerig, niet slapen, ritme omgegooid en zeker niet zo zelfstandig als normaal. Alles moet met mama gedaan worden niets kan alleen en mama mag zeer zeker niet even na de wc.
quote:Wat zielig...
Op maandag 24 februari 2003 21:00 schreef Knorretje het volgende:[..]
alicia vond het heel stoer staan en heeft bedacht gezellig mee te doen met vlekkies
Foto is van gisteravond inmiddels zijn het er nog veeeeeeeeeeel meer er is haast geen normale huid meer over
(tis een beetje laat, dit is nl. van de gewone camera, en het rolletje moest eerst ouderwets ontwikkeld worden)
Wij gaan verhuizen!
quote:Ja, is eigenlijk niks meer van te zien, tenzij je met een vergrootglas kijkt. Had ik niet gedacht toen ik deze uitbarsting van pukkeltjes zag!
Op woensdag 26 februari 2003 15:41 schreef Karin het volgende:
Zohee wat een waterpokken! En dat is echt helemaal weggetrokken?
Een restantje waterpokken + nieuwe stoel:
Oke papa, ik breng de koekjes wel naar de tafel:
hmmmm voor inscannen moet ik ook maar eens een cursusje volgen zie ik al, sorry voor de vage kwaliteit
Wat sneu allemaal.
quote:Nee... nou, half, ze heeft wat pokkies op dr romp gehad en dat was het. Het duurde ook maar 1 dag, dus het heeft niet doorgezet.
Op woensdag 26 februari 2003 16:49 schreef Rewimo het volgende:
Heeft René ze nog niet gehad, Moussy? Het heerst echt aan alle kanten heb ik begrepen.
Afgelopen weekend in Zeeland
Wat zit Eva sielig te kijken in haar stoeltje..
Die zonnebril van Damon staat echt geweldig
quote:Echt een
Op woensdag 26 februari 2003 21:00 schreef DJKoster het volgende:[..]
Liev
Nah, op de psz klaarde ze helemaal op toen ze zag dat ze niet de enige was die voor euhmm konijn liep
quote:Oh heerlijk, dat bekkie!
Op donderdag 27 februari 2003 09:05 schreef moussy het volgende:
Ochtendhumeurtje??Nah, op de psz klaarde ze helemaal op toen ze zag dat ze niet de enige was die voor euhmm konijn liep
quote:Geweldig
Op donderdag 27 februari 2003 09:05 schreef moussy het volgende:
Ochtendhumeurtje??Nah, op de psz klaarde ze helemaal op toen ze zag dat ze niet de enige was die voor euhmm konijn liep
quote:Jah... *zucht*
Op donderdag 27 februari 2003 11:18 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, dus ze gaan nu naar school, Caronline? Wat worden ze al groot hè...
vind het wel lekker hoor, helemaal omdat binnenkort hier weer zo'n klein gupje komt, maar jeetje dan heb ik gewoon 2 scholiertjes in huis en ik vind ze nog zo klein! 20 Maart worden ze 4. Vier!! Pfff
quote:Jaa t gaat echt belachelijk snel! Maar ik moet wel zeggen dat ik dit een ontzettend leuke leeftijd vind, dus geniet er volop van hoor
Op donderdag 27 februari 2003 11:25 schreef Rewimo het volgende:
Mooie meiden johMaar ik kan me voorstellen dat het je allemaal wat snel gaat
Wanneer verwacht je de kleine spruit?
De kleine staat op de kalender voor 1 April (jaja) maar als t goed is wat eerder ivm ingeleide bevalling met ruggeprik. Als het maar geen 20 maart wordt...
Jorden vond er niet veel aan, carnaval vieren. Hij ging liever rustig aan de kant zijn drinken opdrinken:
En dat jasje? Dat is van mij geweest, van vroeger (het schijnt mij echt gepast te hebben...).
quote:Dat is echt een gek idee hè, dat je zelf ook zo klein geweest bent. Ik heb ook een truitje wat ik zelf gedragen heb toen ik een baby was, heel vreemd. (maar het is nog gekker om je voor te stellen dat ze straks net zo groot als jij zijn
Op vrijdag 28 februari 2003 18:57 schreef Nausicaa het volgende:En dat jasje? Dat is van mij geweest, van vroeger (het schijnt mij echt gepast te hebben...).
Jonas wil ook graag kruipen:
Maar dat gaat natuurlijk nog helemaal niet
De pogingen ertoe zijn iig ook heel leuk
Helaas kan ik geen geluiden toevoegen bij deze foto maar stel je een hoop gesteun en gekreun voor!
klein vampiertje
punkertje in spe
indiaan zijn heeft ook wel wat
en dan eindelijk mijn bezige bij
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 22:24 schreef jessie het volgende:
Hahahaha knorretje ze zijn leuheuk!!!!! Die laatste die vleugels om die hond en die blijft nog zitten ook. Schitterend!!
quote:dat beest heeft wel vreemdere dingen meegemaakt en opgehad (zonnehoedjes, rugzakken, kerstmutsen, verentooi, elandorens zonnebrillen, cowboyhoeden ga maar door je kunt het zo gek nog niet bedenen) beesie is een goedsul en vind alles best
Op vrijdag 7 maart 2003 22:26 schreef Rewimo het volgende:
Die hond is geweldig!Die blik van dat beest
En uiteraard is Alicia ook geweldig
Dit meneertje wordt een beetje kieskeurig. Al drie keer broccoli gegeven en nu hoeft ie het ineens niet meer. Nee hoor, meneertje zat lekker te tutten!
En Eva die de was opvouwt haha dat koppie met die was op haar hoofd, schitterend.
En dan Bram wat een lekker vent(je) zeg. En inderdaad Lois de trots straalt van je af
quote:Ja grappig he ze ging dus echt zelf zo met die armpjes in haar zij lopen, leek wel een modeshowtje.
Op woensdag 12 maart 2003 20:04 schreef Lois het volgende:
Wat een snoezig badpakje!
Geweldig, ze staat al echt te poseren.
quote:Ik jou ook hor. Dan gaan we toch gewoon trouwen ik wil wel hoor. Maar je moet wel pappa om mijn hand vragen zegt pappa
Op woensdag 12 maart 2003 20:06 schreef Christan het volgende:
Bo, wij gaan toch wel samen trouwen hè, over een poosje?Ik vind jou zo liehief!
quote:Staan je foto's online? Dan tik je dit in:
Op woensdag 12 maart 2003 20:15 schreef Stout het volgende:
Wijs zeg die foto's
Kan iemand me vertellen hoe ik er wat leuke van mijn boeven laat zien ?
![]()
[img] url van de foto [/img] alles achter elkaar intikken zonder spaties
Me schoenen geven af?
quote:Ja, of je hebt enorm gekneusde voeten die zelfs door je sokken heen blauw zijn
Op woensdag 12 maart 2003 20:23 schreef jessie het volgende:
Thx voor alle complimentjes voor Bo dan *megatrots is*Me schoenen geven af?
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 20:21 schreef moussy het volgende:
jessie, je schoenen geven af![]()
Heel mooi pakje!!
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 20:26 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha dat zijn sokken die dus aan de onderkant en hiel blauw zijn en bovenop wit, van die dingen voor in sneakers. zijn superhip en nu denken jullie dat ik lichtblauwe schoenen heb die afgeven hahahahaha
quote:*bloos*
Op donderdag 13 maart 2003 13:58 schreef Catootje het volgende:
ik raakte even afgeleid door de leuke mama vna Jonas!!!
Wat een mooie foto van Kay!!! (heb ik die niet al eens eerder gezien???)
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 14:51 schreef Sweej het volgende:[..]
*bloos*
Wat een mooie foto van Kay!!! (heb ik die niet al eens eerder gezien???)
Het nieuwe zwembad bij ons in het durrep is net opnieuw open gegaan; dringend eens met onze pukkies gaan zwemmen en nieuwe foto's maken.
vanwege het zonnige weer vandaag lekker eendjes wezen voeren en alicia haar eerste stapjes buiten laten zetten
en nee dinus heeft nog geen beebie
quote:Daar had ik ook last van.
Op donderdag 13 maart 2003 13:58 schreef Catootje het volgende:
ik raakte even afgeleid door de leuke mama vna Jonas!!!
En Jonas gaat het vast nog wel leuk vinden in het zwembad, die wil strakkies niet anders meer
En Bram.. een wolk van een baby
Ziet er allemaal erg vertederend uit..
Nog even een plaatje van onze hulp in de huishouding:
als je de was er in hebt gedaan
moet je natuurlijk wel kijken of het wel goed gaat
En Eva wordt een toppertje Lois, die bestuurt straks heel het huishouden
en dan zit je tussen allemaal hondjes.
Daar was ook een hele grote speelkuil vol met speelgoed wat je daar kan kopen. Omdat Opa nog aan het zoeken is wat er in de tuin moet voor mij en Bram mocht ik alles uitproberen:
Ik vond deze zo leuk dat het zoiets wel wordt, als Bram het ook leuk vind tenminste.
even ter vergelijking met vorig jaar
Bram
Eva met die wasmachine, hihi
Jemig, wat heeft jouw vent een prachtige kijkers! En wat groeit ie! Echt duidelijk verschil tussen de 2 foto's maar je ziet wel hetzelfde mannetje!
Heel lief!
Alsnog gefeliciteerd!
Ow... en alle andere foto's van lieve kindjes mogen natuurlijk ook in het fototopic!
Ik smacht ook eigenlijk naar een vers Freekje! (HINT HINT!!!!)
quote:
Op zondag 16 maart 2003 10:06 schreef Sweej het volgende:
Jonas
[afbeelding]
de vlekjes komen door het tegenlicht
(oh! weet je wat ikke ken ik ken tot 10 telluh!!! echt waar )
Jammer dat Christan niet naar de camera kijkt, had wel weer verliefd op zijn kijkers willen worden.
Maar het is ook een leuke foto! Heerlijk weer op het moment
(offtopic, duimen jullie mee dat het vrijdag, mijn trouwdag, ook zulk weer is???)
Net voordat we naar oma gingen
En papa moest mee OPSCHIETEN
En dit maakte de herrie
quote:Ze wilde die muts NIET op
Op maandag 17 maart 2003 09:52 schreef moussy het volgende:
Zou het lekker zijn, zo'n mutsie?Wat een smoeltjes weer
ik heb hier ook zo'n anti-mutsen-muts
quote:Een van mijn broertjes zei altijd : hoefenietemutsopmekop
Op maandag 17 maart 2003 11:34 schreef moussy het volgende:
Dan eet je de must maar opik heb hier ook zo'n anti-mutsen-muts
December: lekkere chocolademelk
Januari/februari: Even het speelgoed bekijken.
Februari: het nieuwe speelgoed uitproberen (na z'n verjaardag)
Papa heeft een website met foto's van mij gemaakt: foto's van Bram
Knor wat heb jij gave dreads in je haar!! En dan dat hoedje bij Alicia , die zie je ook alleen maar lachend op de foto.
quote:tnx
Op woensdag 19 maart 2003 08:55 schreef Lois het volgende:
Knor wat heb jij gave dreads in je haar!!
quote:ow maar er zijn wel huilfoto's hoor. En ook nog wel een heleboel driftbui/krijsfoto's.
die zie je ook alleen maar lachend op de foto.
Lekker zo'n broodje pasta
ff tubbies kijken natuurlijk
lekker zwemmen met mamma, maar mamma is niet zo intressant als ik
[Dit bericht is gewijzigd door Riesjad op 21-03-2003 21:40]
Heerlijk al die spulletjes verzamelen in het zwembad en als het me niet allemaal lukte moesten pappa en mamma het in bewaring nemen en kon ik verder op jacht
1 gietertje? ik wil er 2!!
En natuurlijk ff bellen
Lekker patatjes eten
En toen kwam ik weer thuis en ging ik lekker slapen Ha mijn knuffel erg gemist want die waren pappa en mamma vergeten, stommerds
[Dit bericht is gewijzigd door BabyBo op 21-03-2003 21:50]
En wat heeft ze het lekker naar haar zin in het zwembad. Toch maar alleen het broekje aangetrokken?
Nog een paar van Eva:
Even lekker naar buiten kijken
Telefoon ook een kusje
quote:Wij worden dus lijp van Kay met de telefoon .. er zit bij ons zo'n mooi groen knopje op het basisstation. Da's om je telefoon te vinden als je het weer eens kwijt bent. Als je daar op drukt gaat 'ie bellen ... en Kay heeft dus behalve de telefoon ook dat knopje ontdekt ...
Op zondag 23 maart 2003 10:20 schreef Lois het volgende:
Wat een leuke foto's van Bo!Nog een paar van Eva:
Even lekker naar buiten kijken
Telefoon ook een kusje
![]()
meer foto's in het grote zwangerschap en babietjes topic
Wij zijn vandaag aan de wandel geweest tijdens de frettendag hier in DH met de fretten van vrienden van ons. René vond het geweldig Ze wilde al graag fretties, maar is nu hélémaal besmet met het frettenvirus.
In het kader van "huisje van DoZo" zal ik er ook maar een foto van mezelf bij zetten ik kijk ook zo blij
Wat een plaatje is Jennifer trouwens Heerlijke bolle toet
Maar als ik die aan heb gaan we wel fijn wandelen:
Bram
*nog grotere boodschappentas koopt*
De foto hieronder vind ik heel "klassiek" (geplaatst met dank aan Capaja), tenminste, ik sta zelf ook ongeveer zo op de foto. Wie nog meer?
Bram, je bent een poepie!
Nausicaa, wij hadden geen piano
quote:onze katten rennen ook weg voor alicia hoor. Maar deze twee hebben we net die avond op gehaald (zaterdag) en wisten nog niet beter
Op dinsdag 25 maart 2003 07:59 schreef jessie het volgende:
Knorretje wat een lieve foto dat Alicia zo ligt te slapen emt de poes. Lief ook dat die poes zo gek op haar is. Hier lopen de poezen gillend weg als Bo er aankomt. Ze vinden haar veeeeeel te druk. Ik vind het best zielig voor onze poezen en probeer met Bo zoveel mogelijk 'leuk' contact te maken met de poezen, maar het levert meer stress op bij ze dan leukigheid. Dat kleinte in haar capechon is ook een schatje zeg.
Wat hier werkt om de poezen te laten aaien door alicia is hand over haar bolletje (aai alicia) hand samen met haar hand over mijn bol/arm (aai mama) en dan vragen of ze de poes wil aaien. En dan doet ze heel zachtjes de pos aaien. (helaas schijnt ze na ook maar 1 aai gedaan te hebben te vergeten dat het zachtjes moet en gaat ze wild enthousiast door, maar het begin is er. en dit herhalen we bij alle 5 de katten en als we zin hebben doen we nog een rondje.)
Vind je dat niet eng knor? Ben je niet bang dat ze op het gezichtje van Alicia gaan liggen? Ik ben er nog steeds een beetje hufterig voor, de katten bij René ook al is ze in principe groot genoeg om ze van zich af te gooien.
Ik heb nml zelf een kat gehad die altijd als bontmuts bovenop mn gezicht ging liggen.
quote:tot aan sinterklaas mochten de katten niet de slaapkamer in. Een ware straf voor hun in dit kleine huisje (en wat er van overbleef). Met sinterklaas hebben we onze derde kat gekregen en om ze allemaal wat ruimte te geven om elkaar te leren kennen de slaapkamer ook opengesteld. De twee oudsten waren toen al behoorlijk bang voor alicia en mijdden haar als de pest. Ze liggen liever bij de baas en vrouwtje. De derde die erbij kwam kwam eigenlijk niet echt de slaapkamer in zodra ze een poging deed werd ze door de andere twee weggejaagd. Nu sinds zaterdag de nieuwste aanwinsten opgehaald, 7 weekjes jong. Ze vinden alicia nu nog heel aantrekkelijk, maar dat zal snel veranderen, maar met dat nog geen 100gr wegend schepseltje ben ik niet zo bang voor verstikkingsgevaar. Die smijt ze met gemak de andere kant op. Als alicia in haar eigen bedje ligt ligt ze toch op de buik en kunnen ze alleen plaatsnemen op de rug of wat dan ook. De foto van hierboven is sochtends bij ons in bed. Kwam terug van het toilet en ze was weer ingedommeld, kat naar zich toegetrokken als knuffel
Op dinsdag 25 maart 2003 10:12 schreef moussy het volgende:
liefVind je dat niet eng knor? Ben je niet bang dat ze op het gezichtje van Alicia gaan liggen? Ik ben er nog steeds een beetje hufterig voor, de katten bij René ook al is ze in principe groot genoeg om ze van zich af te gooien.
Ik heb nml zelf een kat gehad die altijd als bontmuts bovenop mn gezicht ging liggen.
Hier een paar fotootjes van Ut's kamertje...
Kunnen we die foto niet even je buik instralen, dan wil Utje er vast wel uit!
En wat is Jorden wijs zeg achter die piano! Het ziet eruit alsof hij al hele liedjes kan spelen zo.
Wat lief Alicia met de katten.
Hier gaan de katten nu al met een grote bocht om Bram heen. 1 kat wil nog wel eens in de boodschappenbak gaan liggen van zijn kinderwagen maar alleen als hij al een tijdje stil is (Bram ligt vaak in de kinderwagen in de kamer).
en die locomotrein die jij heb, die had ik toen eerst ook, die heeft mij leren lopen
Die Alicia, die is er helemaal klaar voor
quote:die heb mama geleend zodat ik opa na kan doen
Op donderdag 27 maart 2003 20:04 schreef Riesjad het volgende:
en die locomotrein die jij heb, die had ik toen eerst ook, die heeft mij leren lopen
(Jorden: "Ik ben heel boos, want ik wíl geen warm eten, maar kóek! En dat krijg ik niet van mijn mama! Stom he!")
"Kijk maar, het is echt warm!"
quote:Hihi, denk er een donker koppie en bruine ogen bij en je hebt het tafereel dat we hier geregeld zien
Op donderdag 27 maart 2003 22:31 schreef Nausicaa het volgende:
Ik heb weer een paar fotokes (dankzij Capaja's tip!)
(Jorden: "Ik ben heel boos, want ik wíl geen warm eten, maar kóek! En dat krijg ik niet van mijn mama! Stom he!")"Kijk maar, het is echt warm!"
quote:En wíj weten dat onze kids zich echt gewoon aanstellen. Maar voor een buitenstaander moet het er toch raar uitzien (zeker als je zoals ik er een paar foto's van maakt....). Even voor die buitenstaanders: zodra je Jorden in dit soort gevallen z'n zin geeft, is het huilen echt onmiddellijk over. Maar koek eten in plaats van avondeten, dat sta ik dus gewoon echt niet toe. Met dit gevolg dus!
Op donderdag 27 maart 2003 22:40 schreef Rewimo het volgende:Hihi, denk er een donker koppie en bruine ogen bij en je hebt het tafereel dat we hier geregeld zien
quote:huh
Ik heb weer een paar fotokes (dankzij Capaja's tip!)
quote:riesjad kan dat ook, zijn boontjes eruitgooien en vervolgens om een frikadel vragen
Op donderdag 27 maart 2003 23:05 schreef moussy het volgende:
Zij huilt niet, maar gaat op commando kokhalzen....
quote:haha ja, peultjes uitkwatten om als ik boven ff snel nog dr bed aan het opmaken ben een broodje met alleen marmite te maken, dáár zou ik van over mn nek gaan
Op donderdag 27 maart 2003 23:07 schreef Capaja het volgende:[..]
riesjad kan dat ook, zijn boontjes eruitgooien en vervolgens om een frikadel vragen
quote:Is idd zijn papa! En die is zelf wel weer behoorlijk groot. Maar je hebt gelijk vind ik, Jorden ziet er ouder uit dan je denkt, behalve als je z'n lengte erbij ziet (echt zo'n drie-turven-hoog).
Op vrijdag 28 maart 2003 20:09 schreef livelink het volgende:
Grappig, die foto's van Jorden. Ik vind hem altijd al zo'n echt grote knul, maar als ik dan die foto's zie van Jorden met zijn papa(?), dan lijkt hij toch nog echt een dreumes
Hier zie ik dus pas dat Bo toch nog het kaakje van Alicia te pakken heeft !!!!!
quote:Haha die blik ook! geweldig!
Op maandag 31 maart 2003 14:53 schreef jessie het volgende:
[afbeelding]Hier zie ik dus pas dat Bo toch nog het kaakje van Alicia te pakken heeft !!!!!
quote:Hahaha heeft ze van d'r moeder grapje
Op maandag 31 maart 2003 20:13 schreef moussy het volgende:
Wat kan Bo arrogant kijken
quote:na na na naaaaaaaa naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Op maandag 31 maart 2003 20:16 schreef jessie het volgende:[..]
Hahaha heeft ze van d'r moeder grapje
Ik denk daar komt d'r echo maar nee hoor
René en ik kunnen ook zo arogant kijken
Maarre leuke foto maar nu kappuh he, hahaha we willen natuurlijk die echofoto zien!!!!
Lekkere bekkies, die twee meiden van jullie
quote:Oew, liev
Op maandag 31 maart 2003 15:43 schreef Sweej het volgende:
De rest van de vakantiefoto's staat nog ergens op een laptop. Deze is gemaakt op de terugreis vanuit Oostenrijk:
quote:Niet alleen donker haar met bruine ogen, maar ook blond haar met blauwe ogen ...
[(Jorden: "Ik ben heel boos, want ik wíl geen warm eten, maar kóek! En dat krijg ik niet van mijn mama! Stom he!")
Kay kan er ook wat van, maar ook bij ons krijgt hij zijn zin niet ...
quote:
Op woensdag 2 april 2003 14:06 schreef jessie het volgende:
Weer ff lekker baby zijn in het bedje van zijn zussie
En wat is ze liehief
per ongeluk edit gedaan ipv quote *schaam*
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 02-04-2003 20:02]
Demi is echt een poppetje om te zien he
Ik moet nodig weer eens wat foto's van Christan maken. Al was het maar voor papa's verjaarscadeau, ssst!
quote:*schaam**schaam*
Op woensdag 2 april 2003 19:47 schreef Karin het volgende:
Tante ET met Bram
per ongeluk edit gedaan ipv quote *schaam*
wilde ik Karin quoten, deed ik per ongeluk edit (en als modje zijnde gaat dat dus ook gewoon ..
maar hier dus nog een keer:
*flieft*
Hij is kjoet!!!!!
en *zuchtje* nog steeds eigenlijk
Wat kijkt die Bram al wijs uit zijn oogjes zeg. Wat een wakker kereltje zeg.
Capaja
quote:Ik heb hem van de week met ET voor het eerst wakker gezien.
Op donderdag 3 april 2003 07:51 schreef Sweej het volgende:
Wat kijkt die Bram al wijs uit zijn oogjes zeg. Wat een wakker kereltje zeg.
quote:Jullie zijn gewoon slaapverwekkend voor hem
Op donderdag 3 april 2003 09:10 schreef Lois het volgende:[..]
Ik heb hem van de week met ET voor het eerst wakker gezien.
![]()
Tis meer een slapend kereltje eigenlijk.
Nu kan ik natuurlijk niet achter blijven met mijn mooie dylan!! haha dus ik ga eens een poging wagen ook een foto te plaatsen, als het niet lukt kan je hem ook zien op zijn eigen wegsite:
http://members.lycos.nl/dylanbrouwer
hopen dat het lukt!
quote:dankje ik zal het aan riesjad vertellen
Op donderdag 3 april 2003 09:05 schreef moussy het volgende:
Toch vind ik die laatste foto van Capaja iets heel erg liefs hebben
wil iemand een weekje een riesjad misschien, om eens zelf te ondervinden dat jongetjes van 4 1/2 niet altijd alleen maar lief zijn
quote:Ik weet er alles van, hihihi!
Op donderdag 3 april 2003 16:20 schreef Capaja het volgende:[..]
dankje ik zal het aan riesjad vertellen
misschien dat ie dan ook eens lief DOETwil iemand een weekje een riesjad misschien, om eens zelf te ondervinden dat jongetjes van 4 1/2 niet altijd alleen maar lief zijn
quote:hmmmmmm dus bij jou kan ik hem niet kwijt
Op donderdag 3 april 2003 16:47 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Ik weet er alles van, hihihi!
quote:hmmmmmmmm
Op donderdag 3 april 2003 19:28 schreef moussy het volgende:
een weekje ruilen voor een meisje dat ook niet altijd even lief is ?? met mij een week op je stoep?
als ik riesjad beu ben geef ik hem aan jou, kunnen rene en hij elkaar in de haren vliegen en IK een middagje weg
We kunnen ze ook met zn alle in René dr blokhutje proppen, dan zorg ik wel dat ie vanaf de buitenkant op slot kan
quote:gezelligggggggggg
Op donderdag 3 april 2003 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Ach, als Moussy dan toch op de kids let, voeg ik een soms opstandige 2,5 jarige toe, en ga ik met Capaja mee
quote:heet dat niet : MISBRUIK maken van je situatie ???
Op donderdag 3 april 2003 20:10 schreef moussy het volgende:
Jaaaa maaaaaaaaar.... in mijn positie???![]()
![]()
en om lois voor te zijn ..............
riesjad kan ook wel eens lief zijn hoor
kijk maar
zou lois hier intrappen ????
[Dit bericht is gewijzigd door Capaja op 03-04-2003 20:14]
dat heet gébruik maken
in het midden zit ze een partijtje verwaand te doen.
Zes mei is de grote dag. Toosie gaat dan naar school. Ze begint met een middag en daarna mag ze meteen full time meedraaien. dit omdat ze vanmiddag wéér niet mee naar huis wilde vanaf dr "basussgol
Ik maak gelijk nog even van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat ik zo jaloers ben op de krullen van Sterre en dat ik Dylan een lekker snoetje vind.
sorry lois, maar ik ga even offtopic
Moussy
die juf rechts met die bril
heet die toevallig marieke ???
quote:Zo ligt meneertje nu te slapen. Met zijn trui nog aan (wilde hij per se, dat zijn dus dingen waarover ik de strijd niet aanga
Op donderdag 3 april 2003 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Dan sluip ik maar even naar boven voor een slaapfoto
Verder bevinden zich nog in ditzelfde bed: een kleine Laalaa, een Dipseytelefoon, een tijgertje, een Bob de Bouwer, een Wendy en een Titus, en waarschijnlijk ook nog een grote Connexxionbus
Maarre.. ik bewaar mijn energie wel even tot ik zelf een opstandige 2,5 jarige en een eigenwijze 4-jarige heb
"en staan wil ook"
"en bukken ook "
"en kijk mij eens stoer zijn in mijn nieuwe veeel te grote maar hele stoere christan pyjama. Daar ga ik vast heerlijk in slapen als ik groot ben"
Mama had ook foto's genomen van me met mijn klompsokjes aan maar die zijn mislukt. Morgen herkansing. En de witte schoentjes waren nog veel groter dan deze en daar ging ik alleen maar mee vallen.
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 04-04-2003 18:54]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |