Klopt, die ken ik ook nietquote:Op maandag 21 april 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriendin / vrouw / slaapie van @:cobra4 maar die ken je ook niet. Nogal grofgebekt maar verder wel een gouden hartje
Is pindakaas tonijn ananas met een toefjes slagroom met daarop zilveruitjes al genoemd?quote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
GC / Hoe smeer je deze pindakaas op je brood?
Als iemand nog ideeën heeft
quote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou het aan de buitenste randjes doen
Vooruit. Ik ben maar alleenquote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet wel toegeven dat als je een gezin met minstens twee kinderen hebt ik het nut wel in kan zien
grote smeerboter kopen.quote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
idemquote:
Ben blij dat je mij wel kunt onthoudenquote:
Een vortex mixer.quote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
Yayquote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je zwaar genoeg bent dan ben je ook moeilijk te kidnappen
En daarna het in een mooie lab centrifuge doenquote:
Wil je daten dan? Ik ben beschikbaar.quote:Op maandag 21 april 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
Heb even m'n range verhoogd, die like zal wel gemaakt zijn toen ik nog onderweg was.
Strategie succesvol. Gelijk het eerste profiel.
Ehhhhhhhh... *app weggooit*
Zodat de pindaklont weer netjes terug op de bodem zit.quote:Op maandag 21 april 2025 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En daarna het in een mooie lab centrifuge doen
Uiteraard goed gescheiden danquote:Op maandag 21 april 2025 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zodat de pindaklont weer netjes terug op de bodem zit.
Nee hoor.quote:Op maandag 21 april 2025 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je daten dan? Ik ben beschikbaar.
Per DM kun je dan een lijstje van mij krijgen van recensies
zo dan... niet zo subtiel een muis afwijzenquote:
Je hebt wel een punt ja. Nu wil ik het ook wetenquote:Op maandag 21 april 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
Nu wil ik dat eigenlijk wel daadwerkelijk proberen met een vortexmixer, want dat bezinken van 100% pinda is wel ergerlijk.
je snap het niet...quote:Op maandag 21 april 2025 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zal u niet verbazen, het is stil op straat hier. Heel de dag al maar nu kun je helemaal een kanon afschieten.
Valide gebruik van labmiddelen. Onderzoek is onderzoek.quote:Op maandag 21 april 2025 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt morgen in de avonduren het lab opsluiten om eerst een buisje pindakaas in de centrifuge te gooien en daarna op de vortex te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |