Ik ook niet. Zelfde geldt voor een wasmachine, maar daar komt wel verandering binnen nu en een paar maanden..quote:
ik ook niet, maar bij mn ex had ik er wel 1quote:
Blijkbaar weet ik nog altijd niet wie dit isquote:Op maandag 21 april 2025 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens Mycroft heb je al vaker gevraagd wie dqod is kwiwi
liefquote:Op maandag 21 april 2025 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn droger was 9 jaar geleden nieuw. Mijn wasmachine is al 15 jaar dezelfde. Ook nieuw toen.
quote:Op maandag 21 april 2025 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar weet ik nog altijd niet wie dit is
Vriendin / vrouw / slaapie van @Cobra4 maar die ken je ook niet. Nogal grofgebekt maar verder wel een gouden hartjequote:Op maandag 21 april 2025 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buiten FOK! is ze ook lief, leuk, slim, grappig en hongerigquote:Op maandag 21 april 2025 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dqod is best een tof persoon op FOK!
Hoe kan je cobra nou niet kennen.quote:Op maandag 21 april 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriendin / vrouw / slaapie van @:cobra4 maar die ken je ook niet. Nogal grofgebekt maar verder wel een gouden hartje
Tijd voor een smoelenboek.quote:Op maandag 21 april 2025 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
moet wel toegeven dat als je een gezin met minstens twee kinderen hebt ik het nut wel in kan zienquote:Op maandag 21 april 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook geen droger. Nergens voor nodig. Slecht ook nog voor je kleding
Zou het aan de buitenste randjes doenquote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
GC / Hoe smeer je deze pindakaas op je brood?
Als iemand nog ideeën heeft
eensquote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet wel toegeven dat als je een gezin met minstens twee kinderen hebt ik het nut wel in kan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |