Vergiftigd?quote:Op maandag 21 april 2025 10:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen toeval dit, dat hij overlijdt nadat hij Vance ontmoet heeft.
Moet de paus niet een baken zijn van liefde, empathie en leiderschap? Is dat niet meer de basis van zijn geloof en positie?quote:Op maandag 21 april 2025 10:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vond hem veel te progressief voor een Paus. Een paus moet mijn inziens een baken zijn voor behoudendheid, traditie, en pal staan voor klassieke thema's. Mijn inziens deed hij dat te weinig. Maar ik ben verder ook geen paus fluisteraar.
zo edgyquote:Op maandag 21 april 2025 10:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vond hem veel te progressief voor een Paus. Een paus moet mijn inziens een baken zijn voor behoudendheid, traditie, en pal staan voor klassieke thema's. Mijn inziens deed hij dat te weinig. Maar ik ben verder ook geen paus fluisteraar.
Ik vond ook dat hij te weinig deed aan actieve promotie van kindermisbruik 🤪quote:Op maandag 21 april 2025 10:40 schreef phpmystyle het volgende:
Goede vraag.quote:
De graf. De graf... De graf?quote:Op maandag 21 april 2025 10:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wellicht dat Nederland weer een heel zwikkie van die bloemen geeft voor op de graf.
Zo te zien de eerste in een jaar of 1700.quote:Op maandag 21 april 2025 11:08 schreef Leandra het volgende:
Dan ben je wel een echte paus hoor, als je op 2de paasdag gaat hemelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |