De kans dat ik tussen nu en morgenvroeg (7.00 uur melden..) in een steekpartij verzeild raak lijkt me nog kleiner dan de kans op doodbloeden tijdens een operatie die eigenlijk niet mis kán gaan. Maar hey.. ge wit nooit nie.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was wel heel toevallig geweest, hè. TS post net nog over de angst voor doodbloeden bij een operatie en loopt dan ineens een wond op waarbij ze ter plekke doodbloedt.
Het komt goed.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:10 schreef User16909 het volgende:
[..]
De kans dat ik tussen nu en morgenvroeg (7.00 uur melden..) in een steekpartij verzeild raak lijkt me nog kleiner dan de kans op doodbloeden tijdens een operatie die eigenlijk niet mis kán gaan. Maar hey.. ge wit nooit nie.
#zakmesinrugzak
Em?quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als TS dit overleeft wil ik niet meer van dit topics van em zien
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als TS dit overleeft wil ik niet meer van dit topics van em zien
Dat ligt eraan. Ben ik een taalnazi als blijkt uit je gebruik van ‘em’ dat je denkt dat TS een hem is?quote:
Jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Ben ik een taalnazi als blijkt uit je gebruik van ‘em’ dat je denkt dat TS een hem is?
Nee. Dan toon ik hooguit aan dat je de OP niet goed gelezen hebt.quote:
Fijn dat het achter de rug is!quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:19 schreef bloempjuh het volgende:
Yo. Even mijn topic terugkapen.
Operatie overleefd. Net thuis. Gaar als een garnaal.
Ja! Spierpijn, vooral, maar voornamelijk blij dat ik thuis ben. En dat zwangerschapskussen is de beste aankoop ooit!quote:
Mooi zo.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:17 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ja! Spierpijn, vooral, maar voornamelijk blij dat ik thuis ben. En dat zwangerschapskussen is de beste aankoop ooit!
En nu niet meer janken dat je doodgaat aubquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:19 schreef bloempjuh het volgende:
Je weet wat ongesteld-zijn is? Dat is geen puur bloed. Dat is vooral slijm met een beetje bloed, waardoor het er rood uitziet. Plus dat de hoeveelheid slijm zich opbouwt in de loop van de periode. Dus deze vergelijking gaat helemaal nergens over en moet je ook niet in je hoofd toelaten.quote:Op maandag 21 april 2025 10:13 schreef User16909 het volgende:
Ik onderga deze operatie dus omdat ik elke maand t*fusveel bloed verlies via de.. normale weg. Maar om een of andere reden ben ik dus overtuigd dat er bij een operatie meer bloed vrijkomt dan dat (onzin, waarschijnlijk).
Wat goed dat je doorgezet hebt! Dat je deze operatie zou overleven wist je ergens natuurlijk zelf ook wel. Maar toch, weten dat een angst onredelijk is maakt nog niet dat die angst verdwijnt. Ik wens je een spoedig herstel toe.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:19 schreef bloempjuh het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |