Jazeker, maar die complicaties zijn dus niet waar ik me zorgen over maak. Minder libido, urine-issues en dat soort sh*t maken me niet zoveel uit: ik wil gewoon wákker worden na de ingreep.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
Baarmoederverwijdering? wow dat is geen routine. Volgens mij kunnen daar best veel complicaties bij komen.
Wat je ma zegt over dat je op je pa lijkt is plausibel, ik zie dat bij veel families zo.
Sterkte!!
Dat scheelt dan weer. Doodbloeden tegenwoordig in een ziekenhuis is echt het minst waar je je druk om hoeft te maken volgens mij. Zoals velen dat al zeggen is die kans echt bijna nihil.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:55 schreef User16909 het volgende:
[..]
Jazeker, maar die complicaties zijn dus niet waar ik me zorgen over maak. Minder libido, urine-issues en dat soort sh*t maken me niet zoveel uit: ik wil gewoon wákker worden na de ingreep.
En dat ik lijk op ons pap: ja, beiden autistisch. Maar hij was ook psychotisch en zwaar s*icidaal. Ik ben wel pessimist, maar absoluut niet levensmoe.
Dat begin ik ook wel in te zien, ja.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer. Doodbloeden tegenwoordig in een ziekenhuis is echt het minst waar je je druk om hoeft te maken volgens mij. Zoals velen dat al zeggen is die kans echt bijna nihil.
quote:Op woensdag 30 april 2025 12:18 schreef User16909 het volgende:
"want dat is voor ons ook een hoop gedoe.. al dat extra opruimwerk.."
Afhankelijk van je wond. Kan je makkelijk binnen 5 min doodbloeden hoorquote:
Keel flink doorsnijden en voila, een paar pijnlijke minuten later is het afgelopen 😱quote:Op woensdag 30 april 2025 13:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Afhankelijk van je wond. Kan je makkelijk binnen 5 min doodbloeden hoor
Laten we er éven vanuit gaan dat een drietal laporoscopische wondjes me niet de spreekwoordelijke das omdoen.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh no, he jinxed it 😱quote:Op woensdag 30 april 2025 12:18 schreef User16909 het volgende:
Morgen is het zover.
Maandag telefoontje gehad van chirurg. Hij nam mijn zorgen zeer serieus "want elke narcose is eng voor iemand die van controle houdt.. toch?".
Hij heeft mij ervan verzekerd dat d**dbloedkans 0% is. Dat hij in 20+ jaar nog nooit iemand heeft laten d**dgaan op zijn operatietafel "want dat is voor ons ook een hoop gedoe.. al dat extra opruimwerk.."
Tas is ingepakt, binnen nu en een uur weet ik mijn operatietijd. No way back now.
Ook heel veel succes voor jou!quote:Op woensdag 30 april 2025 13:54 schreef junkiesietze het volgende:
bro ik ga volgende week dinsdag mijn verstandskiezen laten trekken, die moesten er al 15jaar uit, maar nu toch echt want er zitten gaten in etc, wachten op ontsteking.
Maar ik ben er doodsbang voor, tandarts controle, mondhyg, allemaal prima, maar dingen verwijderen uit mijn mond..
ik denk ook dat er iets misgaat en weken in helse pijnen zit.
ja ik zie vaak van die filmpjes van mensen die dan helemaal laveloos zijn, maar betekend dat je na verwijdering van verstandskiezen niet mag autorijden?quote:Op woensdag 30 april 2025 14:49 schreef User16909 het volgende:
[..]
Ook heel veel succes voor jou!
Kiezen verwijderen (die van mij zijn al fors aantal jaren geleden) is niet heel leuk, maar verdoving is fantastisch. You can do this!
Ik heb na al mijn tandartsbezoeken altijd gewoon naar huis mogen fietsen. Als je onder narcose gaat, moet je wel vervoer regelen.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:19 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja ik zie vaak van die filmpjes van mensen die dan helemaal laveloos zijn, maar betekend dat je na verwijdering van verstandskiezen niet mag autorijden?
Was wel heel toevallig geweest, hè. TS post net nog over de angst voor doodbloeden bij een operatie en loopt dan ineens een wond op waarbij ze ter plekke doodbloedt.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk Amerikaanse filmpjes. Hier krijg je niet zo’n soort verdoving bij de kaakchirurg.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:19 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja ik zie vaak van die filmpjes van mensen die dan helemaal laveloos zijn, maar betekend dat je na verwijdering van verstandskiezen niet mag autorijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |