Dat krijgen we -meestal- niet. Bij de meesten kun je het druggebruik niet zien en evenmin zijn hun armen bedekt met lidtekens zoals de junkies in de jaren tachtig.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:53 schreef theunderdog het volgende:
Ik verbaas mij altijd over hele andere zaken, dan veel andere mensen. Want dat dit bestaat is zo bijzonder niet. Drugs-seks, een eeuwenoude combi.
Maar dat je je pik nog omhoog krijgt van iemand met allemaal open wonden. Dat is next lvl man. Je gaat mij ook niet zeggen dat ze hun wonden allemaal direct verzorgen.
Alles kan.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onzin. Ook inspuiten kan je prima recreatief doen.
In het artikel staat dat toch van die wonden.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:02 schreef Horzula het volgende:
[..]
Dat krijgen we -meestal- niet. Bij de meesten kun je het druggebruik niet zien en evenmin zijn hun armen bedekt met lidtekens zoals de junkies in de jaren tachtig.
Denk inderdaad dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon een junk waarbij orale of nasale inname niet meer werkt.
Heroïnejunks beginnen ook niet meteen met spuiten. Je gaat eerst snuiven en roken en als je al heel ver op dat pad bent geraakt levert dat niet meer de gewenste kick op, of je hebt je neus inmiddels aan gort gesnoven. Pas dan ga je over op spuiten.
Er is echt geen normale recreatieve gebruiker die voor de fun, want daar heb je het over bij recreatief gebruik, met injectienaalden gaat zitten klooien.
Mensen die dat doen zijn gevorderde junks.
Het zullen er niet veel zijn.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In het artikel staat dat toch van die wonden.
#MH17quote:Op maandag 21 april 2025 09:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Enkele jaren geleden is een vriendin van een oom van me wel eens langs Arnhem gereden dus het komt wel heel dichtbij zo
Hitler had er wel raad mee gewetenquote:Op woensdag 30 april 2025 08:30 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ach welnee! Die weten zonder de media helemaal niet dat dit bestaat; te dom voor.
Of ze maken één of ander propaganda filmpje waar zo weinig van klopt dat zelfs een kamikaze-piloot uit de Tweede Wereldoorlog er niet in zou trappen.
Die heeft korte metten gemaakt met de bloeiende gay scene in Berlijn.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hitler had er wel raad mee geweten
Dat doen ze niet, want dan zijn ze zelf de eersten die afgemaakt worden.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die heeft korte metten gemaakt met de bloeiende gay scene in Berlijn.
Sommige mensen verlangen weer terug naar die tijd lijkt het.
ja dan doe ik het toch maar niet danquote:Op woensdag 30 april 2025 08:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon een junk waarbij orale of nasale inname niet meer werkt.
Heroïnejunks beginnen ook niet meteen met spuiten. Je gaat eerst snuiven en roken en als je al heel ver op dat pad bent geraakt levert dat niet meer de gewenste kick op, of je hebt je neus inmiddels aan gort gesnoven. Pas dan ga je over op spuiten.
Er is echt geen normale recreatieve gebruiker die voor de fun, want daar heb je het over bij recreatief gebruik, met injectienaalden gaat zitten klooien.
Mensen die dat doen zijn gevorderde junks.
van die vrouwen wippen waar je de volgende dag van kapot schaamtquote:Op woensdag 30 april 2025 08:22 schreef ems. het volgende:
Ik ben persoonlijk meer van de drugsfeesten met seks.
Wie zou er dan terugverlangen naar die tijd?quote:Op woensdag 30 april 2025 12:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die heeft korte metten gemaakt met de bloeiende gay scene in Berlijn.
Sommige mensen verlangen weer terug naar die tijd lijkt het.
Degenen die happen.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wie zou er dan terugverlangen naar die tijd?
Nooit gehad. Ik ben dan ook opgevoed met het idee dat je altijd respect moet hebben voor bitches.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
van die vrouwen wippen waar je de volgende dag van kapot schaamt
Ervaringstip één: kies eerst een (groep) vrouw(en) uit en begin daarná pas aan de drank of drugs i.p.v. omgekeerd.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
van die vrouwen wippen waar je de volgende dag van kapot schaamt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |