Max heeft Piastri een paar keer gefeliciteerdquote:Op maandag 21 april 2025 07:43 schreef VarkensHart het volgende:
Ipv de winnaar te feliciteren is het weer de grote max is onrecht aan gedaan show. Het wordt vermoeiend met deze 'supermax' die zolangzamerhand de Joop Zoetemelk van het autorijden is geworden.
Ik denk dat ik mijn petje en jasje maar weggeef want zo is de F1 niet leuk
Waarom is Norris dan 4e geworden?quote:Op maandag 21 april 2025 08:06 schreef Jahr00n het volgende:
Iedere debiel in de snelste auto kan winnen. Het blijft zo treurig dat mensen denken dat max het verschil maakt.
Dat zit je goed dwars he?quote:Op maandag 21 april 2025 11:25 schreef augurk2025 het volgende:
F1mensen die denken dat autorijden een sport is
Zelfs met darten beweeg je meer.quote:
Hier doe je het toch allemaal voor mensen, deze user stelt nooit teleurquote:Op maandag 21 april 2025 11:20 schreef Innisdemon het volgende:
Ah, het 'Faalstappen' topic is misukt omdat de waarheid je in heeft gehaald, dus je verzint weer wat nieuws om je jaloezie ten toon te spreiden.
Het is net als darten en golf. Het is meer een skill, geen sport inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2025 11:25 schreef augurk2025 het volgende:
F1mensen die denken dat autorijden een sport is
Staan de Britten toch alleen, die komen overal mee weg. De Verstappen fans ondertussen mega woedend op heel de UK, maar als je roept dat Hamilton van zijn kampioenschap is beroofd, dan roepen ze: 'oude koeie'.quote:Op maandag 21 april 2025 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max dacht weer eens boven de regels te staan
Ik wou dat ik een beetje met pijltjes kon gooien.quote:Op maandag 21 april 2025 12:01 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Het is net als darten en golf. Het is meer een skill, geen sport inderdaad.
Precies, als je Perez, Lawson of Tsunoda in dezelfde auto zet zijn ze net zo goed.quote:Op maandag 21 april 2025 08:06 schreef Jahr00n het volgende:
Iedere debiel in de snelste auto kan winnen. Het blijft zo treurig dat mensen denken dat max het verschil maakt.
Ik wist niet dat Joop ook vier keer wereldkampioen geworden was.quote:Op maandag 21 april 2025 07:43 schreef VarkensHart het volgende:
Ipv de winnaar te feliciteren is het weer de grote max is onrecht aan gedaan show. Het wordt vermoeiend met deze 'supermax' die zolangzamerhand de Joop Zoetemelk van het autorijden is geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |