Dat valt best mee. Er is al jarenlang een tekort aan spermadonoren.quote:Op zondag 20 april 2025 23:22 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Als je geen geld hebt voor een wijf kan je dit doen idd. Ook hier zal veel concurrentie zijn
Of dat zal lukken weet ik nog niet, ik ga eerst in een week tijd 20 x een proefmonster afstaan om te kijken of de werkwijze me bevalt maar daar ben ik eigenlijk al van overtuigd en dan zullen we ook wel zien hoe de kwaliteit is.quote:Op zondag 20 april 2025 22:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Hoe ver sta je nu in het proces? Ben je al aangenomen als spermadonor?
Naar ik heb begrepen gaat er wel iets aan vooraf voordat je als spermadonor aangenomen wordt. Je krijgt een intake gesprek waarbij je een vragenlijst moet invullen over je gezondheid, en ook of er allerlei erfelijke ziektes in je familie voorkomen.
Als je daar doorheen bent, krijg je een uitnodiging om een keer sperma te doneren om te testen. Dan willen ze testen of je sperma wel van goede kwaliteit is. Omdat sperma wordt bewaard bij temperaturen die je beter in Kelvin dan in Celsius kunt uitdrukken, is een van de dingen die ze testen of je sperma de spermafrost overleeft.
5000 dollar, geen geld.quote:Op maandag 21 april 2025 09:42 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik heb dit apparaat zojuist besteld.
Mijn sperma is vloeibaar goudquote:Op woensdag 23 april 2025 20:17 schreef knoopie het volgende:
Topic niet gelezen, maar @:viesdik en @:dikkedaniel hebben ook meer dan genoeg massa om te doneren
Wat betreft lichaamsmassa wel. Maar met mijn kleine ingedaalde teeltballetjes kun je geen legertje bouwenquote:Op woensdag 23 april 2025 20:17 schreef knoopie het volgende:
Topic niet gelezen, maar @:viesdik en @:dikkedaniel hebben ook meer dan genoeg massa om te doneren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |