pliesie is grotendeels weg bezuinigd dus denk niet dat ze daarvoor langskomenquote:Op maandag 21 april 2025 12:07 schreef mschol het volgende:
oke... ruzie bij de bovenburen.. wel vaker gebeurd, maar nu gooien ze met spullen op de grond
zal ik klagen dat ik overlast ervaar
mja ik kan moderne kunst wel waarderen, we leven toch in een andere wereld tegenwoordig, het prikkelt mij toch meer moet ik zeggenquote:
oh nee, ik zou zelf langsgaan eerstquote:Op maandag 21 april 2025 12:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
pliesie is gorendeels weg bezuinigd dus denk niet dat ze daarvoor langskomen
Ik vraag me dan altijd vooral af wat ik verkeerd heb gedaan.quote:
ja bij de kringloop kom je ook vaak dingen tegen die opeens honderden euro's waard blijken te zijn en mensen gooien dat gewoon wegquote:Op maandag 21 april 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd vooral af wat ik verkeerd heb gedaan.
even aanbellen, als ze open doen, aangeven dat je even wilde controleren of er een ambulance nodig was omdat je dacht dat iemand was gevallen met veel lawaaiquote:
Gewoon even aanbellen.quote:Op maandag 21 april 2025 12:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
pliesie is grotendeels weg bezuinigd dus denk niet dat ze daarvoor langskomen
jij kunt het ook!quote:Op maandag 21 april 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
das eng in Amsterdamquote:
mja valt wel mee hoor, we hebben hier wel wat meer gekkies, maar amsterdam heeft ook het hoogste percentage van hoog opgeleiden in het landquote:
En die gooien spullen of elkaar op de vloer?quote:Op maandag 21 april 2025 12:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja valt wel mee hoor, we hebben hier wel wat meer gekkies, maar amsterdam heeft ook het hoogste percentage van hoog opgeleiden in het land
dat was bij scholl moppie wel dingen uit elkaar houdenquote:Op maandag 21 april 2025 12:35 schreef drakin het volgende:
[..]
En die gooien spullen of elkaar op de vloer?
Ik ben niet hoog geleid voor mijn koffie op isquote:Op maandag 21 april 2025 12:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat was bij scholl moppie wel dingen uit elkaar houden
ik niet, ik ben niet zo kunstzinnig ook andere kunst kan ik weinig mee, maar kan ik dan nog wel waarderenquote:Op maandag 21 april 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
dat gaat niet meer op, hoorde de stofzuiger alweerquote:Op maandag 21 april 2025 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
even aanbellen, als ze open doen, aangeven dat je even wilde controleren of er een ambulance nodig was omdat je dacht dat iemand was gevallen met veel lawaai
Ik ookquote:
gelukkig niet zegquote:Op maandag 21 april 2025 12:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En daarna nog 80 dingen
Maar scholl zit niet in Amsterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |