Ik woon vier hoog, het voelde safequote:Op maandag 21 april 2025 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam toen ik hier net woonde eens net de straat in fietsten terwijl de lichten binnen nog aan stonden. Het heeft nog geen dag geduurd voor ik een plaat voor het raam van de deur had geplaatst
Ik zit echt op zo'n enorme kutplek wat dat betreft. Eén van de twee huizen in heel deze flat met enorme inkijk als je gewoon naar de ingang loopt.
alweer afgewezenquote:
ik heb in de woonkamer plise gordijnenquote:Op maandag 21 april 2025 13:05 schreef Crack_ het volgende:
Er staat hier tegenover een huis leeg en nu kan ik naar binnen kijken. Iedereen heeft hier vitrage, ik niet. Ik ben me nu zooo bewust dat je echt ALLES ziet. *gaat vitrage kopen
ik vind het allemaal niks eigenlijk, wil gewoon vrije ramenquote:Op maandag 21 april 2025 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb in de woonkamer plise gordijnen
onderaan zitten deze vast en heb ze eigenlijk altijd tot halvewege minstens omhoog.
Alle andere ramen heb ik van dat folie voor zitten; voor en achterdeur. Raam in de keuken en de twee slaapkamerramen.
ben niet zo fan van vitrage
Mijn beide buren hebben altijd alles dicht zitten. Dat zijn absoluut FOK!ers. Wel lekker rustigquote:Op maandag 21 april 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik woon vier hoog, het voelde safeen kon nooit bij mezelf naar binnenkijken maarja.
Heeft diegene geen vitrage hangen? Misschien is ie er niet bewust van
Mijn anonimiteit op FOK! is me dierbaarquote:[..]
alweer afgewezen!!!
als je dat veel liever hebt waarom neem je dan vitrage?quote:Op maandag 21 april 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het allemaal niks eigenlijk, wil gewoon vrije ramen
ook niet van Volendamquote:Op maandag 21 april 2025 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is niet het weekend van Ajax.
De buren aan de andere kant kijken uit op een groenstrook, een slootje en daarachter een rij achtertuinen. Ik ben absoluut jaloers. Alleen heel weinig zon in de winter daar, maar dat is een prijs die ik bereid ben te betalen.quote:Op maandag 21 april 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het allemaal niks eigenlijk, wil gewoon vrije ramen
notedquote:Op maandag 21 april 2025 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De buren aan de andere kant kijken uit op een groenstrook, een slootje en daarachter een rij achtertuinen. Ik ben absoluut jaloers. Alleen heel weinig zon in de winter daar, maar dat is een prijs die ik bereid ben te betalen.
Hier veel buren ook. En als men de was buiten ophangt hangt ie er minimaal 5 dagen oid. Het liefst hangen ze hier de was op wanneer het ook gaat regenen.quote:Op maandag 21 april 2025 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn beide buren hebben altijd alles dicht zitten. Dat zijn absoluut FOK!ers. Wel lekker rustig
[..]
Mijn anonimiteit op FOK! is me dierbaar
Zou ook echt heel goed kunnen dat ik jou eens tegenkom zonder de link te leggen
Weer een vent die heeft gewonnen?quote:Op maandag 21 april 2025 11:47 schreef Karzai het volgende:
tijd voor een nieuwe miss verkiezing
[ afbeelding ]
wat is afkijkenquote:Op maandag 21 april 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je dat veel liever hebt waarom neem je dan vitrage?
ze kunnen er niets afkijken ofzo hoor
Gewoon een miljoen neerleggenquote:Op maandag 21 april 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Binnenkort komt Nizno in mijn pm met een huisaanbod.
ergens iets van af kijkenquote:
Dat klinkt nicequote:Op maandag 21 april 2025 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De buren aan de andere kant kijken uit op een groenstrook, een slootje en daarachter een rij achtertuinen. Ik ben absoluut jaloers. Alleen heel weinig zon in de winter daar, maar dat is een prijs die ik bereid ben te betalen.
Ik kijk liever naar een schilderij van een of andere zeeslag bij de 16e/17e eeuwquote:
nee maar wil ook niet dat buren kijken. Al denk ik ergens ook meid, je woont hier al 10 jaar. Je hebt nooit ergens last van gehad dus wat kan jou het schelenquote:Op maandag 21 april 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ergens iets van af kijken
dat er minder aan zit na het kijken dan er voor het kijken aan zat
dat je ineens onderdelen mist
ergens snap ik wel hoor dat nu je het weet het anders in je hoofd zit.quote:Op maandag 21 april 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar wil ook niet dat buren kijken. Al denk ik ergens ook meid, je woont hier al 10 jaar. Je hebt nooit ergens last van gehad dus wat kan jou het schelen
hmmmm... susquote:Op maandag 21 april 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
jeetje, ga je even een rondje fietsen, kom je terug is de paus er tussenuit geknepen
ben je voor half 8 al gaan fietsen dan?quote:Op maandag 21 april 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
jeetje, ga je even een rondje fietsen, kom je terug is de paus er tussenuit geknepen
Ik durf aan mijn kant het slaapkamerraam al niet eens meer verder dan een heel klein beetje open te doen wegens de muggen, dus dat zal wel.quote:Op maandag 21 april 2025 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klinkt nicewel veel muggen met een slootje
Ik heb een bloesemboom op mn perkje, en vleermuizen. En het was deze woning of weer paar jaar wachten tot ik weer wat aangeboden zou krijgen, dat maakt de keus makkelijk
nee, dat nietquote:Op maandag 21 april 2025 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben je voor half 8 al gaan fietsen dan?
en dat met pasen ook nogquote:
dan was ie dus al gaan hemelen voor je ging fietsenquote:
dat is erg fijnquote:Op maandag 21 april 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
Gelukkig maakt het de buurvrouw niet uit zei ze laatst.
ja dat, maar even wissenquote:Op maandag 21 april 2025 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ergens snap ik wel hoor dat nu je het weet het anders in je hoofd zit.
dat is echt heeerlijkquote:Op maandag 21 april 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
De bomen hier in de straat zijn lekker gegroeid, als die zo vol in blad staan heb ik meer privacy als ik halfnaakt op het balkon lig. Maar ze zullen binnenkort wel gesnoeid worden.
.. en een hor?quote:Op maandag 21 april 2025 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf aan mijn kant het slaapkamerraam al niet eens meer verder dan een heel klein beetje open te doen wegens de muggen, dus dat zal wel.
Ik heb een parkeerplaats met genoeg groen om allemaal insecten een thuis te geven, maar ook niet meer dan dat.
is hij over een paasei gestruikeld?quote:Op maandag 21 april 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan was ie dus al gaan hemelen voor je ging fietsen
Ik was gister bij m'n zus en daar zat een buurkat haar plantenbak overhoop te gravenquote:Op maandag 21 april 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
Gelukkig maakt het de buurvrouw niet uit zei ze laatst.
das zn 10jaar klaagprojectquote:
Ja toch maar even netjes gevraagd want het is haar schutting waar ze de hele tijd bovenop klimt en ze zal daar wel eens in de tuin lopen maar is allemaal prima.quote:
zn rolstoel gleed uitquote:Op maandag 21 april 2025 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is hij over een paasei gestruikeld?
quote:Op maandag 21 april 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was gister bij m'n zus en daar zat een buurkat haar plantenbak overhoop te gravenRIP bloembollen.
als je van escaleren houdt wel..quote:Op maandag 21 april 2025 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gelukkig het besef dat agressie niet zo'n slim idee is maar jeetje wat kan ik het wel begrijpen als iemand je continu loopt uit te lokken.
Ik weet echt niet wat ik moet doen, poep in de brievenbus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nizno helpt graagquote:Op maandag 21 april 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Binnenkort komt Nizno in mijn pm met een huisaanbod.
M'n slaapkamer zit aan de galerijkant, maar ze hebben het grote raam lager geplaatst zodat je niet recht naar binnen kijkt wanneer je langsloopt. Er is nog een kleiner raampje dat open kan en dat wel op een normale hoogte zit, maar daarmee kijk je niet de hele kamer door.quote:Op maandag 21 april 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
ik moet, ondanks dat ik in het midden woon, de gallerijkant wel grotendeels gesloten laten voor pottenkijkers..
er zijn meerdere buren die het handig vinden om de lange weg naar buiten te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |