Ik woon vier hoog, het voelde safequote:Op maandag 21 april 2025 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam toen ik hier net woonde eens net de straat in fietsten terwijl de lichten binnen nog aan stonden. Het heeft nog geen dag geduurd voor ik een plaat voor het raam van de deur had geplaatst
Ik zit echt op zo'n enorme kutplek wat dat betreft. Eén van de twee huizen in heel deze flat met enorme inkijk als je gewoon naar de ingang loopt.
alweer afgewezenquote:
ik heb in de woonkamer plise gordijnenquote:Op maandag 21 april 2025 13:05 schreef Crack_ het volgende:
Er staat hier tegenover een huis leeg en nu kan ik naar binnen kijken. Iedereen heeft hier vitrage, ik niet. Ik ben me nu zooo bewust dat je echt ALLES ziet. *gaat vitrage kopen
ik vind het allemaal niks eigenlijk, wil gewoon vrije ramenquote:Op maandag 21 april 2025 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb in de woonkamer plise gordijnen
onderaan zitten deze vast en heb ze eigenlijk altijd tot halvewege minstens omhoog.
Alle andere ramen heb ik van dat folie voor zitten; voor en achterdeur. Raam in de keuken en de twee slaapkamerramen.
ben niet zo fan van vitrage
Mijn beide buren hebben altijd alles dicht zitten. Dat zijn absoluut FOK!ers. Wel lekker rustigquote:Op maandag 21 april 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik woon vier hoog, het voelde safeen kon nooit bij mezelf naar binnenkijken maarja.
Heeft diegene geen vitrage hangen? Misschien is ie er niet bewust van
Mijn anonimiteit op FOK! is me dierbaarquote:[..]
alweer afgewezen!!!
als je dat veel liever hebt waarom neem je dan vitrage?quote:Op maandag 21 april 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het allemaal niks eigenlijk, wil gewoon vrije ramen
ook niet van Volendamquote:Op maandag 21 april 2025 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is niet het weekend van Ajax.
De buren aan de andere kant kijken uit op een groenstrook, een slootje en daarachter een rij achtertuinen. Ik ben absoluut jaloers. Alleen heel weinig zon in de winter daar, maar dat is een prijs die ik bereid ben te betalen.quote:Op maandag 21 april 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het allemaal niks eigenlijk, wil gewoon vrije ramen
notedquote:Op maandag 21 april 2025 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De buren aan de andere kant kijken uit op een groenstrook, een slootje en daarachter een rij achtertuinen. Ik ben absoluut jaloers. Alleen heel weinig zon in de winter daar, maar dat is een prijs die ik bereid ben te betalen.
Hier veel buren ook. En als men de was buiten ophangt hangt ie er minimaal 5 dagen oid. Het liefst hangen ze hier de was op wanneer het ook gaat regenen.quote:Op maandag 21 april 2025 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn beide buren hebben altijd alles dicht zitten. Dat zijn absoluut FOK!ers. Wel lekker rustig
[..]
Mijn anonimiteit op FOK! is me dierbaar
Zou ook echt heel goed kunnen dat ik jou eens tegenkom zonder de link te leggen
Weer een vent die heeft gewonnen?quote:Op maandag 21 april 2025 11:47 schreef Karzai het volgende:
tijd voor een nieuwe miss verkiezing
[ afbeelding ]
wat is afkijkenquote:Op maandag 21 april 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je dat veel liever hebt waarom neem je dan vitrage?
ze kunnen er niets afkijken ofzo hoor
Gewoon een miljoen neerleggenquote:Op maandag 21 april 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Binnenkort komt Nizno in mijn pm met een huisaanbod.
ergens iets van af kijkenquote:
Dat klinkt nicequote:Op maandag 21 april 2025 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De buren aan de andere kant kijken uit op een groenstrook, een slootje en daarachter een rij achtertuinen. Ik ben absoluut jaloers. Alleen heel weinig zon in de winter daar, maar dat is een prijs die ik bereid ben te betalen.
Ik kijk liever naar een schilderij van een of andere zeeslag bij de 16e/17e eeuwquote:
nee maar wil ook niet dat buren kijken. Al denk ik ergens ook meid, je woont hier al 10 jaar. Je hebt nooit ergens last van gehad dus wat kan jou het schelenquote:Op maandag 21 april 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ergens iets van af kijken
dat er minder aan zit na het kijken dan er voor het kijken aan zat
dat je ineens onderdelen mist
ergens snap ik wel hoor dat nu je het weet het anders in je hoofd zit.quote:Op maandag 21 april 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar wil ook niet dat buren kijken. Al denk ik ergens ook meid, je woont hier al 10 jaar. Je hebt nooit ergens last van gehad dus wat kan jou het schelen
hmmmm... susquote:Op maandag 21 april 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
jeetje, ga je even een rondje fietsen, kom je terug is de paus er tussenuit geknepen
ben je voor half 8 al gaan fietsen dan?quote:Op maandag 21 april 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
jeetje, ga je even een rondje fietsen, kom je terug is de paus er tussenuit geknepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |