Niet Babyshark knallenquote:Op zondag 20 april 2025 16:28 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zoek een jongen met bebophaar,
bebop haar en een jazzgitaar,
vuurrode sokken en een spijkerbroek,
dat is de jongen die ik zoek.
Ik zoek een meisje met lichtblond haar,
lichtblond haar en een jazzgitaar,
dat is het meisje dat ik zoek.
Ik zoek een oma met lichtgrijs haar,
lichtgrijs haar en een jazzgitaar,
dat is de oma die ik zoek.
Ik zoek een tankie met vuurrood haar,
vuurrood haar en een jazzgitaar,
dat is de tankie die ik zoek.
Mensen wienweder de klassiekers niet kennen
1976quote:Op zondag 20 april 2025 16:44 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
In een andere scčne noemde ze dit "Klassieke muziek".
Moest googlen wie dit wasquote:Op zondag 20 april 2025 16:43 schreef herverwijderd het volgende:
Niet de hele dag Brahms luisteren en huilen
Dat van jou is anders ook niet ver van de prehistorie.quote:Op zondag 20 april 2025 16:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
1976Dat kun je toch geen klassiek meer noemen. Da's prehistorisch
Niet weten dat baby shark uit de vroege 20ste eeuw komtquote:Op zondag 20 april 2025 16:30 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Niet Babyshark knallen
Muziek uit het stenentijdperk luisteren
Is wel in een modern jasje gestoken, dat wat jij in OP noemt niet.quote:Op zondag 20 april 2025 16:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet weten dat baby shark uit de vroege 20ste eeuw komtDe 'nieuwe' versie is maar een cover.
Deze is beterquote:Op zondag 20 april 2025 16:45 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
We luisteren toch allemaal deze, ja toch?
jawel, die laatste alinea heb ik op 20 april 2025 bedacht. Niets nieuwers dan datquote:Op zondag 20 april 2025 16:55 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Is wel in een modern jasje gestoken, dat wat jij in OP noemt niet.
Als je hem opneemt en hij gaat viral, dan is hij nieuw en door de keuring. Er wordt elke dag zoveel troep gemaakt door mensen die even gauw viral willen gaan, dat nieuw bedacht niet meer zo telt. Je moet eerst viral ermee gaan.quote:Op zondag 20 april 2025 16:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
jawel, die laatste alinea heb ik op 20 april 2025 bedacht. Niets nieuwers dan dat
Uit de vroege 20e eeuw ja? Dus zo rond 1920/1930, zoiets?quote:Op zondag 20 april 2025 16:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet weten dat baby shark uit de vroege 20ste eeuw komtDe 'nieuwe' versie is maar een cover.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |