Fotocamera twijfel ik nog over, kun jij daarbij helpen? Twijfel tussen bridge of een mirrorless met dikke lens....quote:Op zondag 20 april 2025 16:40 schreef Näsenbar het volgende:
Heb je al een goede fotocamera en notitieblokje gekocht? Ik ben ook benieuwd naar welk restaurant @:mikeytt ons na afloop mee naartoe neemt!
Als beginner kan je elke camera nemen die goed voelt, zolang het maar niet je telefoon is.quote:Op zondag 20 april 2025 16:45 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Fotocamera twijfel ik nog over, kun jij daarbij helpen? Twijfel tussen bridge of een mirrorless met dikke lens....
Ik ben ook benieuwd, maar kunnen we echt wel aan Mikey overlaten.
Ja, ik ga dan toch voor een bridge denk ik, is net wat goedkoper en vriendelijker voor beginner.quote:Op zondag 20 april 2025 16:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Als beginner kan je elke camera nemen die goed voelt, zolang het maar niet je telefoon is.
Ja zeker! Mikey weet altijd van die leuke tentjes waar ze buitenlands eten hebben. Laatst hadden we zo'n pannenkoek in zilverfolie met reepjes vlees erin. Dat was echt lekker!
Heb een tafel geregeld in de Librije. Ze zeiden dat Maxima de laatste tafel had, dus die hebben ze geannuleerd en nu hebben wij mquote:Op zondag 20 april 2025 16:40 schreef Näsenbar het volgende:
Heb je al een goede fotocamera en notitieblokje gekocht? Ik ben ook benieuwd naar welk restaurant @:mikeytt ons na afloop mee naartoe neemt!
We kunnen altijd op jou rekenen, bedankt Mikey!quote:Op zondag 20 april 2025 17:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb een tafel geregeld in de Librije. Ze zeiden dat Maxima de laatste tafel had, dus die hebben ze geannuleerd en nu hebben wij m
Super! Hopelijk hebben ze daar lekkere frietjes.quote:Op zondag 20 april 2025 17:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb een tafel geregeld in de Librije. Ze zeiden dat Maxima de laatste tafel had, dus die hebben ze geannuleerd en nu hebben wij m
Ik kan helaas niet langskomen, op veel plekken is morgen de etos open. Misschien kan je deze halen en daarmee je haren wassen?quote:Op zondag 20 april 2025 17:27 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
We kunnen altijd op jou rekenen, bedankt Mikey!
Had je gezegd dat het een laatste wens was? Ik wil namelijk wel mijn haar weer groeien, maar nu moet ik het dus weer afscheren? @:näsenbar kan jij met de tondeuse langskomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |