Satan is ook welkomquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zelfs het interieur is als een slang en satanisch ingericht. Maar jij hebt duidelijk weer geen flauw idee waar je het over hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb ik niet genoeg drank voor op om dat erin te kunnen zienquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zelfs aan de buitenkant is dat gebouw ontworpen als een slangekop.
[ afbeelding ]
En aan de binnenkant zie je het ook niet?quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar heb ik niet genoeg drank voor op om dat erin te kunnen zien
Dat sowieso ja, allerlei leidinggevende figuren en weet ik het wat zijn totaal niet nodig om zelf te geloven. Maar ja, mensen slaan vast zonder leiderquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is een grote graai bende en mensen trappen er in, je kan gewoon geloven in God zonder dit circus
De kop van een slang. En dat is echt geen toeval.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe zie je hier een slang in? Tyyyyyfuslelijk, dat wel, maar geen slang
Ga naar BNW ofzo met deze onzinquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
De kop van een slang. En dat is echt geen toeval.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Pff, ik ben inmiddels wel overtuigdquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De paus is volgens de Rooms-Katholieke Kerk de opvolger van Petrus en de leider van de gehele christelijke kerk wereldwijd. De paus wordt door deze kerk gezien als leider van de wereldkerk en als de plaatsbekleder van Christus op aarde.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paus
quote:Het evangelie naar Matteüs 23:9-12 NBG51.
En gij zult op aarde niemand uw vader noemen, want één is uw Vader, Hij, die in de hemelen is. Laat u ook geen leidslieden noemen, want één is uw Leidsman, de Christus. Maar wie de grootste onder u is, zal uw dienaar zijn.
Dat is niet wat het betekent.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit stond eronder.quote:
quote:Hij verenigt in zijn persoon de hoogste geestelijke macht, dit wil zeggen het hoogste leergezag, de opperste wetgevende en rechterlijke macht. Toch is zijn macht niet enig in de Rooms-Katholieke Kerk. Hij wordt bijgestaan door de Curie en de bisschoppen hebben belangrijke bevoegdheden binnen hun diocees.
Les 1: Laat feiten nooit je kinderachtige complottheorie in de weg staan.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is niet wat het betekent.
Het Latijns voor Vaticanus betekent 'Heuvel van profeten'.
Geen idee waar je die slangen vandaan haalt.
Zit ook een 'n' in. Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het Latijnse woord voor slang is 'serpens'.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zit ook een 'n' in. Ik bedoel maar.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zelfs aan de buitenkant is dat gebouw ontworpen als een slangekop.
[ afbeelding ]
Om die reden dan misschien wel. Iemand behoort voor zoiets eigenlijk zelf ook katholiek te zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zouden ze Trump bij deze begrafenis de toegang niet kunnen weigeren? Trump is verre van katholiek. Eerder de antiChrist zelve. De paus minachtte hem. Ze kunnen beter Biden uitnodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |