Het is maar goed dat je geen duimpje omlaag kan geven.quote:Op zondag 20 april 2025 11:28 schreef William_Papadin het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom mensen pindakaas met jam combineren.
Heb ik ook nog nooit iemand zien doen behalve in van die Amerikaanse meuk op TV. Maar goed, vrij simpel: als iemand het lekker vindt, lekker doen. Als jij hagelslag op je smeerworst met een lepel gekookte jam er tussen lekker vindt, lekker doenquote:Op zondag 20 april 2025 11:28 schreef William_Papadin het volgende:
Pindakaas met sambal thoughquote:Op zondag 20 april 2025 11:28 schreef William_Papadin het volgende:
Was jij geen vegan?quote:Op zondag 20 april 2025 11:32 schreef Mikeytt het volgende:
De beste combinatie ooit
salami-pepperonni-boterhamworst-carpaccio-komijnenkaas
Pindakaas, aardbeienjam en hagelslag is een topcombinatie.quote:Op zondag 20 april 2025 11:28 schreef William_Papadin het volgende:
En nergens voor nodig. Wat doet het pekelvlees met de lever?quote:
Dat is een typisch Amsterdams (Joods kosjer) broodje half om.quote:Op zondag 20 april 2025 15:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
En nergens voor nodig. Wat doet het pekelvlees met de lever?
Broodje gesmeerd met kippenvet?quote:Op zondag 20 april 2025 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een typisch Amsterdams (Joods kosjer) broodje half om.
[ afbeelding ]
Dat zou kunnen. In ieder geval mag het volgens de orthodoxe leer absoluut niet met boter gesmeerd worden.quote:
Kippenvet en gehakte kippenlever is ook een klassieker.quote:Op zondag 20 april 2025 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. In ieder geval mag het volgens de orthodoxe leer absoluut niet met boter gesmeerd worden.
Ja zonde, want dat is toch een partij lekkerquote:Op zondag 20 april 2025 18:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Klopt, maar Pekelvlees is steeds lastiger aan te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |