niet 4-0 beter, dat was meer het punt..quote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Nee Utrecht was na de eerste 25 minuten gewoon beter.
Deze week maar even niet na die 4-0 afslachting.quote:
Die eerste goal was wel heel vreemd heb de herhaling een paar keer gekeken en ik zie nog steeds niet precies hoe Haller er hem er weet in te krijgen, was ook de eerste kans van de wedstrijd en meteen raak.quote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef SwebbeSensje het volgende:
Nee Utrecht was na de eerste 25 minuten gewoon beter.
quote:Op maandag 21 april 2025 22:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je kan er niet vroeg genoeg bij zijn
Sparta is bizar goed bezig trouwens. Die hebben heel veel punten gehaald na de winterstop. Vooral ook de laatste 3 wedstrijden dik gewonnen.quote:
1-2 , 2 keer Lauritssenquote:Op maandag 21 april 2025 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sparta is bizar goed bezig trouwens. Die hebben heel veel punten gehaald na de winterstop. Vooral ook de laatste 3 wedstrijden dik gewonnen.
Het zat wat tegen, je maakt de 0-1 niet en zij komen wat gelukkig op de 1-0, vanaf dat moment is het eigenlijk precies zoals Jans het wil, maar ze hebben uiteindelijk verdiend gewonnen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Nog even teruggekeken, en die eerste 2 doelpunten zit zo oneindig veel geluk in hoe die vallen. Onwerkelijk dat die er beiden in gingen...
Het schijnt geholpen te hebben dat Steijn en zijn zaakwaarnemer met zijn tweeën voor TD zijn gaan spelen en Nijkamp er zich niet meer mee bemoeit, behalve het stropopje spelen naar de mediaquote:Op maandag 21 april 2025 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sparta is bizar goed bezig trouwens. Die hebben heel veel punten gehaald na de winterstop. Vooral ook de laatste 3 wedstrijden dik gewonnen.
Hij gelooft er nog in.quote:Op maandag 21 april 2025 22:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je kan er niet vroeg genoeg bij zijn
Is die Steijn niet wat voor ons, als opvolger van Farioli?quote:Op maandag 21 april 2025 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat je zijn makelaar ook mee moet nemen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is die Steijn niet wat voor ons, als opvolger van Farioli?
Echte overperformerquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is die Steijn niet wat voor ons, als opvolger van Farioli?
Nee, PSV wint in principe alles, een kleine kans dat ze punten verspelen tegen Feyenoord.quote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef Wotte het volgende:
Utrecht uit is vrij geflatteerd hopelijk is Baas er bij brengt toch wat meer in de opbouw dan Kaplan of Rugani. De aankomende twee thuiswedstrijden winnen tegen Sparta en NEC is cruciaal. Denk dat PSV het al moeilijk zat heeft om zonder kleerscheuren de komende reeks door te komen.
Met name slecht verdedigd, heeft weinig met geluk te maken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Nog even teruggekeken, en die eerste 2 doelpunten zit zo oneindig veel geluk in hoe die vallen. Onwerkelijk dat die er beiden in gingen...
Koekoek. Zijn je pilletjes uitgewerkt?quote:Op maandag 21 april 2025 20:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
De eerste twee goals vielen vrij gelukkig. Meestal krijg je die niet tegen en deze keer wel. Dan speel je hoe dan ook een een lastige wedstrijd. Ut
Het is ook wel vrij logisch dat utrecht beter was met een 2-0 voorsprong. Beetje het punt dat het geflatteerd is zonder die twee gelukkige goals (mag je met me oneens zijn) ga je er niet met vier goals af.
Elke halve zool ziet dat die twee goals meer geluk dan wijsheid waren. Maar je zag ook niet dat dit vaak het geval was bij Gimenez, dus ik snap het wel.quote:Op woensdag 23 april 2025 01:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Koekoek. Zijn je pilletjes uitgewerkt?
Dit dus. Had Brobbey (mag echt even banken) die goal gewoon gemaakt was er niets aan de hand geweest.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Elke halve zool ziet dat die twee goals meer geluk dan wijsheid waren. Maar je zag ook niet dat dit vaak het geval was bij Gimenez, dus ik snap het wel.
Brobbey die gewoon een goal maakt.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit dus. Had Brobbey (mag echt even banken) die goal gewoon gemaakt was er niets aan de hand geweest.
Eerst maar eens hup Twente morgen, al verwacht ik er niet veel van, die zijn al weken echt ongelooflijk drama.
Klaassen had die goal moeten maken. Onbegrijpelijke keuze om af te geven in die positie.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit dus. Had Brobbey (mag echt even banken) die goal gewoon gemaakt was er niets aan de hand geweest.
Eerst maar eens hup Twente morgen, al verwacht ik er niet veel van, die zijn al weken echt ongelooflijk drama.
quote:Op woensdag 23 april 2025 09:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Elke halve zool ziet dat die twee goals meer geluk dan wijsheid waren. Maar je zag ook niet dat dit vaak het geval was bij Gimenez, dus ik snap het wel.
Als Brubbie wieltjes had gehad, was het een winkelwagentje geweest.quote:zonder die twee gelukkige goals ga je er niet met vier goals af
Win nou maar even tegen PSV, anders is het gewoon plekkie 4 voor jullie.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Als Brubbie wieltjes had gehad, was het een winkelwagentje geweest. En had hij waarschijnlijk alsnog meer gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |