als je verder had gelezen, had je gezien dat ik het snap dat ze blij zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 17:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Heel gek inderdaad, Utrecht wint 4-0(!) van de aanstaande kampioen. Je moet er toch niet aan denken dat supporters dat gaan vieren, ze worden zelf slechts vierde. Losers.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:11 schreef manny het volgende:
Bijna weekend mannen. Ontspannen toeleven naar een toch "lastige" uitwedstrijd, 9 punten is een lekkere buffer, en je weet dat we met een aardig plannetje aan de aftrap staan.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:15 schreef Paul het volgende:
Ik gaan nu geld inzetten op winst utrecht bij toto * Paul wordt miljonair
quote:
quote:Op zondag 20 april 2025 10:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het Ajax van dit seizoen gaat hier gewoon zakelijk met 0-2 weg.
Met spelers als Catheline en Rodriguez gaat Utrecht mooie tijden tegemoet. Beiden zijn absolute toppers voor Eredivisie begrippen. Volgend seizoen word je met zulke spelers minimaal zesde verwacht ik. Haller begint ook steeds meer los te komen en het zou me niet verbazen als Utrecht hem ondanks zijn hoge salaris definitief overneemt. Utrecht heeft gewoon een sterk team. Alleen Iqbal vind ik echt een drama, vreemd dat Jans hem bleef opstellen. Nu hij geblesseerd is, mis je hem totaal niet.quote:
Dit zijn teksten.quote:Op maandag 21 april 2025 00:33 schreef Shreyas het volgende:
Dit was de al ingecalculeerde nederlaag, dan maakt het verder ook niet uit of je met 1-0 of 5-0 verliest, op doelsaldo pakken we PSV toch niet meer.
Het is nu zaak om in ieder geval twee keer te winnen en één keer gelijk te spelen. Verder verwacht ik dat Feyenoord de wedstrijd tegen PSV nu niet zal laten lopen en er alles aan zal doen om van hun te winnen. Met een beetje geluk verspeelt PSV daar nog punten.
Ja, anders hadden professionele voetballers die wedstrijd laten lopen uiteraardquote:
Ohio ook een toekomst.quote:Op maandag 21 april 2025 00:40 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Met spelers als Catheline en Rodriguez gaat Utrecht mooie tijden tegemoet. Beiden zijn absolute toppers voor Eredivisie begrippen. Volgend seizoen word je met zulke spelers minimaal zesde verwacht ik. Haller begint ook steeds meer los te komen en het zou me niet verbazen als Utrecht hem ondanks zijn hoge salaris definitief overneemt. Utrecht heeft gewoon een sterk team. Alleen Iqbal vind ik echt een drama, vreemd dat Jans hem bleef opstellen. Nu hij geblesseerd is, mis je hem totaal niet.
Klopt ja, Feyenoord zal er over het algemeen alles aan doen om Ajax van de landstitel af te houden, zelfs expres thuis verliezen van PSV, tenzij het ze te hard raakt in hun eigen portemonnee.quote:Op maandag 21 april 2025 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, anders hadden professionele voetballers die wedstrijd laten lopen uiteraard
Gaat die psychose nog steeds lekker jaquote:Op maandag 21 april 2025 14:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt ja, Feyenoord zal er over het algemeen alles aan doen om Ajax van de landstitel af te houden, zelfs expres thuis verliezen van PSV, tenzij het ze te hard raakt in hun eigen portemonnee.
Sportieve wraak is ongewenst voor Feyenoord-fansquote:Op maandag 21 april 2025 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat die psychose nog steeds lekker ja
Wat werd het uiteindelijk?quote:Op maandag 21 april 2025 15:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sportieve wraak is ongewenst voor Feyenoord-fans
Dan plaats je een verkeerd nieuwsartikel.quote:Op maandag 21 april 2025 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Twente - Feyenoord werd 2-0
Beetje onzin verhaal. Feyenoord gaat helemaal niets zomaar weggeven. Die 3e plek moet gehaald worden.quote:Op maandag 21 april 2025 14:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt ja, Feyenoord zal er over het algemeen alles aan doen om Ajax van de landstitel af te houden, zelfs expres thuis verliezen van PSV, tenzij het ze te hard raakt in hun eigen portemonnee.
Ohio lijkt een talentvolle speler met potentie maar heeft nog weinig speeltijd gehad. Utrecht heeft met Min, Ohio, Haller en Descotte veel spitsen. Ik hoop dat Haller nog een jaar of twee blijft met Ohio als tweede spits. Descotte lijkt mij de minst sterke van de vier en het is het beste als ze die verkopen of verhuren volgend seizoen.quote:
Nee Utrecht was na de eerste 25 minuten gewoon beter.quote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef Wotte het volgende:
Utrecht uit is vrij geflatteerd hopelijk is Baas er bij brengt toch wat meer in de opbouw dan Kaplan of Rugani. De aankomende twee thuiswedstrijden winnen tegen Sparta en NEC is cruciaal. Denk dat PSV het al moeilijk zat heeft om zonder kleerscheuren de komende reeks door te komen.
De eerste twee goals vielen vrij gelukkig. Meestal krijg je die niet tegen en deze keer wel. Dan speel je hoe dan ook een een lastige wedstrijd. Utquote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Nee Utrecht was na de eerste 25 minuten gewoon beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |