'Je' bedoelde ik meer algemeen als fc Utrecht supporter.quote:Op zondag 20 april 2025 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet blij hoor, maar van de utrechtenaren kan ik dat wel begrijpen.
Utrechtersquote:Op zondag 20 april 2025 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet blij hoor, maar van de utrechtenaren kan ik dat wel begrijpen.
en straks weer janken als die voor 30 mio verkocht wordt.quote:Op zondag 20 april 2025 14:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit wordt wel wekelijks grappiger zo.
[ afbeelding ]
Maargoed, haal hem vooral uit de basis een week nadat je hem publiekelijk in de vitrine zet
Ik vond Ajax toch wel heel slordig spelen hoor. Veel ballen achter de man, net niet scherp genoeg, matige aannames, gewoon niet gefocust.quote:Op zondag 20 april 2025 15:05 schreef StevenHyde het volgende:
Erg geflatteerde nederlaag, maar daardoor niet minder pijnlijk. Kan niet boos zijn op het team iig.
Eerste helft vond ik ze wel erg gefocused. Na de 2-0 ga je meer risico nemen en toen werd het idd onzorgvuldiger jaquote:Op zondag 20 april 2025 15:07 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik vond Ajax toch wel heel slordig spelen hoor. Veel ballen achter de man, net niet scherp genoeg, matige aannames, gewoon niet gefocust.
moest lachenquote:
Oh wauw zijn tweede naam is Ebeneezer!quote:Op zondag 20 april 2025 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
KOEMAN gaat hem selecteren en in de basis zetten
Die strijd loopt hij toch echt achter op Memphis momenteel...quote:Op zondag 20 april 2025 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
KOEMAN gaat hem selecteren en in de basis zetten
😳quote:Op zondag 20 april 2025 15:25 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe zit het nu als ajax en psv gelijk eindigen? Doelsaldo of onderlinge resultaten?
Helemaal niets in Rotterdamquote:Op zondag 20 april 2025 15:34 schreef Caland het volgende:
Moesten jullie een keer winnen, krijg je met 4-0 op de reet
Nou, bedankt he.
Dat is een beetje het probleem van het seizoen. Het is niet dat er geen goed aanvallend voetbal in zit, maar ze hebben aldoor van die fases dat de bal zuiver naar de juiste kleur spelen maar niet wil lukken.quote:Op zondag 20 april 2025 15:07 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik vond Ajax toch wel heel slordig spelen hoor. Veel ballen achter de man, net niet scherp genoeg, matige aannames, gewoon niet gefocust.
Hier is een gevoelige snaar geraaktquote:Op zondag 20 april 2025 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die Mexicaan uit eigen jeugd die we voor bijna 20 miljoen hebben moeten terughalen toen hij na een paar maanden heimwee had naar mama’s kip met zoete aardappels bedoel je? Ja dat was wel een flater…
Heel gek inderdaad, Utrecht wint 4-0(!) van de aanstaande kampioen. Je moet er toch niet aan denken dat supporters dat gaan vieren, ze worden zelf slechts vierde. Losers.quote:Op zondag 20 april 2025 13:42 schreef peaceman het volgende:
Wel humor dat ze 'tis stil aan de overkant' gaan zingen, terwijl Ajax minimaal tweede wordt...
Dan ben je al kampioen als het goed is.quote:Op zondag 20 april 2025 17:40 schreef Wertha het volgende:
Was een aardig pakkie. Herpakken tegen Sparta a.u.b., want aan het einde van de rit tegen Twente wordt het weer lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |