Dachten ze in Eindhoven ook ooit…quote:Op zondag 20 april 2025 14:09 schreef William_Papadin het volgende:
7 punten uit de resterende potjes, moet lukken.
Ik zie PSV niet de laatste 5 wedstrijden winnen.quote:Op zondag 20 april 2025 14:09 schreef William_Papadin het volgende:
7 punten uit de resterende potjes, moet lukken.
Door je al mindere doelsaldo nog een stuk slechter te laten worden. Meesterzet!quote:Op zondag 20 april 2025 14:06 schreef GGMM het volgende:
Dit zorgt er wel voor dat Feyenoord moet winnen van PSV
Eigenlijk is dit dus best slim
Doelsaldo gingen we al nooit meer inhalen zonder dat PSV ook punten zou morsen en dan zou het toch niet uitmaken.quote:Op zondag 20 april 2025 14:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Door je al mindere doelsaldo nog een stuk slechter te laten worden. Meesterzet!
Soms moet je een pion opofferen om de koningin te reddenquote:Op zondag 20 april 2025 14:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Door je al mindere doelsaldo nog een stuk slechter te laten worden. Meesterzet!
Dat is toch normaal?quote:Op zondag 20 april 2025 13:45 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Vreemd idd tegen de koploper, die koploper blijft met eem behoorlijke marge aan het einde van het seizoen.
Maar goed, zij hebben de punten ook hard nodig voor plek 3 eventueel, dus ik snap de blijdschap.
Dat is toch normaal?quote:Op zondag 20 april 2025 13:42 schreef peaceman het volgende:
Wel humor dat ze 'tis stil aan de overkant' gaan zingen, terwijl Ajax minimaal tweede wordt...
zeker in rotterdam, daar zit de druk er ook op voor die 3e plek.quote:Op zondag 20 april 2025 14:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie PSV niet de laatste 5 wedstrijden winnen.
Dat heb ik ooit bij FCTwente horen zingen toen die in speelronde 5 ofzo wonnen van Ajaxquote:Op zondag 20 april 2025 14:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat is toch normaal?
Het zou raar zijn als ze 'helemaal niets in Amsterdam zouden zingen'
Ja das wat vreemd jaquote:Op zondag 20 april 2025 14:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit bij FCTwente horen zingen toen die in speelronde 5 ofzo wonnen van Ajax
Als je de wedstrijd van het jaar wint en dan nog 4-0, dan mag je wel blij zijn toch, gefeliciteerd @Paul !quote:Op zondag 20 april 2025 13:42 schreef peaceman het volgende:
Wel humor dat ze 'tis stil aan de overkant' gaan zingen, terwijl Ajax minimaal tweede wordt...
Het is normaal gebaseerd op deze wedstrijd alleen, maar raar wanneer je meeneemt dat Ajax alsnog gewoon kampioen wordt. Maar dat is wel vanuit Ajax oogpunt. Daar is Utrecht niet mee bezig natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2025 14:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat is toch normaal?
Het zou raar zijn als ze 'helemaal niets in Amsterdam zouden zingen'
[..]
Dat is toch normaal?
Je mag zeker blij zijn. Terecht ook.quote:Op zondag 20 april 2025 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd van het jaar wint en dan nog 4-0, dan mag je wel blij zijn toch, gefeliciteerd @:Paul !
Ik ben niet blij hoor, maar van de utrechtenaren kan ik dat wel begrijpen.quote:Op zondag 20 april 2025 14:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je mag zeker blij zijn. Terecht ook.
Kan sowieso niksquote:Op zondag 20 april 2025 14:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Brobbey mag nu echt wel even banken hoor.
Dit wordt wel wekelijks grappiger zo.quote:Op zondag 20 april 2025 14:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Brobbey mag nu echt wel even banken hoor.
Je bent zelf een genetische freakquote:Op zondag 20 april 2025 14:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit wordt wel wekelijks grappiger zo.
[ afbeelding ]
Maargoed, haal hem vooral uit de basis een week nadat je hem publiekelijk in de vitrine zet
Je bent er maar druk mee, hij gaat denk ik hetzelfde opleveren als die Mexicaan van jullie die zo nodig weg moest in de winterstop.quote:Op zondag 20 april 2025 14:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit wordt wel wekelijks grappiger zo.
[ afbeelding ]
Maargoed, haal hem vooral uit de basis een week nadat je hem publiekelijk in de vitrine zet
voordeel is dat wij ook nog de CL gaan halen sowieso ( en de titel).quote:Op zondag 20 april 2025 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee, hij gaat denk ik hetzelfde opleveren als die Mexicaan van jullie die zo nodig weg moest in de winterstop.
Beetje moe denk ik, Ik had misschien in de rust al wat wissels doorgevoerd, maar het scoreverloop zat ook wat tegen, dan loop je continue achter de feiten aan.quote:Op zondag 20 april 2025 14:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
voordeel is dat wij ook nog de CL gaan halen sowieso ( en de titel).
Wellicht speelt er rond brub wel meer dan we denken, zou me niks verbazen.
Die Mexicaan uit eigen jeugd die we voor bijna 20 miljoen hebben moeten terughalen toen hij na een paar maanden heimwee had naar mama’s kip met zoete aardappels bedoel je? Ja dat was wel een flater…quote:Op zondag 20 april 2025 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee, hij gaat denk ik hetzelfde opleveren als die Mexicaan van jullie die zo nodig weg moest in de winterstop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |