Eerste 25 minuten waren prima.quote:Op zondag 20 april 2025 13:48 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit is echt een volslagen debiele wedstrijd aan de zijde van Ajax. Ongelooflijk.
NEC en Sparta winnen, dan hoef je nog maar 1 punt te schrapen bij de overige 2 potjes. Moet te doen zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 13:49 schreef TornadoDK het volgende:
Gelijk weer paniek bij sommige![]()
Utrecht uit kun je verliezen ja jammer. We worden gewoon kampioen geen stress
Ik hoor liever dit dan bepaalde andere liedjes tegen ons zongen.quote:Op zondag 20 april 2025 13:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
De blijdschap snapt iedereen wel.
Alleen dat soort gezangen vind ik nooit getuigen van een volle hersenpan.
Tis echt verschrikkelijk dit.quote:Op zondag 20 april 2025 13:53 schreef Saekerhett het volgende:
Wat de fucking hel zijn ze allemaal met die voorzetten aan het doen?
Ik geef Ajax nog steeds 60% kans om kampioen te worden ja, maar het zal billenknijpen gaan worden. Het feest zal in ieder geval waanzinnig zijn in Amsterdam als het gaat lukkenquote:Op zondag 20 april 2025 13:49 schreef TornadoDK het volgende:
Wie is er in paniek dan?quote:Op zondag 20 april 2025 13:49 schreef TornadoDK het volgende:
Ik wilde net posten dat ie als enige een voldoende haalt.quote:Op zondag 20 april 2025 14:00 schreef Saekerhett het volgende:
Henderson raakt ook helemaal geen pepernoot
Erop vertrouwen dat Feyenoord gaat winnen van PSVquote:Op zondag 20 april 2025 14:06 schreef GGMM het volgende:
Dit zorgt er wel voor dat Feyenoord moet winnen van PSV
Eigenlijk is dit dus best slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |