Degene die hem heeft teruggehaald heeft nu al een jaar of 2 een ernstige burnout .quote:Op zondag 20 april 2025 13:30 schreef Astro_boy het volgende:
En Brobbey denkt dat hij klaar is voor een stap.
Dacht ie ook toen hij naar Duitsland ging. En hebben we godverdomme een godsvermogen neergelegd om hem terug te halen. Voor wat, 10 goals in die jaartjes?
Dit is gewoon weer onzinquote:Op zondag 20 april 2025 13:30 schreef Astro_boy het volgende:
En hebben we godverdomme een godsvermogen neergelegd om hem terug te halen. Voor wat, 10 goals in die jaartjes?
Het heet een hyperbool. Ik overdrijf ja.quote:Op zondag 20 april 2025 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer onzin
Dit jaar is kut, vorig seizoen was al een heel stuk beter.
Vreemd idd tegen de koploper, die koploper blijft met eem behoorlijke marge aan het einde van het seizoen.quote:Op zondag 20 april 2025 13:42 schreef peaceman het volgende:
Wel humor dat ze 'tis stil aan de overkant' gaan zingen, terwijl Ajax minimaal tweede wordt...
De blijdschap snapt iedereen wel.quote:Op zondag 20 april 2025 13:45 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Vreemd idd tegen de koploper, die koploper blijft met eem behoorlijke marge aan het einde van het seizoen.
Maar goed, zij hebben de punten ook hard nodig voor plek 3 eventueel, dus ik snap de blijdschap.
De grootste hit van Frans Bauer komt ook zo langs.quote:Op zondag 20 april 2025 13:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
De blijdschap snapt iedereen wel.
Alleen dat soort gezangen vind ik nooit getuigen van een volle hersenpan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |