'alleen'??? Dat klinkt fucking vet toch?!quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen een video gemaakt voor Willempie toen die met zijn inauguratie rondje door het land bezig was. Die moest die op een tablet kijken in de auto naar de volgende stad, ze hebben die video toen ook uitgezonden op omroep brabant.
Nog helemaal niet op het weer gelet eigenlijk. Maar qua bereikbaarheid, met tram 17 zou het gewoon moeten lukken. Misschien schuif ik het door naar woensdag.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh ja, en die wegen daar zijn afgesloten. Weet niet of dat boeiend is verder, maar denk dat het druk is. Of niet, is het mooi weer? Dan valt het misschien meewel mooi museum!
Ja. Nadeel van alleen op maandag les hebben. Maar gaat wel goedkomen.quote:[..]
oh, vier weken is wel lang.
Waren die meubeltjes voor d'r studentenkamer aan het uitzoeken?quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet er nu heel random aan denken dat ik Maxima en Amalia heb ontmoet in de Ikeahad ik dit al ooit gedeeld met jullie? Ja, oke. Nee? oke.
Dan maar wandelen, het gaat regenen dus dan weet je zeker dat het rustig isquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog helemaal niet op het weer gelet eigenlijk. Maar qua bereikbaarheid, met tram 17 zou het gewoon moeten lukken. Misschien schuif ik het door naar woensdag.
[..]
Ja. Nadeel van alleen op maandag les hebben. Maar gaat wel goedkomen.
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waren die meubeltjes voor d'r studentenkamer aan het uitzoeken?
Ja, ik heb nog steeds werk he.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan maar wandelen, het gaat regenen dus dan weet je zeker dat het rustig is![]()
Oh huh, alleen op maandag? Is het een deeltijd studie?
Hier was het een onaangekondigd bezoek op Dutch Design Week.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het vooral stom dat het gesprek eigenlijk zo normaal was dat ik me bijna schaamde dat ik daarvoor zo hyped was
Stonden ze vervolgens bij Bal aan de balie om nog even iets van de Leen Bakker in te ruilen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja
Maar het tapijt dat ze niet konden vinden was inderdaad niet te vinden, want dat was van de Zara. Typisch klantending, 'maar ik weet zeker dat ik het op jullie website heb gezien' .... 'haha grapjeeee'
Ja weet ik veel, ik sloeg hoorcolleges altijd over want dat was een herhaling van wat er in het boek stond en kon daardoor gerust drie dagen in de week werkenquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog steeds werk he.
Dus veel zelfstudie bovenop werk.
Kut, dit gesprek hebben we wel al ooit gehad volgens mijquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier was het een onaangekondigd bezoek op Dutch Design Week.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stonden ze vervolgens bij Bal aan de balie om nog even iets van de Leen Bakker in te ruilen.
Ja maar ik heb hem niet ontmoet hequote:Op zaterdag 19 april 2025 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'alleen'??? Dat klinkt fucking vet toch?!en dat is de koning, jij wint
Ah, kak. Ehh, nou ja dan probeerden ze het nog eens veel te laat in te ruilen ook!quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bal werkte er toen nog niet, heb nooit met Ballie samengewerkt
Nee maar jouw werk welquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, kak. Ehh, nou ja dan probeerden ze het nog eens veel te laat in te ruilen ook!
Denk dat ik het nu niet eens meer zou willen laten zien zo slecht is hetquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:bitterbal![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen @:budapestenaar en @:bitterbal
Dan het liefst ook dat het op nu.nl komt te staan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil gewoon eigelijk een soort stiekeme love affair hebben waar jullie pas achter komen als we gaan trouwen sne zo![]()
Maar ja ik wil wel zo veel
Jou een goedemorgen wensen. Ik lig net in bed.quote:
ahquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jou een goedemorgen wensen. Ik lig net in bed.
nee dat nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan het liefst ook dat het op nu.nl komt te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |