quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben Post Pigeon officer
Ik voel me ook af en toe "Hood Apenverblijf". Maar hij is een ontwerper en mocht iets voor een dierentuin ontwerpen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel moe worden van de 'leuke' grappen die mensen dan maken
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel serieus blij met m'n tuinprogressie van vandaag.
Nicequote:Op zaterdag 19 april 2025 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Waar ik vandaag gekomen ben met Project Tuin:
[ afbeelding ]
Volgende stap is schutting schuren en beitsen.
quote:
Wat heb je gedaan? Picssss?quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel serieus blij met m'n tuinprogressie van vandaag.
ik ben shift manager ofzoquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoop junks in je tuin gehad?quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En het was een grote mos-, onkruid- en naaldenbende, heb er inmiddels 2,5 kliko aan zooi uitgehaald.
moet lachen om die twee stoeltjes zo randomquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Waar ik vandaag gekomen ben met Project Tuin:
[ afbeelding ]
Volgende stap is schutting schuren en beitsen.
mosquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En het was een grote mos-, onkruid- en naaldenbende, heb er inmiddels 2,5 kliko aan zooi uitgehaald.
Ik wil wel meer plant, maar het heeft sowieso groot onderhoud nodig. Uiteindelijke doel is lekker veel inheemse planten die niet heel veel aandacht nodig hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NiceKomen er ook nog planten of zijn jullie meer van de onderhoudsvriendelijke tuin?
![]()
Had vanochtend een houten tafel geschuurd, zag er weer supermooi uit, moest het alleen nog lakken.. gaat er een natte kat (@:nattekat) even lekker met z'n dikke achterwerk op zitten. Mooie vlek erop nu die ik er morgen weer uit kan halen
Ik ookquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet lachen om die twee stoeltjes zo random![]()
Ik heb wel een certificaat met officer in de naam. Klinkt altijd zo maf. Ben blij dat het niet m'n officiele functie is.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NiceKomen er ook nog planten of zijn jullie meer van de onderhoudsvriendelijke tuin?
![]()
Had vanochtend een houten tafel geschuurd, zag er weer supermooi uit, moest het alleen nog lakken.. gaat er een natte kat (@:nattekat) even lekker met z'n dikke achterwerk op zitten. Mooie vlek erop nu die ik er morgen weer uit kan halen
een vlier!!!! voor vlierbloesem champagnequote:Op zaterdag 19 april 2025 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil wel meer plant, maar het heeft sowieso groot onderhoud nodig. Uiteindelijke doel is lekker veel inheemse planten die niet heel veel aandacht nodig hebben.
denk ik ook, of even zo neergezet voor het werkenquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ookMaar toen zag ik waar de parasolvoet stond, en nam ik aan dat de zon van rechts komt in de middag/avond en ze daarom zo 'random' daar staan
Dat is een hoop tuin per tuin.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn overbuurvrouw heeft echt een prachttuin. Dit is hoe ik denk dat de tuin van @:kwiwi er ook een beetje uitziet, met hoogtes en rotsjesachtige dingen enzo
bloementuinquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
De boel staat zo random omdat ik nog bezig ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |