Business Analist staat iets leuker dan projectmedewerkerquote:
Yes.quote:
Onder de 10 vermoed ik welquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoeveel % is een cocktail meestal eigenlijk
Ik kan mij hier erg moeilijk iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes.
Ik heb ook wel bieren van 32% en 41% gehad ooit. Maar die zijn een stuk lastiger te krijgen. Deze is ook erg lekker.
Nice.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Er ligt misschien een leuke uitdaging om het lab over te zetten naar nieuwe software. Daar zit nog wat procesverbetering in enzo.
Waarschijnlijk ga ik dat doen.
20% meer profi alleen al door een Engelse functietitel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Business Analist staat iets leuker dan projectmedewerker
Ligt eraan hoe ik hem maakquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoeveel % is een cocktail meestal eigenlijk
Anders werd het end of life coach vrij vertaald naar seriemoordenaarquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
[..]
20% meer profi alleen al door een Engelse functietitel.
Mijn zwaarste ooit was de Tactical Nuclear Pinguin.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes.
Ik heb ook wel bieren van 32% en 41% gehad ooit. Maar die zijn een stuk lastiger te krijgen. Deze is ook erg lekker.
Ik dacht even dat dit over je functietitel gingquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn zwaarste ooit was de Tactical Nuclear Pinguin.
Niet perse lekker trouwens.
Vanmiddag op terras gezetenquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nog wat in de tuin gedaan vandaag? Ik alleen even gesproeid
Ik moet nog water gevenquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nog wat in de tuin gedaan vandaag? Ik alleen even gesproeid
Zou wel een bazentitel zijnquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over je functietitel ging![]()
Vriend van me was wel Hoofd Apenverblijf op een gegeven momentquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over je functietitel ging![]()
Die is 32%quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn zwaarste ooit was de Tactical Nuclear Pinguin.
Niet perse lekker trouwens.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders werd het end of life coach vrij vertaald naar seriemoordenaar
Ik kan niet zoveel met het likeurigequote:
Ja dacht ik net ook.quote:
Zou wel moe worden van de 'leuke' grappen die mensen dan makenquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me was wel Hoofd Apenverblijf op een gegeven moment
Ik ben Post Pigeon officerquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dacht ik net ook.
En wat doe jij? "Ik ben Tactical Nuclear Pinguin."
- Ohh leuk joh! Ik ben Strategic Magnetic Giraffe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |