Zou Hertog ook bier maken?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:34 schreef Crack_ het volgende:
https://www.ah.nl/zoeken?query=hertog%20jan%20ijs
@:koen66 ?
ja die wil ik ook, maar welke dan nog meerquote:
ohquote:
maar verder ben je best leukquote:
moest wel even lachen om mezelf, maar is denk ik zo'n grapje dat ik lach en de rest.. nietquote:
De koffie of chocoladequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja die wil ik ook, maar welke dan nog meer
[..]
oh
ohh
ohhhh
hahahaha
Zou ik ook voor gaan normaliter maar twijfel tussen de aardbei/citroen merengue. Want frisse tegenhangerquote:
Oeh nicequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga nu een wijntje inschenken. Wil iemand ook een glaasje?
hertog wijn?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
Wel heel erg zoetquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou ik ook voor gaan normaliter maar twijfel tussen de aardbei/citroen merengue. Want frisse tegenhanger
Het begint wel een beetje zorgelijke vormen aan te nemen nietwaar?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is er ook iets dat je niet zelf kan maken?
ah vandaar dat je hier niet was. je werd al gemistquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik sla over met wijn. Woensdag nog 5 glazen gedronken
koffie svpquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
maar dat was woensdag, en nu is jezus geboren of doodgegaan of weer levend geworden. Hij bracht wijn, tijd om het te vierenquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik sla over met wijn. Woensdag nog 5 glazen gedronken
Gezelligquote:
Nog niet zo zorgelijk dat ik spullen zou afpakkenquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het begint wel een beetje zorgelijke vormen aan te nemen nietwaar?
Ik had therapie met collega'squote:Op zaterdag 19 april 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah vandaar dat je hier niet was. je werd al gemist
ze waren bang dat je in de kelder was opgesloten of was opgegetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |