En het grootste deel van die single vrouwen woont in het bejaardenhuis.quote:Alles bij elkaar zijn er dan 1,23 miljoen single mannen en 1,7 miljoen single vrouwen in Nederland.
Nou ja, sorry hoor, zo was het niet bedoeld.quote:Op zondag 6 juli 2025 00:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat betreft je eerste vraag, nee dat valt me niet op, want vrouwen hebben er wel degelijk zelf ook voordelen bij als we een samenleving zouden krijgen met meer vrouwen dan mannen.
Voor de rest, waarom zo'n vijandige reactie? Het lijkt erop alsof je echt boos wordt over deze discussie. Heb ik een gevoelig punt geraakt?
Theorieën klinken altijd mooi, de praktijk laat heel vaak iets anders zien.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:43 schreef Seven. het volgende:
In theorie klinkt het niet eens heel onaantrekkelijk. Maar ik vrees dat het gaat leiden tot veelwijverij en overwaardering van de man. Verder voorzie ik wel problemen wat betreft voortplanting, want hoe voorkom je dat vrouwen op natuurlijke wijze zwanger raken? En wie bepaalt in welke gezinnen jongens geboren mogen worden?
Gewoon doorlopen.quote:Op zondag 20 april 2025 17:45 schreef marretak het volgende:
Sommige type vrouwen,ook vaak buitenlands, kunnen teveel om een date verlegen zitten en gaan teveel smeken of je op straat blokeren zelfs om maar aandacht te trekken, voor mijn type hetero man is dit soms erg benauwend,
Erg expressief en exprovert en doorzichtig de laatste jaren je ziet ze al van 100 meter afstand plannen maken je te benaderen en dan kan je vaak geen kant op , ja dan oversteken naar andere kant van de straat maar daar staat alweer de volgende in aankomst die plannen aan het maken is in de jacht op de witte single man? Ewwww saai kan dat zijn, en ze functioneren ook zonder elkaar allemaal echt te kenen in groeps verbandquote:
Maar ze verwachten wel altijd iets van je en als je dat niet geeft is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:48 schreef marretak het volgende:
[..]
Erg expressief en exprovert en doorzichtig de laatste jaren je ziet ze al van 100 meter afstand plannen maken je te benaderen en dan kan je vaak geen kant op , ja dan oversteken naar andere kant van de straat maar daar staat alweer de volgende in aankomst die plannen aan het maken is in de jacht op de witte single man? Ewwww saai kan dat zijn, en ze functioneren ook zonder elkaar allemaal echt te kenen in groeps verband
Ik dacht dat ik meerdere voordelen had aangegeven.quote:Op zondag 6 juli 2025 07:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik zie niet waar dat voordeel voor vrouwen dan zit.
Ik denk niet dat er samenlevingen zijn waar dat heel veel gebeurt.quote:Op zondag 6 juli 2025 07:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Zit nu dus te denken aan samenlevingen waar 1 man er 4 of meer vrouwen op na houdt.
Dat kun je niet voorkomen. Je kunt het wel onaantrekkelijk maken door regelgeving waardoor vrouwen die op natuurlijke wijze zwanger worden, moeten betalen voor allerlei voorzieningen die wel gratis zijn als ze door middel van sperma sorteren zwanger worden.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:43 schreef Seven. het volgende:
Verder voorzie ik wel problemen wat betreft voortplanting, want hoe voorkom je dat vrouwen op natuurlijke wijze zwanger raken?
Dat kun je niet bepalen. Dat blijft een kwestie van toeval.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:43 schreef Seven. het volgende:
En wie bepaalt in welke gezinnen jongens geboren mogen worden?
Heel leuk allemaal en bedankt voor je toelichting maar ik zie nog steeds meer problemen dan voordelen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik meerdere voordelen had aangegeven.
In een maatschappij met veel meer vrouwen dan mannen zullen veel minder zedendelicten plaatsvinden. Verreweg de meeste daders van zedendelicten zijn mannen, en verreweg de meeste slachtoffers zijn vrouwen. In een maatschappij met veel meer vrouwen dan mannen zal de kans dat je als vrouw het slachtoffer wordt van een zedendelict aanmerkelijk kleiner zijn.
Ook in het voorbeeld dat ik gaf van het personeelstekort in de zorg hebben vrouwen er voordeel bij als we dat oplossen door een maatschappij te creëren met veel meer vrouwen dan mannen, in plaats van dat we meer mannen proberen te interesseren voor een baan in de zorg. Veel vrouwen vinden het immers onplezierig om door een mannelijke zorgmedewerker behandeld te worden.
[..]
Ik denk niet dat er samenlevingen zijn waar dat heel veel gebeurt.
Met het sperma sorteren zou je wel een samenleving kunnen creëren waarin er op iedere man vier vrouwen zijn, en dan zou je dat wel kunnen krijgen. Ik vraag me ook af of dat gewenst zou zijn. Nu ben ik er vast van overtuigd dat het allerlei voordelen biedt als we een maatschappij krijgen met veel meer vrouwen dan mannen, maar met een verhouding van 20% mannen en 80% vrouwen slaat de slinger misschien wel weer te veel naar de andere kant uit.
Hier ga je dus al. Welke voorzieningen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:16 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat kun je niet voorkomen. Je kunt het wel onaantrekkelijk maken door regelgeving waardoor vrouwen die op natuurlijke wijze zwanger worden, moeten betalen voor allerlei voorzieningen die wel gratis zijn als ze door middel van sperma sorteren zwanger worden.
Hoe dan? Want toeval bestaat niet in deze context, het is toch echt een keuze hoor.quote:Dat kun je niet bepalen. Dat blijft een kwestie van toeval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |