Heb ik ook hoor. Het gaat bijna altijd wel mis, alcohol en drugs, nu vind ik dat niet per se erg, maar ik merk nu ik 30+ ben echt wel dat ik er helemaal klaar mee ben. Structuur, rust, reinheid en regelmaat is veel beter.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:54 schreef Fushia2 het volgende:
Maar het valt mij nog steeds op hoe men je wil aansporen tot sociaal gebruik.
Ja, precies. Nooit gehoord dat het blijkbaar één of andere term was.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:13 schreef flipsen het volgende:
* flipsen zet weer eens zijn CD´s de playlist van Tanita Tikaram op, thanks for the reminder!
Eerste waar ik aan dacht, ja.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:13 schreef flipsen het volgende:
* flipsen zet weer eens zijn CD´s de playlist van Tanita Tikaram op, thanks for the reminder!
Ik zou het gewoon ook niet kunnen om nuchter te zijn in sociale setting. Dan ben ik ontzettend saai en stil en wil ik na een uur of twee alweer naar huis.quote:Op maandag 21 april 2025 18:26 schreef Anonyappelmous het volgende:
Tot dusverre mis ik het absoluut niet maar weet nog niet of ik in de toekomst uit sociaal oogpunt soms ga drinken, twijfel geval.
Als je saai bent in een sociale setting nuchter dan hou je jezelf gewoon in of je bent niet met leuke mensen waar je klik mee hebt. Heb je ooit een kind dit horen zeggen? Nee. En dat doorgaan tot 4 uur is ook alleen leuk nuchter als je met daadwerkelijk leuke mensen zou zijn maar dat zijn het wss niet. Ik vind het zelf makkelijker om nuchter te zijn op een drugs/electronisch feestje eigenlijk.quote:Op maandag 21 april 2025 18:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon ook niet kunnen om nuchter te zijn in sociale setting. Dan ben ik ontzettend saai en stil en wil ik na een uur of twee alweer naar huis.![]()
Buiten alle sociale dingen, die ik sowieso al heel weinig wil houden omdat ik introvert ben, drink of rook ik gewoon helemaal niets. Dus ja, als ik helemaal wil stoppen dan wordt het gewoon af en toe lunchen of uit eten, maar echt avonden tot 4 uur doortanken zit er dan niet meer in of het verschil is dan te groot met jou als nuchter zijnde. Als ze allemaal nuchter waren, misschien wel leuk.
Ik ben van nature gewoon heel introvert. Het is ook wel een beetje een onvermogen om nuchter mezelf niet in te houden ofzo. Het lukt ook gewoon niet, hoe vaak ik het ook probeer.quote:Op maandag 21 april 2025 18:47 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Als je saai bent in een sociale setting nuchter dan hou je jezelf gewoon in of je bent niet met leuke mensen waar je klik mee hebt. Heb je ooit een kind dit horen zeggen? Nee. En dat doorgaan tot 4 uur is ook alleen leuk nuchter als je met daadwerkelijk leuke mensen zou zijn maar dat zijn het wss niet. Ik vind het zelf makkelijker om nuchter te zijn op een drugs/electronisch feestje eigenlijk.
Tja, beetje tough love hier maar ik denk dan toch echt dat je aan jezelf moet werken en meer open moet stellen. Beetje soul searching. Of je bent gewoon niet met de juiste/leuke mensen, dan klap ik ook dicht.quote:Op maandag 21 april 2025 19:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben van nature gewoon heel introvert. Het is ook wel een beetje een onvermogen om nuchter mezelf niet in te houden ofzo. Het lukt ook gewoon niet, hoe vaak ik het ook probeer.
Edit: Maar, stel dat ik op een feestje wat XTC gebruik dan lukt het opeens wel en praat ik ontzettend makkelijk met iedereen over van alles en nog wat.![]()
Alleen om dat zonder drugs te bewerkstelligen... Ik weet niet, ik ga er niet van uit dat mij dat ooit gaat lukken. Dat moet echt in je zitten, en dat heeft ook heel veel met persoonlijkheid en extraversie te maken. Dat heb ik gewoon niet.
Dat doe ik dus altijd al.quote:Op maandag 21 april 2025 19:21 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Tja, beetje tough love hier maar ik denk dan toch echt dat je aan jezelf moet werken en meer open moet stellen. Beetje soul searching. Of je bent gewoon niet met de juiste/leuke mensen, dan klap ik ook dicht.
Maar dan nog... je gaat toch uit/je doet iets omdat je het leuk vindt en praten is toch een bijverschijnsel? Dus dan praat je toch wat minder, maakt ook niet uit toch?quote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat doe ik dus altijd al.![]()
Zit er echt niet in. Denk echt dat het introversie is. Of het is gewoon heel moeilijk zoeken.
Ja, maar daar moet dan wel alcohol of drugs bij. En zonder dat wil ik gewoon graag weer naar huis m'n eigen ding doen. Zoals ik zei: het is echt meer introversie. Ik vind mensen over het algemeen bijna nooit zo leuk.quote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Maar dan nog... je gaat toch uit/je doet iets omdat je het leuk vindt en praten is toch een bijverschijnsel? Dus dan praat je toch wat minder, maakt ook niet uit toch?
Dan vind je het dus niet gewoon niet leuk, heeft niks met introvert te maken want als je dingen zou doen met anderen wie je wel leuk zou vinden, dan wil je dat heus op leuke manier met ze bespreken. Misschien eens wat nieuwe dingen proberen. Ik ben ook heel kieskeurig en veel vind ik echt niks maar gelukkig heb ik wel veel geprobeerd zodat ik weet dat bepaalde plekken mij weer wel heel sociaal maken.quote:Op maandag 21 april 2025 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet dan wel alcohol of drugs bij. En zonder dat wil ik gewoon graag weer naar huis m'n eigen ding doen. Zoals ik zei: het is echt meer introversie. Ik vind mensen over het algemeen bijna nooit zo leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |