Oh? Zit hij daar ook?quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:31 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Leuk, deze heb ik vandaag ook op reddit gezien
Ja je moet toch ergens je inspiratie vandaan halen, maar ik zit zelf niet zo in de queer communities dus kan exacte profiel daar niet zo 1-2-3 voor je aanwijzen...quote:
haha ik gister op X lolquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:31 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Leuk, deze heb ik vandaag ook op reddit gezien
Zat er niet eens heel erg naast. In China is de eerste pilootloze vliegende auto goedgekeurd voor gebruik.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:35 schreef heywoodu het volgende:
Dat je als kind dacht dat we in een jaar of 20 van, nou ja, de wereld in 2005 zouden gaan naar een of andere hyperfuturistische filmwereld zegt vooral wat over je denkvermogen als kind. Nou ja, veel fantasie is niet per se slecht.
Ik heb m ook van Twitter, daar wel vorige weekquote:
eerlijk, met zo veel luie mensen, ik zie dagelijks sollicitaties voorbij komen compleet gecopy paste door chatgptquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik had niet verwacht dat ai zo groot zou zijn
AI detectietool in gebruik opgevolgd met een AI generated afwijzing? Beat them at their own game.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:21 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
eerlijk, met zo veel luie mensen, ik zie dagelijks sollicitaties voorbij komen compleet gecopy paste door chatgpt
quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
AI detectietool in gebruik opgevolgd met een AI generated afwijzing? Beat them at their own game.
Ja praktisch altijd recht voor me zagen, ook op mn 15e zelf een houten vloer gemaakt in mn slaap kamer, van vuren hout en ja planken vaak dwars en met decoupeer zaag recht voor mij uit zagen, nu in 2025 nog steeds niet echt capriolen kwa zijwaards zagen ofzoquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:30 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zagen jullie 2025 voor je als kind?
Als je recht blijft zagen kun je nooit 2025 zagenquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:07 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja praktisch altijd recht voor me zagen, ook op mn 15e zelf een houten vloer gemaakt in mn slaap kamer, van vuren hout en ja planken vaak dwars en met decoupeer zaag recht voor mij uit zagen, nu in 2025 nog steeds niet echt capriolen kwa zijwaards zagen ofzo
Herkenbaar. Ik dacht als kind in 2025 lekker rond te kunnen touren op de motor en bij slecht weer een fijne auto tot m'n beschikking te hebben. Wat is het toch heerlijk om te fantaseren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:35 schreef heywoodu het volgende:
Dat je als kind dacht dat we in een jaar of 20 van, nou ja, de wereld in 2005 zouden gaan naar een of andere hyperfuturistische filmwereld zegt vooral wat over je denkvermogen als kind. Nou ja, veel fantasie is niet per se slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |