quote:
aldus Wikipediaquote:Molenlanden is een gemeente in de Nederlandse provincie Zuid-Holland, die op 1 januari 2019 is ontstaan uit een fusie van de gemeenten Molenwaard en Giessenlanden. De gemeente heeft een oppervlakte van 192 km˛ en telt op 22 november 2024 45.271 inwoners.
aha. Had ik nog nooit van gehoord. Weer wat geleerd vandaag.quote:
ja tis nieuw maar alleen dus in die kleine kutgemeenten die uiteraard niet eens in de buurt van mijn woonplaats zijnquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je kortingsproducten op je betaalpas zetten? Da's nieuw
kende het ook niet hoor, die andere twee wel dus vermoedde al dat he daar zou liggenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
aha. Had ik nog nooit van gehoord. Weer wat geleerd vandaag.
Is dat een pilot of zo dan? Zal toch ook met de banken overlegd moeten zijn etc.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja tis nieuw maar alleen dus in die kleine kutgemeenten die uiteraard niet eens in de buurt van mijn woonplaats zijn
denk dat ze bij qbuzz de bankrekening koppelen aan de korting en dus een lagere incasso doen. niet dat bij de bank die korting wordt vermeld op je rekeningnummerquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat een pilot of zo dan? Zal toch ook met de banken overlegd moeten zijn etc.
Ah zo okee. Dan hoef je dus niet daadwerkelijk iets met die pas te doen idd.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat ze bij qbuzz de bankrekening koppelen aan de korting en dus een lagere incasso doen. niet dat bij de bank die korting wordt vermeld op je rekeningnummer
heb ff gekekenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah zo okee. Dan hoef je dus niet daadwerkelijk iets met die pas te doen idd.
quote:Om een OVpay abonnement op je betaalpas te zetten, moet je een paar stappen zetten:
• Maak eerst een rit met de betaalpas waarop je de korting wilt zetten.
• Na een eerste rit staat er een betalingskenmerk van OVpay (zoek naar NLOV in je afschriften) en de afgeschreven ritprijs op je afschrijving. Dit kenmerk en de ritprijs heb je nodig bij de aanschaf. Dit doen we omdat de betaalpas gevalideerd moet worden en dit gebeurt door een eerste rit te maken.
• Via onze webshop klik je de korting aan en volg je de instructies op het scherm om je betaalpas te koppelen. Ook kun je de gebruikte betaalpas meteen een naam geven voor extra herkenbaarheid bij bijvoorbeeld het inzien van je ritten in je account.
• Je kunt nu direct gaan reizen en gebruik maken van je korting.
Ok, onderweg.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
even boodschappen doen maar, ga deze curry maken vanavond
[ afbeelding ]
denk er om @Luctor.et.Emergo als je er om 18.59 bent of om 20.00 nog binnen bent wordt je kwaad aangekekenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
je bent welkom tussen 19 en 20 uur vanavond
Oh ja, goed om te weten.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk er om @:luctor.et.emergo als je er om 18.59 bent of om 20.00 nog binnen bent wordt je kwaad aangekeken
aankomsttijd bedoel ikquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk er om @:luctor.et.emergo als je er om 18.59 bent of om 20.00 nog binnen bent wordt je kwaad aangekeken
hahahahahaquote:
neh.. ik heb sarpassio en saladequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |