dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:26 schreef Karzai het volgende:
kerststol vind ik ook niet zo lekker, veelste zoet
dat koop ik dan weer nooit, volgens mij wel ooit eens geproefd.. (en niet vies ofzo, wel zoetquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:28 schreef Nizno het volgende:
* Nizno neemt nog twee plakjes suikerbrood
Het heet nu toch ook allemaal feeststol?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:27 schreef mschol het volgende:
en krentenbollen dan @:ama ?
dat is praktisch hetzelfde (minus amandelspijs en ander vormpje)
[..]
dat kan natuurlijk
en of het nou kerst of paasstol is, dat is allemaal hetzelfde
ja zoet... gek he met suiker in het broodquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat koop ik dan weer nooit, volgens mij wel ooit eens geproefd.. (en niet vies ofzo, wel zoet)
volgens mij doen ze dat nu wel zo ja...quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het heet nu toch ook allemaal feeststol?
Suiker is ook heel ongezond.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het heet nu toch ook allemaal feeststol?
moeten ze op dat feest niet ook een extra heffing heffen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Suiker is ook heel ongezond.
Dat suikerfeest maar gewoon feestfeest noemen
Jawel dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten ze op dat feest niet ook een extra heffing heffen?
Nee gewoon een gat in m'n gezichtsveld en daarna een soort kleurige flikkerende streep langs dat gat.quote:
ieuw jakquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon een gat in m'n gezichtsveld en daarna een soort kleurige flikkerende streep langs dat gat.
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:33 schreef Karzai het volgende:
zal ik nog wat gaan doen vandaag of gewoon bankhangen
rot dan op met die kutmail!quote:Met Weekend- & Vakantiekorting reis je nu extra voordelig met je betaalpas bij Qbuzz. Ontvang 50% korting op je bus- en treinreizen in het weekend, op feestdagen én in de schoolvakanties. Activeer dit nieuwe kortingsproduct eenvoudig via onze webshop. De korting geldt alleen in onze bussen en treinen in de regio Drechtsteden, Molenlanden en Gorinchem.
Ik ben gewoon in slaap gevallenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ieuw jak
das idd een kenmerk dat ook bij migraine voor kan komen
Molenlanden?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:38 schreef Nizno het volgende:
Qbuzz stuurt een mail
[..]
rot dan op met die kutmail!
ik krijg wel eens een kloppende hoofdpijn precies achter het botje boven mn oog, Enige manier om dat weg te krijgen is minimaal een uur slapen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in slaap gevallenmaar ik kon het ook niet goed googelen want ik zag de toetsen van het toetsenbord op m'n telefoon niet, zat er steeds een letter naast. las uiteindelijk wel dat het vaak een half uur tot één uur duurt maar ik lag al in bed en kon ook niet lezen of tv kijken dus heb toen maar alles uitgezet en de lamp uitgedaan.
Heb het vroeger ook eens gehad maar niet zo erg als nu en toen was het ook met een paar minuten weer weg. Nu was ik na 20 minuten gaan slapen.
Kun je kortingsproducten op je betaalpas zetten? Da's nieuwquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:38 schreef Nizno het volgende:
Qbuzz stuurt een mail
[..]
rot dan op met die kutmail!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |