SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door 3rr0r op 19-04-2025 01:16:03 ]
Ja dat was hilarisch. Karma is a bitch.quote:
Gohquote:Op zondag 20 april 2025 04:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Lakers verdediging is ronduit slecht . Leroids en Dikkie staan erbij en kijken ernaar.
Al dat blabla de laatste weken om dan zo geveegd te worden in je eerste playoff pot, thuis. Slechte beurt ja.quote:Op zondag 20 april 2025 04:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Lakers verdediging is ronduit slecht . Leroids en Dikkie staan erbij en kijken ernaar.
Wilde nog de grap maken dat ze Bronny moesten terughalen uit de G-league om te kunnen winnen, maar hij heeft gewoon nog gespeeldquote:Op zondag 20 april 2025 04:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Wijd open kan iedereen alles erin schieten .quote:Op zondag 20 april 2025 12:57 schreef Hathor het volgende:
Nou stonden die van Minnesota ook wel uitzonderlijk goed te schieten van buiten, maar of je dat 4 keer op rij kan doen waag ik te betwijfelen.
Die McDaniels had 25 punten, 11/13 FG, 3/3 3PT. Dat doet hij deze serie denk ik inderdaad niet zo snel weer. Ook Reid met z'n 23 PTS, 8/12 FG, 6/9 3PT.quote:Op zondag 20 april 2025 12:57 schreef Hathor het volgende:
Nou stonden die van Minnesota ook wel uitzonderlijk goed te schieten van buiten, maar of je dat 4 keer op rij kan doen waag ik te betwijfelen.
Bronny is al een tijdje weer aangesloten bij de Lakers.quote:Op zondag 20 april 2025 10:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wilde nog de grap maken dat ze Bronny moesten terughalen uit de G-league om te kunnen winnen, maar hij heeft gewoon nog gespeeld![]()
Lebron wisselt het af, ene keer een sprint en blokt hij mooi iemand die denkt een fastbreak lay up te hebben, andere keer is hij in de buurt maar te laat om iemand die een drietje neemt te hinderen.quote:Op zondag 20 april 2025 04:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Timberwolves zijn veel dieper dan LA, ze hebben zo 6-7 man die 20+ kunnen scoren op een avond, die slachten de bench van LA elke keer af. Het was een wisselvallig seizoen, maar de laatste 20 wedstrijden van de regular season hadden ze de boel toch aardig op de rit, en LA is nog aan het uitvogelen hoe Doncic in het team past.quote:Op zondag 20 april 2025 16:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die McDaniels had 25 punten, 11/13 FG, 3/3 3PT. Dat doet hij deze serie denk ik inderdaad niet zo snel weer. Ook Reid met z'n 23 PTS, 8/12 FG, 6/9 3PT.
Stevie Kerr werd verliefd op dwergenball toen Iggy ipv Bogut de Cavs oprolde .quote:Op maandag 21 april 2025 03:45 schreef 3rr0r het volgende:
Beter stoppen ze iemand met lengte erin, Sengun doet wat hij wil nu
Z'n liefde voor Looney is ook passe, die was alleen handig blijkbaar toen z'n andere optie Wiseman was. Post heeft die plek gepakt, tevens van Trayce. Post is verdedigend niet zo best maar een big body is een big body soms.quote:Op maandag 21 april 2025 03:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stevie Kerr werd verliefd op dwergenball toen Iggy ipv Bogut de Cavs oprolde .
En Post!quote:Op maandag 21 april 2025 05:59 schreef 3rr0r het volgende:
Bijna oneerijk als je en Steph en Jimmy hebt
Defensief is het ook niet al te veel, hij is weliswaar groot maar je zet hem zo opzij. De komende tijd wat spiermassa opbouwen en dan kan het wel goed komen.quote:Op maandag 21 april 2025 08:32 schreef franklop het volgende:
[..]
En Post!
Al kwam hij er qua score weer niet aan te pas
Zo bang inmiddels dat hij domme niet geloofwaardige smoesjes gaat verzinnen om zich in te dekken.quote:Op maandag 21 april 2025 23:26 schreef GotenSSJ het volgende:
De Lakers Spion:
"I did know Luka was important to the fan base. I didn't quite know it to what level."
Blijft echt van de zotte dat de NBA hier niet in heeft gegrepen. Een duidelijker voorbeeld van samen spannen ga je niet vinden.
Zo zonde van al die blessures, ik denk als hij gewoon altijd fit was hij wel enkele ringen meer had gehad.quote:
Toen met de Raptors was genieten, herinner me dat schot vanuit de hoek nog.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo zonde van al die blessures, ik denk als hij gewoon altijd fit was hij wel enkele ringen meer had gehad.
Zou lekker voor Bucks-Pacers kiezen, dat kan alle kanten op. Grizz-Thunder gaat gewoon weer een blowout worden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
Oeh vandaag moet men kiezen, Bucks Pacers of Grizz Thunder. Lillard gaat wel weer spelen.
Die zijn inderdaad echt flink weggezakt na het kampioenschap.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Maakte het nog even spannend in het 3de kwart, maar uiteindelijk weer een makkelijke overwinning. Erg mooi.
Tijd dat Giannis ook weer wat hulp krijgt, wat een speler. Jammer dat de Bucks zo shit zijn.
Een situatieschets @Zipportalquote:Warriors starting guard Brandin Podziemski also was limited to 14 minutes because of illness. Kerr said Podziemski felt ill from something he ate and got an IV at halftime.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
40-29 ook echt alquote:Op vrijdag 25 april 2025 04:17 schreef 3rr0r het volgende:
Pistons verliezen onnodig.
Grizz nu 11 voor na 1ste kwart
Ik zag het. Na die achterstand.quote:
Hij gleed uit toch, nul slechte intentiequote:Op vrijdag 25 april 2025 12:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinds het toch al 3-0 staat gewoon Dort de volgende keer schoppen .
Het is inderdaad allemaal toevallig , zwaaiende armen , armen om een rennende speler heen , daar toevallig lopen wetende dat die gaat dunken . Allemaal toeval. De leer van Draymondquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij gleed uit toch, nul slechte intentie
Hij was gericht op Pippen, die paste opeens naar Morant, Dort wil draaien om Morant te hinderen en glijdt uit. Heb hetgeen jij zegt niet gezien in de actie.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is inderdaad allemaal toevallig , zwaaiende armen , armen om een rennende speler heen , daar toevallig lopen wetende dat die gaat dunken . Allemaal toeval. De leer van Draymond
quote:Evan Mobley is donderdag door de NBA uitgeroepen tot Beste Verdediger van het Jaar. De boomlange Amerikaan (2,13m) van de Cleveland Cavaliers won de Hakeem Olajuwon Trophy voor de Australiër Dyson Daniels (Atlanta Hawks) en zijn landgenoot Draymond Green (Golden State Warriors).
Toumani Camara (Portland Trail Blazers) zat niet bij de drie finalisten en kreeg als negende vier punten achter zijn naam. Mobley (285 punten), Daniels (197 ptn), Green (154 ptn), Luguentz Dort (109 ptn, Oklahoma City Thunder), Amen Thompson (93 ptn, Houston Rockets), Ivica Zubac (34 ptn, LA Clippers), Jaren Jackson Jr (9 ptn, Memphis Grizzlies) en Giannis Antetokounmpo (5 ptn, Milwaukee Bucks) gingen Camara vooraf in de stemming.
Bam Adebayo (Miami Heat), Shai Gilgeous-Alexander (Oklahoma City Thunder) en Derrick White (Boston Celtics) kregen elk drie punten. Viervoudig laureaat Rudy Gobert (Minnesota Timberwolves) moest het stellen met een puntje.
De 23-jarige Mobley is de eerste Cleveland-speler die wordt uitgeroepen tot Beste Verdediger van het Jaar. De Amerikaan liet dit seizoen gemiddeld 1,59 blocks en zeven verdedigende rebounds per wedstrijd noteren. Hij werd door een jury samengesteld uit 100 journalisten in totaal 35 keer op de eerste plaats gezet.
Die armbewegingen waren al voldoende .quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij was gericht op Pippen, die paste opeens naar Morant, Dort wil draaien om Morant te hinderen en glijdt uit. Heb hetgeen jij zegt niet gezien in de actie.
Hij zwaait wel met z'n armen, vind ik althans, maar doordat hij uitglijdt komen die handen lager dan hij in de planning had. Dit gaat in 0,2 seconden oid, dan kun je niet ineens je handen intrekken omdat je uitglijdt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij was gericht op Pippen, die paste opeens naar Morant, Dort wil draaien om Morant te hinderen en glijdt uit. Heb hetgeen jij zegt niet gezien in de actie.
quote:Op donderdag 24 april 2025 23:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een situatieschets @:ZipportalHup Wolves.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Butler was listed as questionable Friday, a day ahead of the game at Chase Center. An MRI exam revealed he injured his pelvis and has a deep gluteal muscle contusion, the team said.
quote:Warriors star Draymond Green wins NBA's Hustle Award
Unlike most of the main awards that are handed out during this stretch each year, the Hustle Award isn't voted on. Instead, it is compiled from how a player ranks across nine statistical categories designed to show a player's impact on his team beyond the traditional box score stats. They are: charges drawn, deflections, screen assists, contested 2-point shots and 3-point shots; offensive and defensive loose balls recovered; and offensive and defensive box outs.
Als Bane en Jackson de kar niet trekken en ze het van Pippen Jr moeten hebben wint OKC hoe dan ook welquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:01 schreef GotenSSJ het volgende:
4/24 van 3, ja dan ga je het tegen elk team moeilijk hebben.
Heeft de avond ervoor waarschijnlijk zes berenhappen in de airfryert gegooid. Aan z'n postuur te zien kunnen het er ook veel meer zijn geweest. Amateurquote:Op zaterdag 26 april 2025 04:34 schreef 3rr0r het volgende:
Luka ook al aan de schijterij en als een vaatdoek aanwezig.
Pippen Jr is wel de PJ Washington van dit jaar, elke wedstrijd een top scorequote:Op zaterdag 26 april 2025 23:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als Bane en Jackson de kar niet trekken en ze het van Pippen Jr moeten hebben wint OKC hoe dan ook wel
Zelfs gestart met Post. Nee dan wordt het gelijk al lastigquote:
Voor de mensen die het niet hebben gezienquote:Op zondag 27 april 2025 06:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat was me het momentje wel. Laatste 0,1 seconden.
Vrees voor een gescheurde achillespees. Tja.quote:Op maandag 28 april 2025 05:17 schreef 3rr0r het volgende:
Wordt niks zo met Lillard weer uitgevallen
Herb Kohlgod kent dat nietquote:Op maandag 28 april 2025 09:32 schreef Hathor het volgende:
Ik verwacht een grote reset deze zomer in Milwaukee. Complete rebuild.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:34 schreef GotenSSJ het volgende:
De immer vervelende Warriors gaan weer een playoff run hebben he?
Gaan ze nu echt met iedere willekeurige statline kijken of het ooit eerder is gebeurd en zo niet het een record noemen?quote:
Welkom in Amerikaquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gaan ze nu echt met iedere willekeurige stalling kijken of het ooit eerder is gebeurd en zo niet het een record noemen?
Nog eentje voor je, Post de beste rookie in de playoffs!quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gaan ze nu echt met iedere willekeurige stalling kijken of het ooit eerder is gebeurd en zo niet het een record noemen?
Field goal percentage nog wel iets te laag, maar dat is een kwestie van vertrouwen en ervaring denk ik. Hij weet tenminste bij te dragen aan het team en dat is al heel wat voor een rookie.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog eentje voor je, Post de beste rookie in de playoffs!
[ x ]
Ik heb hem de nodige 'wide open' schoten zien missen maar denk dat ook een beetje meespeelt, dat de sterren in het team eerst proberen een schot te krijgen en als dat niet lukt krijgt hij de bal in de handen gedouwd van succes ermee terwijl het dan een lastig schot onder tijdsdruk is.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Field goal percentage nog wel iets te laag, maar dat is een kwestie van vertrouwen en ervaring denk ik. Hij weet tenminste bij te dragen aan het team en dat is al heel wat voor een rookie.
Hoe een bal vangen lastig kan zijn nadat je 30 punten gescoord hebt, ongelofelijk.quote:
Iedere andere toeschouwer zou door de beveiliging naar buiten getyft worden maar hier zal wel niks aan gedaan worden. Wat doet die knakker op het veld?quote:Op woensdag 30 april 2025 09:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Die vader van HaliburtonJe zoon heeft net de game gewonnen, na 3 mega belangrijke momenten,.
Wat is het eerste dat je doet? Het veld oprennen en ruzie zoeken met de sterspeler van het andere team.
Sommige mensen zijn zo dom, ongelofelijk
Zou ook verbannen moeten worden van het stadion, zeker deze playoffs. Maar ja, we kennen allemaal Silver en z’n regeltjes.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iedere andere toeschouwer zou door de beveiliging naar buiten getyft worden maar hier zal wel niks aan gedaan worden. Wat doet die knakker op het veld?
*gebrek aan of niet worden uitgevoerd omdat het een zwakkeling is .quote:Op woensdag 30 april 2025 10:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou ook verbannen moeten worden van het stadion, zeker deze playoffs. Maar ja, we kennen allemaal Silver en z’n regeltjes.
Ant met een slechte game en alsnog winnen, erg knap. Volgende ronde zie ik Wolves ook als favoriet. Zou me niets verbazen als die dit jaar de titel pakken, want ook tegen OKC matchen ze perfect. Cleveland is dan wel weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:05 schreef Mykonos het volgende:
Lol, hoe wint Minnesota hier terwijl ze 7-47 drietjes schieten![]()
Uiteindelijk gewoon te diep als team, vandaag Gobert, McDaniels een paar keer, Randle, ze hebben gewoon teveel grote gasten die kunnen scoren voor deze versie van de Lakers
Jij gaat er voor het gemak maar even vanuit dat Boston niet meer mee doet? Gezien hun playoff ervaring sla ik de Celtics toch wat hoger aan dan de Cavs.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ant met een slechte game en alsnog winnen, erg knap. Volgende ronde zie ik Wolves ook als favoriet. Zou me niets verbazen als die dit jaar de titel pakken, want ook tegen OKC matchen ze perfect. Cleveland is dan wel weer een ander verhaal.
Ik denk dat Cleveland beter is inderdaad, tuurlijk kan Boston ook best de series winnen, maar als ik m’n geld op iemand moest zetten in het Oosten is het Cleveland.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij gaat er voor het gemak maar even vanuit dat Boston niet meer mee doet? Gezien hun playoff ervaring sla ik de Celtics toch wat hoger aan dan de Cavs.
Ik weet niet wat het is, maar ik krijg altijd een beetje een gelukzalig gevoel als de Lakers eruit geknikkerd worden.quote:
Juist en die sloopt die ook gelijk want het is altijd de schuld van een ander en alles moet zijn kant op gaan .quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:05 schreef Hathor het volgende:
Als ik Lebron was zou ik weer terug gaan naar Cleveland, er groeit weer wat moois daar.
54 vs 37 rebounds maakte het verschil, dit is echt op het conto van Gobert, 9 offensieve rebounds, 24 totaal, en 80% fg met 12/15.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:05 schreef Mykonos het volgende:
Lol, hoe wint Minnesota hier terwijl ze 7-47 drietjes schieten![]()
Uiteindelijk gewoon te diep als team, vandaag Gobert, McDaniels een paar keer, Randle, ze hebben gewoon teveel grote gasten die kunnen scoren voor deze versie van de Lakers
Niet eens een farewell tour.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
En als dat team weer competitief mee kan doen flikkert die Johnson er gewoon weer uit . Heeft slechts een KD of Giannis nodig die hem niet serieus neemt net zoals Shaq vroeger met SVG.
Tegen die tijd is die senielquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Over een paar jaar als die kans heeft op een titel.
Misschien heeft Lebron nog tipsquote:JWill on Luka's conditioning: 'He has the body of a 40-year-old'
Het is ook wel tragisch dat iemand die zoveel poen krijgt niet afgetraind is. Excuus was altijd dat die extra kilo's hem hielpen om bullybal te spelen tegen andere PGs, maar z'n carriere zal vrij snel afgelopen zijn op deze manier.quote:
Dus misschien is het verhandelen van Grimes wel de grootste blunder van Nicogenot en heeft die gelijk over Luka.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is ook wel tragisch dat iemand die zoveel poen krijgt niet afgetraind is. Excuus was altijd dat die extra kilo's hem hielpen om bullybal te spelen tegen andere PGs, maar z'n carriere zal vrij snel afgelopen zijn op deze manier.
Vooral verdedigend speelt het hem parten natuurlijk. Je ziet dat hij zijdelings niet snel kan bewegen om voor z'n mannetje te blijven.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is ook wel tragisch dat iemand die zoveel poen krijgt niet afgetraind is. Excuus was altijd dat die extra kilo's hem hielpen om bullybal te spelen tegen andere PGs, maar z'n carriere zal vrij snel afgelopen zijn op deze manier.
Mwah het traden van Luka, zeker voor de return die hij heeft gekregen, staat nog wel een trapje hoger. Top 5 talent in de league voor de altijd geblesseerde AD en Max Christie.. Daar had die echt wel meer picks en Reaves of op z'n minst Knecht uit moeten halen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus misschien is het verhandelen van Grimes wel de grootste blunder van Nicogenot en heeft die gelijk over Luka.
In ieder geval dat hij ongeschikt is om een lange tijd het gezicht van een club te zijn.
Ja klopt, en dat gaat alleen maar slechter worden hoe ouder die wordt. Maar ook aanvallend lijkt het mij dat die dalijk ineens stap mist en makkelijker te verdedigen is.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vooral verdedigend speelt het hem parten natuurlijk. Je ziet dat hij zijdelings niet snel kan bewegen om voor z'n mannetje te blijven.
Salina sightingquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:32 schreef Salina het volgende:
Steven Adams GOAT.
Kreeg zelfs heel aardig een heuse haka kado van de Warriors.
Haka Hack-a Adams.
![]()
![]()
Hoop dat de Nuggets winnen ja, heb wel vertrouwen in OKC tegen Jokic, Murray en de half-geblesseerde Westbrook en Porter jr.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
Wordt weer eens tijd voor een bazen game van Jokic
Post-season start nu echtquote:
Ze werden niet voor niks 7equote:Op maandag 5 mei 2025 06:16 schreef DeeBee het volgende:
Cavs verliezen eerste pot ook
Warriors toch wel moeizaam, die gaan niet veel verder komen zo
Kon hoger als die dwaze eigenaar in de zomer Curry,s tijd serieus nam ipv februari door zijn falende projectjes weg te doen .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |