Je eigen darmen terugduwenquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:02 schreef Gehakt_bal het volgende:
Mijn liesbreuk denk ik. Toen de darm door de breuk kwam verging ik werkelijk.
Ik had geen idee wat ik moest doen, maar op Google kon ik vinden dat je zelf kon proberen om het terug te duwen. En dat lukte.
Twee operaties aan gehad.
Bij mij zijn ook wel eens kiezen getrokken. Ik heb dat lang geleden als kind meegemaakt, toen werden er bij mij juist gewone kiezen getrokken om plaats te maken voor verstandskiezen, en een paar jaar geleden is er ook een kies bij mij getrokken. Ik weet dus hoe zo'n verdoving voelt en ik weet hoe het trekken van een kies voelt.quote:Op zondag 20 april 2025 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
Verdoving in het gehemelte voor het trekken van verstandskiezen.
Pijn is relatief natuurlijk. Maar ik weet nog goed hoe die verdoving werd ingebracht, dat gebeurde met zo'n metalen injectienaald. Onderaan linkje naar zo'n naald wat er op leek. Het krakende gevoel van die naald in dat gehemelte, brr. En twee van die verdoving per keer. En die kiezen worden er in twee keer uitgehaald.quote:Op zondag 20 april 2025 22:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Bij mij zijn ook wel eens kiezen getrokken. Ik heb dat lang geleden als kind meegemaakt, toen werden er bij mij juist gewone kiezen getrokken om plaats te maken voor verstandskiezen, en een paar jaar geleden is er ook een kies bij mij getrokken. Ik weet dus hoe zo'n verdoving voelt en ik weet hoe het trekken van een kies voelt.
Als dit de ergste pijn is die je hebt meegemaakt, dan zijn er twee mogelijkheden.
- je hebt tot nu toe verdomd veel geluk gehad in je leven dat je geen ergere pijn mee hebt hoeven maken.
- de tandarts heeft het niet goed gedaan waardoor je onnodig veel te veel pijn hebt gehad.
Mijne zijn ook alle 4 getrokken, een paar jaar geleden, was compleet pijnloos.quote:Op zondag 20 april 2025 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
Verdoving in het gehemelte voor het trekken van verstandskiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |