abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217408798
Streptokokken op mijn schenen
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  Miss 200.000.000! zaterdag 19 april 2025 @ 08:16:11 #27
367000 roos94
pi_217408819
Forse nierstuwing tijdens de zwangerschap.

De medische term voor nierstuwing is hydronefrose (hydro is water, nefrose is een aandoening aan de nierfilters). Bij een nierstuwing zwellen de nieren op. Meestal ontstaat de zwelling doordat de urinewegen geblokkeerd raken, waardoor ze niet meer kunnen doorstromen. De urine hoopt zich daardoor op in de nier en de druk die dat geeft zorgt voor zeer hevige pijn in de linker- of rechterzij, buik of onderrug.

Mijn nier werd ongeveer 3x zijn normale grootte. Je kunt je wel een voorstelling maken van hoe ik erbij lag.

En dit geintje duurde zo'n 11 weken lang.
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 april 2025 @ 09:57:59 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_217409466
Het "zetten" van m'n gebroken arm. Ik vloekte heel het ziekenhuis wakker.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 19 april 2025 @ 10:03:25 #29
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217409496
Mijn hernia was gruwelijk pijnlijk.
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
MikeyttGod
pi_217409583
Ik heb reuma en dat gaat sowieso samen met veel pijn, vooral als er veel vocht in de lucht zit, en/of kou.

Met name in de kleine gewrichten zoals de vingers en tenen is dat gruwelijk pijnlijk.

Maar veruit het ergste was een paar jaar terug toen ik een oorontsteking had.

Op een gegeven moment voelde het letterlijk alsof er om de 20 seconden een klein stripje van mijn hersenen ter hoogte van mijn slapen werd getrokken (eigenlijk niet te beschrijven, maar het was een continue terugkerende pijn om de 20 seconden).

En helemaal niks hielp, kon mezelf letterlijk ook geen houding geven.
Als ik pistool zou hebben gehad dan zou ik mezelf door de kop geschoten hebben om er maar vanaf te zijn.

Ik hoop iig die pijn nooit meer mee te maken :{w :X
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 19 april 2025 @ 11:29:28 #31
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217410018
Een moment dat ik me iig nog goed herinner was een steek in m'n been. Die had ik al een tijdje regelmatig, maar dit keer leek het alsof iemand een groot slagersmes in m'n kuit stak. *insert ijselijke gil*

Het bleek oplosbaar met magnesiumcitraat. Op advies van Dokter Google probeerde ik het op de gok uit, het bleek te werken, en sindsdien waren de steken verleden tijd.

Maar tergende kiespijn-periodes zijn er ook geweest.

Op zich heb ik een aardig gevuld medisch dossier, maar meestal waren het andere dingen dan echte (forse) pijn. Ik ben beter bekend met meer sluimerende-maar-toch-wel-aanwezige klachten (zoals sommige iets te aanwezige zenuwen dankzij m'n chemo's), een algeheel gevoel van onbehagen en/of misselijkheid.

[ Bericht 7% gewijzigd door Eightyone op 19-04-2025 15:38:14 ]
  zaterdag 19 april 2025 @ 11:31:25 #32
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217410038
Ontstoken sinussen ;(
  zaterdag 19 april 2025 @ 11:36:23 #33
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_217410083
Gekneusde ribben.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_217410374
Ik heb mijn rug gebroken in het verleden, hersenschuddingen gehad, vol in een punaise getrapt, nagel laten verwijderen zonder verdoving maar het is niks met die idiote heftige hoofdpijn die ik elke zomer krijg.

Paar seconden maar, maar wel 4-8 keer per dag een idioot heftige flits door mijn kop, withete pijn, de huisarts vroeg me wel eens hoe pijn het deed, en ik gaf aan blij te zijn dat het maar een paar seconden duurt want anders heb je kans dat ik mezelf van het gebouw mieter ofzo.

Schijnt clusterhoofdpijn te zijn :P
Elke zomer weer, en nu ook steeds vaker buiten de zomer.
Twiddel
  zaterdag 19 april 2025 @ 12:38:56 #35
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_217410479
Ik heb diverse keren in de kreukels gelegen, oa gebroken pols/been/ bekken diverse ribben gekneusd maar dat viel in het niet toen ik een verstopping van de galwegen had door galstenen. Mein gott wat een pijn. Ontlasting als witte stopverf en urine bruin als koffie en zelf zo geel als een kuikentje. er waren minimaal 2 morfinespuiten nodig om het maar enigszins draagbaar te krijgen. Al met al ruim een week in het ziekenhuis gelegen. Gelukkig is later de galblaas verwijderd zodat ik deze hel nooit meer mee hoef te maken. :)
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_217411117
Kan eigenlijk niets bedenken, wel veel kneuzingen en dergelijke gehad. Flinke gekneusde enkel na een val op m'n skateboard, had m'n hand een keer stukgeslagen tegen de muur, en een keer toen ik klein was van een berg gefietst en honderd meter naar beneden gekukeld. :')

Maar ergste pijn? Hmmm, ik heb nog nooit iets dusdanig heftigs gehad ofzo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217411171
Eens in de zoveel tijd als ik veel of vet gegeten heb maar soms ook zomaar, krijg ik een enorme druk in het midden van mijn borst (bij de kuiltje) alsof er een tennisbal verstopt zit. Dat houdt dan een kwartier aan en is niks tegen te doen. Dan zit ik echt tegen de muren omhoog, zoveel pijn.
  zaterdag 19 april 2025 @ 14:38:38 #38
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217411216
De lens in mijn oog liet los en kwam terecht in mijn vooroogkamer. Dat was behoorlijk pijnlijk.
  zaterdag 19 april 2025 @ 14:59:13 #39
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_217411299
De vervelendste pijn die ik me kan herinneren was een keelpijn (zat griep/koorts bij) waarvan ik nooit gedacht had dat die zo heftig kon zijn dat je niet wil hoesten, niezen of slikken want dat gaf elke keer een schrapende/branderige pijnsteek die niet te pruimen is. Daardoor was het ook moeilijk om in slaap te komen. Paar dagen last van gehad.
  zaterdag 19 april 2025 @ 15:02:58 #40
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_217411319
Mijn liesbreuk denk ik. Toen de darm door de breuk kwam verging ik werkelijk.
Ik had geen idee wat ik moest doen, maar op Google kon ik vinden dat je zelf kon proberen om het terug te duwen. En dat lukte.
Twee operaties aan gehad.
  Miss 200.000.000! zaterdag 19 april 2025 @ 15:16:40 #41
367000 roos94
pi_217411402
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2025 15:02 schreef Gehakt_bal het volgende:
Mijn liesbreuk denk ik. Toen de darm door de breuk kwam verging ik werkelijk.
Ik had geen idee wat ik moest doen, maar op Google kon ik vinden dat je zelf kon proberen om het terug te duwen. En dat lukte.
Twee operaties aan gehad.
Je eigen darmen terugduwen _O_ wat een chad
pi_217411423
No guts, no glory :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 19 april 2025 @ 15:21:14 #43
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217411426
Ik denk de shin splints door het boksen, te lang doorgetraind zonder te weten wat het was met het idee dat het wel weg zou gaan.

hoofdpijn is soms wel erger trouwens, tijd niet meer gehad gelukkig; maar dan ga ik meestal maar even liggen met de ogen dicht.

[ Bericht 35% gewijzigd door FlippingCoin op 21-04-2025 10:35:15 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217412513
Clusterhoofdpijn
Migraine
Nierstuwing
Kwallensteek
Bevallen
  zondag 20 april 2025 @ 20:51:28 #45
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_217425520
Het verwijderen van een long drain die tussen m'n ribben zat na een pneumothorax.
Bronchoscopie zonder verdoving
Maagperforatie au au au
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zondag 20 april 2025 @ 21:32:40 #46
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_217426010
Verdoving in het gehemelte voor het trekken van verstandskiezen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_217426339
quote:
7s.gif Op zondag 20 april 2025 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
Bij mij zijn ook wel eens kiezen getrokken. Ik heb dat lang geleden als kind meegemaakt, toen werden er bij mij juist gewone kiezen getrokken om plaats te maken voor verstandskiezen, en een paar jaar geleden is er ook een kies bij mij getrokken. Ik weet dus hoe zo'n verdoving voelt en ik weet hoe het trekken van een kies voelt.

Als dit de ergste pijn is die je hebt meegemaakt, dan zijn er twee mogelijkheden.
- je hebt tot nu toe verdomd veel geluk gehad in je leven dat je geen ergere pijn mee hebt hoeven maken.
- de tandarts heeft het niet goed gedaan waardoor je onnodig veel te veel pijn hebt gehad.
  zondag 20 april 2025 @ 22:12:49 #48
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_217426397
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 22:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Bij mij zijn ook wel eens kiezen getrokken. Ik heb dat lang geleden als kind meegemaakt, toen werden er bij mij juist gewone kiezen getrokken om plaats te maken voor verstandskiezen, en een paar jaar geleden is er ook een kies bij mij getrokken. Ik weet dus hoe zo'n verdoving voelt en ik weet hoe het trekken van een kies voelt.

Als dit de ergste pijn is die je hebt meegemaakt, dan zijn er twee mogelijkheden.
- je hebt tot nu toe verdomd veel geluk gehad in je leven dat je geen ergere pijn mee hebt hoeven maken.
- de tandarts heeft het niet goed gedaan waardoor je onnodig veel te veel pijn hebt gehad.
Pijn is relatief natuurlijk. Maar ik weet nog goed hoe die verdoving werd ingebracht, dat gebeurde met zo'n metalen injectienaald. Onderaan linkje naar zo'n naald wat er op leek. Het krakende gevoel van die naald in dat gehemelte, brr. En twee van die verdoving per keer. En die kiezen worden er in twee keer uitgehaald.

Ik herrinner mij ook dat ik tijd terug aan het mtb'en was en dat de trapper afbrak op het moment dat ik de bult op ging, door het wegvallen van de trapper had ik een diepe wond door zo'n tandwiel die aan de binnenkant van mijn enkel kwam :|W

https://nl.aliexpress.com(...)38VNTIAaAhAtEALw_wcB
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_217426900
Ooit een gloeiend hete pot thee over mijn blote voet gehad. Mijn hele voet veranderde in een megablaar. De hele bovenkant en tussen al mijn tenen was blaar.
Maar de zenuwpijn die de dagen daarop volgde was misselijkmakend.
Ischias is mijn linkerbil was ook een feest. Dat was ook niet te harden, vooral 's nachts was het hel als ik om wilde draaien, ook dat was zenuwpijn. ;(
pi_217427154
quote:
7s.gif Op zondag 20 april 2025 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
Mijne zijn ook alle 4 getrokken, een paar jaar geleden, was compleet pijnloos.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')