vet, wel een paar keer met de tgv gereisd die ging ook wel hard, ben je straks in tokioquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben er al 2 genomen geloof ik. Toen ik de snelheid aan het meten was gingen we 257 km per uur
dat is waarquote:Op zaterdag 19 april 2025 07:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hep je nog wat aan je dag, positief bekijken
dat als eerste in de supermarkt staan lukt niet meer hier volgens mij , hij is al open volgens mijquote:Op zaterdag 19 april 2025 07:06 schreef Karzai het volgende:
Straks als eerste in de supermarkt staan als het nog lekker rustig is
Ow hier gaat alleen de vomar al om 7.30 open de rest allemaal om 8 uur.quote:Op zaterdag 19 april 2025 07:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is waar
[..]
dat als eerste in de supermarkt staan lukt niet meer hier volgens mij , hij is al open volgens mij
ik moet wel wat boodschppen doen, gewoon weer de wekelijksequote:Op zaterdag 19 april 2025 07:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow hier gaat alleen de vomar al om 7.30 open de rest allemaal om 8 uur.
Maar ik heb toch niets nodig vandaag, heb geloof ik voor drie weken aan eten in huis
hier niet 24 uur per dag maar wel langer dan andere zakenquote:Op zaterdag 19 april 2025 07:15 schreef Karzai het volgende:
Tankstation is wel 24 uur per dag open, die heeft ook een klein winkeltje
uiteraardquote:Op zaterdag 19 april 2025 07:16 schreef Karzai het volgende:
Maja wel een stuk duurder natuurlijk dan de reguliere prijzen
ziet er goed uitquote:Op zaterdag 19 april 2025 07:31 schreef Karzai het volgende:
Paasontbijt, netjes aan de eettafel, normaliter eet ik aan de salontafel
[ afbeelding ]
Driftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |