Als de bevolking van Afrika wat minder hard groeit, valt de welvaart ook beter te verdelen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou Afrika is meer geholpen met asfalt en industrie dan met condooms
want al breng je 10 miljard condooms het is niet genoeg
juist en dat kan door televisie te brengen , dan heeft men wat minder tijd om , ik zit wat dat betreft in het China kampquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als de bevolking van Afrika wat minder hard groeit, valt de welvaart ook beter te verdelen.
(Omdat er dan minder monden om te voeden zijn.)
Wat is dit voor nazistische gedachte?quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als de bevolking van Afrika wat minder hard groeit, valt de welvaart ook beter te verdelen.
(Omdat er dan minder monden om te voeden zijn.)
En de nazi's waren ook een groot voorstander van de aanleg van asfalt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is dit voor nazistische gedachte?
Prima idee wel, moest niet denken aan de hele dag op zandwegen rijden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En de nazi's waren ook een groot voorstander van de aanleg van asfalt.
Degenen die er goed in zijn, zijn vaak de gladde, sociale (of vaak: zichzelf als sociaal verkópende) babbelaars. Iig mensen die anderen makkelijk mee krijgen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Leiderschap is in Nederland sowieso een vies woord, iedereen denkt het te kunnen. Echt een groot verschil met bijvoorbeeld Duitsland.
Ik heb jaren o die zandweg geredenquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Prima idee wel, moest niet denken aan de hele dag op zandwegen rijden.
Maar denk je niet dat zeg een jaar later dat besluit alsnog was genomen?
nee mensen die "helpen " houden graag de ander een afhankelijke positiequote:Op zaterdag 19 april 2025 14:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Prima idee wel, moest niet denken aan de hele dag op zandwegen rijden.
Maar denk je niet dat zeg een jaar later dat besluit alsnog was genomen?
Ik volg het allang niet meer.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee mensen die "helpen " houden graag de ander een afhankelijke positie
dat is een soort van macht, superioriteit
waarom zou Afrika niet zo hard moeten groeienquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik volg het allang niet meer.
Het ging om dat Afrika niet zo hard moet groeien.
Ik noem dat nazistische gedachten, echt uit het boekje van de typische rassenleer.
Dan begint er een discussie over zandwegen.
En allerhande niet toedoende discussies.
En nu ben ik de draad kwijt
Inhoudelijk is hij wel geschikt maar niet als partijleider. Dat hij in Den Haag door idioten werd omringd helpt niet, maar hij kon er kennelijk niet mee omgaanquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:19 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Fout. Hij is juist zeer geschikt, maar zijn omgeving niet. Tragisch dat dan de goede de klos is en de prutsers blijven aanprutsen. De democratie moet fundamenteel op de schop, zodat goede mensen zoals Omtzigt hun werk goed kunnen doen in een goede politieke omgeving en deze ook andere goede mensen aantrekt, ipv clowns.
Ik haak af hoor en deze hele discussiequote:Op zaterdag 19 april 2025 15:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
waarom zou Afrika niet zo hard moeten groeien
zal de UNHCR of USaid daar iets aan veranderen ??
di g aan gewoon mee neuken
al breng je 10 milkjard miljoen condooms , maakt niets uit
televisies dat helpt
quote:Vlak voor politieke exit viert Omtzigt nog een van zijn grootste successen: zelfs corrupte partijgenoten waren niet veilig voor hem
Niels Rigter
Aangepast: Gisteren, 23:54Gisteren, 22:18in Binnenland
Pieter Omtzigt was niet alleen de man die de Toeslagenaffaire aan het licht hielp brengen. Hij legde ook een groot corruptieschandaal bloot in de Raad van Europa.
Zelfs sjoemelende partijgenoten waren niet veilig voor het doorbijten van Pieter Omtzigt.
Jaren voor de Toeslagenaffaire legde een jonge Pieter Omtzigt een groot corruptieschandaal bloot in de Raad van Europa.
Nog geen etmaal geleden stuurde Omtzigt een triomfantelijke tweet uit. „Axel Fisher was mijn EVP-fractievoorzitter in Straatsburg bij de Raad van Europa.
Eindelijk staat hij voor de rechtbank voor corruptie.”
De vervolging van de politicus van dezelfde politieke bloedgroep was het gevolg van een onderzoek dat Omtzigt in 2017 was begonnen.
Omtzigt in Raad van Europa
Het lijkt een leven geleden; Omtzigt was nog CDA’er en maakte in het parlement van de Raad van Europa deel uit van de Europese Volkspartij.
„We doen dit goed of we doen het niet. Wat wordt het?” Op de bovenste verdieping van Maison Kammerzell, het oudste restaurant van Straatsburg, kijken politici van verschillende partijen en uit meerdere landen elkaar aan. Er zijn al jaren aanwijzingen dat het land Azerbeidzjan vooraanstaande parlementariërs in de Raad van Europa omkoopt. Maar een politicus die dat aan de kaak wil stellen, zal ook foute fractiegenoten te kijk zetten en flink wat tegenwerking krijgen. Durven ze dit?
Sommige mensen willen hier toch meer diversiteit in het straatbeeld? zijn namelijk uitgekeken op de zwart -en grijsharigen en kalen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:23 schreef michaelmoore het volgende:
waarom zou Afrika niet zo hard moeten groeien
Wat dacht je er zelf van.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef TjjWester het volgende:
Misschien dat er van de NSC nog iets terecht komt.
Dat kan heel goed ja, als middenpartij en ze hebben nog een paar jaar om aan de reputatie te bouwen, en dan zit Timmermans al thuis in een rollatorquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef TjjWester het volgende:
Misschien dat er van de NSC nog iets terecht komt.
die willen ze met zijn kennis wel hebben binnen de overheidquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:40 schreef Zoddie het volgende:
Hij heeft toch geen echte toekomst meer in de Politiek.
Succes verder Pieter.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:23 schreef michaelmoore het volgende:
Ik zie van Vroonhoven meer als MP dan Yesilgoz of Timmermans
Mijn stem gaat naar Nicolien punt. uit
Ik verwacht dat ze stabiliteit kan brengen in die grote middenpartij , het CDA zonder C
verkiezingen zijn over twee jaar toch ??quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:25 schreef Cupfighter het volgende:
De NSC is na verkiezingen waarschijnlijk helemaal verdwenen, dit wordt niks meer
misschien voor hemzelf wel jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:11 schreef Halcon het volgende:
Eindelijk snapt hij zelf ook dat "functie elders" de beste optie was.
Officieel over 2 jaar jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
verkiezingen zijn over twee jaar toch ??
of volgende week?
[..]
misschien voor hemzelf wel ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |