Ik stuur wel even de zon jou kant opquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier is de zon niet te bekennen.
Gister daarom 2 zakken voor de prijs van 1 gehaald bij de ah.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker, ik heb het liefste puur maar die zie je niet veel in de winkel, althans niet met smaakjes
Hier zie ik wel een paar lekkere bijstaan.
Nog geen paaseitje gekocht dit jaar, ik vind ze veel te duur
Dan is het nog leuk. Alleen hadden ze hier geen puur meer helaas.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Gister daarom 2 zakken voor de prijs van 1 gehaald bij de ah.
Echt ongelofelijk wat 1 dan kost voor ze die aanbieding erin gooiden.
1 zak is naar een klant van me gegaan en mijn zak die nog steeds dicht is is voor bezoek morgen.
O jammer. Ik zie wel een pure van 76% bij die 50 smaken van de jamin staanquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het nog leuk. Alleen hadden ze hier geen puur meer helaas.
Wij hebben hier geen jamin meer in de buurt helaas.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:45 schreef drakin het volgende:
[..]
O jammer. Ik zie wel een pure van 76% bij die 50 smaken van de jamin staan
Dat is minderquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben lekker in de keuken aan het kokkerellen, kijk even naar buiten en zie een hele rookwolk in de lucht![]()
Even bij 112 meldingen gekeken en er staat hier een paar straten verderop een voertuig in brand
O dat is pechquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen jamin meer in de buurt helaas.
Ja helaas.quote:
Jij ook fijne dagenquote:
Ga jij die maken?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
https://www.ah.nl/allerha(...)art-torta-pasqualina
Heb ik al gemaakt. En net een punt achter de kiezenquote:
daar zijn wel wat variaties op te maken ...quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb ik al gemaakt. En net een punt achter de kiezenWas lekker!
Keukenprinses 😉quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb ik al gemaakt. En net een punt achter de kiezenWas lekker!
Mooie kwalificatie was hetquote:
Assepoetserquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke disney prinses hoort daarbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |