Jij was toch al 90?quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeer er ook niet meer naar te kijken. Ik zal geen 90 worden en kan me het een en ander veroorloven. Ook de Poelier net geplunderd. Kan mij het rotte. Nog wel ff terug straks, gerookte zalm vergeten. Carpe Diem......
Nee, nooit geweest. Ik tel terug en ben nu ongeveer 26 en een half.quote:
Ohw dan valt het best nog wel mee.quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest. Ik tel terug en ben nu ongeveer 26 en een half.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw dan valt het best nog wel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]Ohw, dat valt dus best wel mee. Ik dacht dat jij het zinken van de Titanic nog had meegemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Dat is @golferquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, dat valt dus best wel mee. Ik dacht dat jij het zinken van de Titanic nog had meegemaakt.
Best wel benieuwd wie de oudste op Fok is.quote:
Er was een user die @opa heet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel benieuwd wie de oudste op Fok is.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon altijd voor een tientje tanken en een geeltje boodschappen doen. Dan merk je er niks van.
Ach, in 40+ zijn we allemaal jong.quote:
Je weet het maar nooit. Krakende wagens lopen het langstquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeer er ook niet meer naar te kijken. Ik zal geen 90 worden en kan me het een en ander veroorloven. Ook de Poelier net geplunderd. Kan mij het rotte. Nog wel ff terug straks, gerookte zalm vergeten. Carpe Diem......
Jij spreekt uit ervaring.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Krakende wagens lopen het langst
Ik loop vooropquote:
Jij rijdt voorop.quote:
O ja,quote:
Was je weer je bazooka vergeten?quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja,![]()
Was weer drama in de winkels, ben je vroeg is het nog knetterdruk.
Hebben ze het vlees allemaal in van die koelingen gedaan met deuren en voor die naar buiten opengaan. Lekker hoor als je er met zo kar voorstaat
quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was je weer je bazooka vergeten?
Toen ik mijn arm en been had gebroken viel het mij op tegen hoeveel kleine dingen je aanloopt waar je niet bij stil staat.quote:
Ja erg is dat he?quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik mijn arm en been had gebroken viel het mij op tegen hoeveel kleine dingen je aanloopt waar je niet bij stil staat.
Gewoon een stormram op je scootmobiel monteren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg is dat he?
En mensen kijken niet uit, ze lopen je zo voor de wielen, of lopen in een keer achteruit als ze bij een schap staan te kijken. Maar dan ben jij toch altijd fout, want die kutscootmobielen.
En al die karren die ze overal laten staan zodat je of niet langs kan of ergens niet bij kan.
Daar komt Dot de sloper aanquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon een stormram op je scootmobiel monteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |