SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nu.nl/buitenl(...)-door-passagier.htmlAan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
Hoe iemand een vuurwapen mee aan boord kon krijgen doet er verder niet toe.quote:Volgens de politie heeft de schutter een wapenvergunning en had hij zodoende legaal een vuurwapen bij zich.
Het is niet bekend hoe de kaper een mes aan boord kon krijgen, al zei de politie wel dat kleinere luchthavens niet altijd de capaciteit hebben om alle passagiers volledig te controleren.
Ik snap er niks van, ik wordt zelfs tegengehouden als ik een beugel in mijn bh heb.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:52 schreef Marsenal het volgende:
Je kan zelfs aan boord van vliegtuig niet meer denken dat je de enige met een wapen bent.
Weinig beenruimte man, ik pak tegenwoordig Paup-airquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:50 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer ik vlieg toch liever met ordin-air
Voortaan een boksbeugelbh aan doen, dan kun je tuigh zo neer rossenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, ik wordt zelfs tegengehouden als ik een beugel in mijn bh heb.
(dat hoort zo)
quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe iemand een vuurwapen mee aan boord kon krijgen doet er verder niet toe.
Jullie denken toch niet dat een binnenlandse vlucht in Belize via een echte luchthaven gaat?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, ik wordt zelfs tegengehouden als ik een beugel in mijn bh heb.
(dat hoort zo)
Ik zie op de website van Tropic Air dat ze geen regels hebben omtrent legale vuurwapens aan boord. Er is ook geen echte check.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe iemand een vuurwapen mee aan boord kon krijgen doet er verder niet toe.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:51 schreef Twiitch het volgende:
XR gaat steeds verder in hun acties tegen het vliegverkeer
Ik had laatst een bh in mijn beugel. Volgende keer toch beter losmaken met handen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
(dat hoort zo)
Cessna 208 en mn Beretta mag mee. Zou vliegenquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:45 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Jullie denken toch niet dat een binnenlandse vlucht in Belize via een echte luchthaven gaat?![]()
Dit is Corozal Airstrip:
[ afbeelding ]
Je koffer leg je aan de voorkant op een kar. Je loopt naar binnen met je ticket en door de achterdeur weer naar buiten waar het vliegtuigje staat. De kar met koffers wordt intussen om het gebouwtje geduwd en ingeladen in het vliegtuig.
Die zijn legaal, mits je aan de voorwaarden voldoet. Verdere versoepeling lijkt mij niet zo’n goed idee.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:59 schreef epicbeardman het volgende:
Daarom moeten ze vuurwapens ook legaal maken in Nederland/EU.
Met vuurwapens kunnen er ergere situaties voorkomen worden.
Of hun zustermaatschappij Vulg-Air.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:50 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer ik vlieg toch liever met ordin-air
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |