Koffer gepakt betekent vaak koffer ingepakt. Suggererend dat er spullen in zijn gedaan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe je er ook iets in of ga je alleen met een lege koffer op stap?
Nee mijn kleding zit er in.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe je er ook iets in of ga je alleen met een lege koffer op stap?
Ik dacht eerder aan deze:quote:
op zoek naar een tweede koffer..quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tot nu toe welmaar kan niet veel bij
Buda.quote:
Tanooki Mario verschijnt voor het eerst in Super Mario Bros. 3, wanneer Mario een Tanooki-pak krijgt. In deze vorm kan hij in een onkwetsbaar standbeeld veranderen door PadDown ingedrukt te houden en tegelijkertijd op B te drukken. Bovendien kan hij de bewegingen van Wasbeer Mario gebruiken, wat hem een verbeterde versie van Wasbeer Mario maakt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan deze:
[ afbeelding ]
Mijn zus vond het er zo schattig uitzienquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tanooki Mario verschijnt voor het eerst in Super Mario Bros. 3, wanneer Mario een Tanooki-pak krijgt. In deze vorm kan hij in een onkwetsbaar standbeeld veranderen door PadDown ingedrukt te houden en tegelijkertijd op B te drukken. Bovendien kan hij de bewegingen van Wasbeer Mario gebruiken, wat hem een verbeterde versie van Wasbeer Mario maakt.
Dat klinkt best veel in mijn orenquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:00 schreef Karzai het volgende:
ik ga ga ook niet veel meer doen, nog ff de keuken opruimen zo, bedje verschonen, muziekje luisteren en verder zie ik wel
nou dat is hooguit een half uurtje werkquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat klinkt best veel in mijn oren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |