Dat zeg ikquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
Lekker druk weer in de supermarkt. Ga allemaal weg.
Die schuim dingen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
Even een momentje van stilte. De Jumbo verkoopt hier die mokka koeken niet meer.
Mokka ladies als ik het goed zeg.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die schuim dingen?
Die vind ik ook heerlijk
klote jumboquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
Even een momentje van stilte. De Jumbo verkoopt hier die mokka koeken niet meer.
Ja want morgen is het helemaal gekkenhuis natuurlijk want op zondag is alles dicht.quote:
Loop ook als een soort kip zonder kop rond want jeetje lijkt wel kerst.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want morgen is het helemaal gekkenhuis natuurlijk want op zondag is alles dicht.
Oh die, die zijn lekker idd. Jammer dat ze daar uit het assortiment zijnquote:
Was wel altijd een hele kunst om ze heel thuis te krijgen maar toch.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh die, die zijn lekker idd. Jammer dat ze daar uit het assortiment zijn
Was ikquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer had mij hierheen gelokt
Of jij
Ik denk dat jij zomaar iets op het spoor kan zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is gewoon toewijding aan historisch accuraat een marathon willen lopen. Die eerste viel ook dood neer.
Boodschappen al gedaanquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want morgen is het helemaal gekkenhuis natuurlijk want op zondag is alles dicht.
Ik heb net bij de Kruidvat wel Oreo Tiramisu meegenomenquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
rEsEaRcHquote:Ik kreeg gordelroos na een pneumokokken vaccinatie. Heb dat gemeld bij Lareb die het al vaker had gehoord. (...) Ik vraag me na mijn ervaring af of de toegenomen vaccinaties een rol spelen, er is nogal veel gevaccineerd de laatste jaren, meer dan ooit. Bij mij moet die pneumokokken vaccinatie de boosdoener zijn geweest, het kwam een paar dagen later opzetten.
is idd de enige logische verklaring. Moet van die prik komenquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had even gezocht naar dat gordelroosgebeuren:
[..]
rEsEaRcH
quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker op reis door Duitsland naar een vakantieadres.
Van de 5 uur reizen nu al 2 uur in files.
Stampend drukke tankstations. Overal Indiërs die schreeuwen.
Slappe koffie voor ¤3,95 in kleine papieren cup.
Einde travelsnack.
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Einde travelsnack.
Kinderen nog een beetje gezellig wel?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Einde travelsnack.
Heb je wapens bij tegen die Indiërs?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Einde travelsnack.
Picsquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net bij de Kruidvat wel Oreo Tiramisu meegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |