Hij kan niet meer zingen, daarom moet hij het hebben van alle technieken om zijn stem de perfecte toonhoogte te geven.quote:
Ik heb m'n handen vol aan een pianoquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:02 schreef cosmosis het volgende:
Meer meer meer pianos!
Jan Hammer - Crockett's Theme (live by Kebu @ Dynamo)
Bekijk deze YouTube-video
Ik vraag me oprecht af of 2 handen op 1 piano makkelijker is dan 2 handen op 2 pianos. Tis toch hetzelfde 2 hersendelen opsplitsenquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb m'n handen vol aan een piano, maar wat een heerlijk geluid..
Ja ik denk dat het inderdaad weinig uitmaakt, maar als je ook nog allerlei knopjes moet gaan bedienen dan wordt het lastiger. Mijn linkerhand blijft wel een dingetje hoor, dat opsplitsen van m'n hersendelen gaat echt lastig. Maar ik blijf oefenen. Gaat steeds beter.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af of 2 handen op 1 piano makkelijker is dan 2 handen op 2 pianos. Tis toch hetzelfde 2 hersendelen opsplitsen
Inderdaad, met automatische tunetjes op je ene hand en dan vast houden en focussen op de andere hand lukt nog wel, maar autonoom 2 stukken spelen, respect als je dat luktquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het inderdaad weinig uitmaakt, maar als je ook nog allerlei knopjes moet gaan bedienen dan wordt het lastiger. Mijn linkerhand blijft wel een dingetje hoor, dat opsplitsen van m'n hersendelen gaat echt lastig. Maar ik blijf oefenen. Gaat steeds beter.
Zonder te zien welke het is, toch weten welke het isquote:
Prachtig en een mooie doelstelling.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:42 schreef cosmosis het volgende:
Deze is mn doelstelling om te perfectioneren als ode aan mn omgeving welke niet meer hier zijn.....
Ludovico Einaudi – Una Mattina (Live A Fip 2015)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Prachtig en een mooie doelstelling.
Nou dat is precies de reden, zoals jij hebt ervaren..... Dat de muziek voort mag leven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hans Zimmer - Time (Inception - Live in Prague)
Bekijk deze YouTube-videoWhat lies behind makes no sense in my mind
Prachtig.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou dat is precies de reden, zoals jij hebt ervaren..... Dat de muziek voort mag leven!
Hans Zimmer - Time (Inception - Live in Prague)
Ik heb daar zelfs nog het singletje van.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:56 schreef cosmosis het volgende:
Tijd om weer de luchtige kant op te gaan!
Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms [Live at Rockpalast 2007]
Heb je ook nog een platenspeler?quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Prachtig.Kippenvel.
[..]
Ik heb daar zelfs nog het singletje van.
Ja. Niet dat ik nu vaak de platen draai, maar ik doe ze zeker niet weg.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Heb je ook nog een platenspeler?
"Aerials" - System Of A Down (Cover by First To Eleven)
Nieuwe cd is goed, maar de oude nummers met Emily zijn ronduit kut.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:11 schreef cosmosis het volgende:
Brrrrrr toch wel een van mn nieuwe favorieten op dit moment....
Good Things Go (Live) - Linkin Park
Kut vind ik ze zeker niet, dat ze afbreuk doen aan Chester tijden wellicht.....quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:13 schreef benhorse het volgende:
[..]
Nieuwe cd is goed, maar de oude nummers met Emily zijn ronduit kut.
Nee nee, maar met haar als zangeres. Vreselijk.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Kut vind ik ze zeker niet, dat ze afbreuk doen aan Chester tijden wellicht.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.benedennap.co(...)over-een-paar-namen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |