quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
elk beetje eten of drinken kost je daar een stukje nierGewoon zo'n meal plan nemen bij het boeken, dan heb je het al uitgegeven als je daar bent en voelt het gratis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Girl math.Tap tap tap
omdat als enige optie de mac donalds overblijft dan?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of je wordt ontzettend dik net als de meeste Amerikanen.
De insteek was origineel eigenlijk "daar hebben ze goede ijskoffie"quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook net wat de insteek (inmiddels) is lijkt me? Als het weekendje weg op zich reden genoeg is om het te blijven doen, dan is het ook weer net zo handig om meteen wat in te slaan.![]()
Als het alleen een "boodschappen zijn daar goedkoper" insteek is, dan zou ik me wel achter de oren gaan krabben.
Moet van het weekend naar Zeeland, daar struikel je nu ook over de Duitsersquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:27 schreef Haags het volgende:
Het aantal auto's met Duitse kentekens neemt hier ook weer flink toe. Zolang ze geen kuilen gaan graven op het strand en net zolang blijven als 85 jaar geleden vind ik het best.
Je bent echt gewoon losse kreten aan het roepen vandaag. Ben je er wel een beetje bij?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of je wordt ontzettend dik net als de meeste Amerikanen.
maar ik koop gewoon losse tickets (naja eigenlijk gewoon jaarkaart)quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n meal plan nemen bij het boeken, dan heb je het al uitgegeven als je daar bent en voelt het gratis.
Girl math.
Hmm, hier gaat iets niet goed hoorquote:
nee er was genoeg. zelfs ik had nog trek na het vierde spiesjequote:Op vrijdag 18 april 2025 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar kan zo'n lange vent toch niet van leven
Was het op?
quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De insteek was origineel eigenlijk "daar hebben ze goede ijskoffie"![]()
Maar ja voelde een beetje overdreven om alleen voor ijskoffie daarheen te rijden, dus toen zijn we er ook maar boodschappen gaan doen, enz. Maar ja.. goed eten en drinken is onweerstaanbaar hč
Zo rijden we als het mooi weer is ook voor de lunch naar Lech om een schnitzeltje en apfestrudel te eten. Kinderloos leven
Sterkte alvast!!!quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet van het weekend naar Zeeland, daar struikel je nu ook over de Duitsers
Is zo'n meal plan het uiteindelijk waard?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n meal plan nemen bij het boeken, dan heb je het al uitgegeven als je daar bent en voelt het gratis.
Girl math.
In Friesland hetzelfde probleem, maar gelukkig blijven ze op hun bootjes varen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet van het weekend naar Zeeland, daar struikel je nu ook over de Duitsers
Jammer dat het niet bij Keulen ligt ofzo, dan had ik er zelf naartoe kunnen rijdenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:30 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ik koop gewoon losse tickets (naja eigenlijk gewoon jaarkaart)
Het is de VreetSC.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is zo'n meal plan het uiteindelijk waard?
Is hij in orde?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er was genoeg. zelfs ik had nog trek na het vierde spiesje
Gohquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel gelachen om de "zelfs ik".quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die past ook in de lengte al maar nauwelijks in het dorp. Nu wordt het wel problematisch hoorquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is de VreetSC.
Ok, @:budapestenaar past hier blijkbaar niet tussen.
Lekker met 65 over de 100 km/u wegquote:
Ligt eraan waar je gaat eten. Als je naar zo'n all-you-can-eat gaat welquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is zo'n meal plan het uiteindelijk waard?
N'awwquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:32 schreef Haags het volgende:
Moest gister met mijn dochter naar consultatiebureau - 10 jaar afspraak - kreeg ze zo'n boekje mee over de naderende puberteit.
Kind zit vol vragen, maar ze werd sipjes bij het gedeelte dat in de puberteit meer tijd met vrienden door gaat brengen dan met papa en mama![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |