Paar topografie lessen op de basisschool overgeslagen haha.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb werkelijk geen idee. Boven Duitsland is Oostblok en boven Griekenland/Italië is de Balkan?
Hoi!quote:
Gaat de SkyTrain daar niet langsquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoi!
Ik heb al gekeken naar een parkeerplek bij D’dorf Flughafen
En een optie gevonden, midden tussen treinstation en luchthaven. Beiden op zo’n 10 minuten lopen.
Daar gaat wel iets aan spoor vanuit het vliegveld langs ja.quote:Op zondag 7 september 2025 18:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gaat de SkyTrain daar niet langs
[ afbeelding ]
We gooien geen topics dicht, maar kan wel evenquote:Op maandag 8 september 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Bestemming en deelnemersveld zijn wel helder, dus om het even centraal te houden: Verder in Dr_Flash in PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2025
Dan kan deze wel dicht op zich.
Geen idee of ik ook op de lijst sta, maar grote kans dat ik komquote:Op maandag 8 september 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Bestemming en deelnemersveld zijn wel helder, dus om het even centraal te houden: Verder in Dr_Flash in PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2026
Dan kan deze wel dicht op zich.
In alle eerlijkheid: je uitingen begin juni zijn door niemand aangezien voor "serieuze belangstelling", da's één.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen idee of ik ook op de lijst sta, maar grote kans dat ik kom
@Fushia2 welk idee heb je zelf bij "grote kans" precies?quote:Op woensdag 17 september 2025 17:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen idee of ik ook op de lijst sta, maar grote kans dat ik kom
Als ik vrij kan krijgen kom ikquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:fushia2 welk idee heb je zelf bij "grote kans" precies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |